Kløftfrid Skrevet 19. august 2010 #501 Skrevet 19. august 2010 Uff, kvifor måtte den mest snaksy ut?? Line verkar å vere litt smådum...er det så farleg om Peter styrer litt på? Altså Paradise Hotel er jo ikkje for Einsteinar, men ho bør vel tenka over at det er eit spel? Det er jo ikkje ein BADEFERIE!!!
Lillemeg25 Skrevet 19. august 2010 #502 Skrevet 19. august 2010 Uff, kvifor måtte den mest snaksy ut?? Line verkar å vere litt smådum...er det så farleg om Peter styrer litt på? Altså Paradise Hotel er jo ikkje for Einsteinar, men ho bør vel tenka over at det er eit spel? Det er jo ikkje ein BADEFERIE!!! Han måtte ut pga Line valgte Peter og Mathias Jeg synes det blir litt teit at Peter sier til Line at han har såå lyst på henne osv så får han en anna jente til å runke han? Det har jo skjedd flere ting med Peter og Candy bak ryggen på Line.
Kløftfrid Skrevet 19. august 2010 #503 Skrevet 19. august 2010 Han måtte ut pga Line valgte Peter og Mathias Jeg synes det blir litt teit at Peter sier til Line at han har såå lyst på henne osv så får han en anna jente til å runke han? Det har jo skjedd flere ting med Peter og Candy bak ryggen på Line. Men Peter er jo ein womaneater
Lillemeg25 Skrevet 19. august 2010 #504 Skrevet 19. august 2010 Men Peter er jo ein womaneater Hehe ja. Han må være den største playeren jeg noen gang har sett på paradise hotel av alle de 5 sesongene jeg har sett (3 Danske og 2 Norske)
AnonymBruker Skrevet 19. august 2010 #505 Skrevet 19. august 2010 Har faktisk ingen anelse om hvem som ryker i kveld. Tipper kanskje en av de nye guttene? Får bare håpe de ikke får en fredning eller noe. Håper egentlig Mathias ryker men tviler sterkt på det. Han står trygt bak Candy.
smalls Skrevet 19. august 2010 Forfatter #506 Skrevet 19. august 2010 Ja da var det Espen som røyk da. Viste egentlig at Candy ikke kom til å velge han. Men Mathias kommer ikke til å vinne en finale med Candy som partner- Jeg synes hun er kjedelig og anonym. Utenom det med at hun har hatt sex med Peter. Ellers så er hun anonym synes jeg Sitter egentlig bare å venter på at Line og Peter skal ha sex
Gjest Linda sofie Skrevet 23. august 2010 #507 Skrevet 23. august 2010 Yes endelig paradise hotel igjen
Gjest Jente1990:) Skrevet 23. august 2010 #508 Skrevet 23. august 2010 Er det en jente som sjekker inn i dag? Etter det jeg har sett på reklamen, så tror jeg det blir en spennendes uke!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #509 Skrevet 23. august 2010 Jeg tror el diablo eller hva han nå het er en gammel deltager. Husker i fjor da kom el morto på hotellet å tok med seg en av deltagerene. Så var el morto en gammel deltager som sjekket inn igjen. Men det blir super spennedes å se imorgen. Klarer så vidt å vente!
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #510 Skrevet 24. august 2010 Hva synes dere om Julie da? Jeg synes ikke hun var noe pen i det hele tatt. Ser helt klart at de velger de mest "spennende" og peneste deltakerne til startcastet. med unntak av Stina - hun var helt forferdelig. Spent på hva som skjer framover! Ikke lenge igjen nå. Bare så synd at serien ikke begynner før 22.30, det er i seneste laget når man skal på jobb!
The Kitten Skrevet 24. august 2010 #511 Skrevet 24. august 2010 Jeg synes ikke Julie var noe pen i det hele tatt. Hun virket også litt treg.
suzie Skrevet 24. august 2010 #512 Skrevet 24. august 2010 var ikke el morte i fjor Ronnie? Han kom vel inn igjen... Hvilke profilerte gutter er ute da... Kanskje Nicolai kommer inn igjen? Så får Tammie enda en backup å holde styr på... he he...
Gjest Linda sofie Skrevet 24. august 2010 #513 Skrevet 24. august 2010 Hva synes dere om Julie da? Jeg synes ikke hun var noe pen i det hele tatt. Ser helt klart at de velger de mest "spennende" og peneste deltakerne til startcastet. med unntak av Stina - hun var helt forferdelig. Spent på hva som skjer framover! Ikke lenge igjen nå. Bare så synd at serien ikke begynner før 22.30, det er i seneste laget når man skal på jobb! ja tydelig at de tar med de kjekkeste guttene og de peneste jentene som startcast Nei Julie var ikke så pen. Er vel kanskje en liten ulempe ved å sjekke inn på hotellet så seint. Tror ikke Julie har de store sjansene for å vinne akkurat.
Gjest Linda sofie Skrevet 24. august 2010 #514 Skrevet 24. august 2010 var ikke el morte i fjor Ronnie? Han kom vel inn igjen... Hvilke profilerte gutter er ute da... Kanskje Nicolai kommer inn igjen? Så får Tammie enda en backup å holde styr på... he he... Ja tror det var Ronnie. Jeg tror ikke de sender inn en deltager som sjekket ut for så lenge siden. De er vel tilbake i Danmark. Kanskje det er Carlos? Eller Marie??
Sarafina Skrevet 24. august 2010 #515 Skrevet 24. august 2010 var ikke el morte i fjor Ronnie? Han kom vel inn igjen... Hvilke profilerte gutter er ute da... Kanskje Nicolai kommer inn igjen? Så får Tammie enda en backup å holde styr på... he he... Håper det er Rasmus!! men det er vel heller tvilsomt, siden han nettopp gikk ut.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #516 Skrevet 24. august 2010 De sender hvert fall inn en person som kan lage drama og som ikke er kjedelig. Så de sender nok ikke inn Josri eller Nadia Line f.eks. Jeg tipper på Marie. Jeg håper på Rasmus men siden han røyk sist uke så tviler jeg på det men er lov å håpe da.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #517 Skrevet 24. august 2010 De sender hvert fall inn en person som kan lage drama og som ikke er kjedelig. Så de sender nok ikke inn Josri eller Nadia Line f.eks. Jeg tipper på Marie. Jeg håper på Rasmus men siden han røyk sist uke så tviler jeg på det men er lov å håpe da. jeg håper på Marie! synes hun er kul
suzie Skrevet 24. august 2010 #518 Skrevet 24. august 2010 Å ja - håper de sender inn Marie! Hun likte jeg godt!
Gjest Jente1990:) Skrevet 24. august 2010 #519 Skrevet 24. august 2010 Jeg håper å på at Rasmus kommer inn Så håper jeg Julie hiver ut Peter til torsdag! Hvis det går
Lise_ Skrevet 24. august 2010 #520 Skrevet 24. august 2010 Amalie inn enda en gang. Da blir det krangling og halloi men sikkert ikke.... Peter er helt utrolig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå