Gjest Huffsa Skrevet 27. juli 2010 #341 Skrevet 27. juli 2010 Jeg skal reise bort en periode nå, og har ikke mulighet til å få sett PH mens jeg er borte. Er ikke et sted jeg kan se denne uken på forhånd?? Klarer ikke å vente.. litt for mye drama nå.. Du får sikkert sett det på tv3 danmark. Men da kan det være du får sett vinneren da Og du får ikke norsk tekst.
smalls Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #342 Skrevet 27. juli 2010 Ja plis la oss få ut Carlos nå. Han er jo bare helt idiot. Men sånn taktisk så er det ikke det smarteste av NL å gjøre. For da går hun imot gruppa si. Men jeg skjønner godt at hun ikke vil kaste bort en slik mulighet. Å shoppe for så mye penger er vel alle jenters drøm. Jeg håper Marie ryker ut før Cecilie. Hadde vært så kult å få ut Marie. Helst hvis Cecilie får sjansen selv til å hive henne ut
The Kitten Skrevet 27. juli 2010 #343 Skrevet 27. juli 2010 Jeg blir kvalm av Marie! Jeg merker jeg bare blir mer og mer lei av henne Men sånn seriøst, er det noen som synes Melissa er vakker? Hun er ikke direkte stygg men jeg synes faktisk hun ikke er så vakker jeg. Hvem var det som hadde sex i basenget?? Det så litt ut som Samantha og Josri Jeg synes hun har ganske grove trekk. I alle fall når hun ikke smiler.
Champagne Skrevet 27. juli 2010 #344 Skrevet 27. juli 2010 Du får sikkert sett det på tv3 danmark. Men da kan det være du får sett vinneren da Og du får ikke norsk tekst. Jeg har prøvd å gå inn på tv3.dk, men der ligger det kun sånne sammendrag. Prøvde også sånn betalingsgreie via tv3.no, men der fant jeg kun fjoråret. Huff.
Gjest Huffsa Skrevet 27. juli 2010 #345 Skrevet 27. juli 2010 Jeg har prøvd å gå inn på tv3.dk, men der ligger det kun sånne sammendrag. Prøvde også sånn betalingsgreie via tv3.no, men der fant jeg kun fjoråret. Huff. http://viasatondemand.dk/Series/Paradise-Hotel/Season-6.list Her da? Tror det er betalings-greie da
Champagne Skrevet 27. juli 2010 #346 Skrevet 27. juli 2010 Tusen takk, Huffsa!!! Nå er ferien reddet.
Gjest Huffsa Skrevet 27. juli 2010 #347 Skrevet 27. juli 2010 Tusen takk, Huffsa!!! Nå er ferien reddet. Må jo passe på så mine med-kvinneguidere får sett sin dose av PH
Champagne Skrevet 27. juli 2010 #348 Skrevet 27. juli 2010 Æsj jeg får beskjed om at regionen er blokkert.. får tydeligvis ikke sett den fra Norge.
Gjest Huffsa Skrevet 27. juli 2010 #349 Skrevet 27. juli 2010 Æsj jeg får beskjed om at regionen er blokkert.. får tydeligvis ikke sett den fra Norge. Ååå, så teit
Champagne Skrevet 27. juli 2010 #350 Skrevet 27. juli 2010 Jeg får tenke positivt og se frem til to uker med PH på webtv når jeg kommer tilbke fra ferie
Gjest Jente1990:) Skrevet 27. juli 2010 #351 Skrevet 27. juli 2010 Jeg vil ikke at Carlos skal bli reddet igjen. Nadia Line kommer aldri til å vinne ph med iceman uansett Jeg er litt usikker på om Nadia Line faktisk tørr å ta pengene. Hun sa i går at hun ikke likte å være uvenn med folk og ville ikke at gruppen skulle bli sur på henne. Så vi får se hva hun gjør. Når Amalie kommer inn igjen står Melissa i fare. Jeg kan ikke tro at Peter velger henne fremfor Amalie??
Piper Skrevet 27. juli 2010 #353 Skrevet 27. juli 2010 Carlos ryker ut i dag, for hun kommer aldri til å takke nei til det tilbudet. de har virkelig klart å friste henne nok, at hun svikter partneren sin. Men egentlig gjør det ikke noe, for han hadde gjort det samme selv. Men gjør hun det, ryker hun selv ved første anledning. Like greit, for da kan hun reise hjem og kose seg med alt hun har shoppet hehehe
Gjest Krizzy Skrevet 27. juli 2010 #355 Skrevet 27. juli 2010 Deilig at Carlos gikk ut! Jeg sitter og undrer meg om Marie er gal eller noe sånt. Herregud! Hun går meg på nervene.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #356 Skrevet 27. juli 2010 Jeg liker Marie jeg! Synes hun "gjør" mye av Paradise ved å være...um...fokusert? Veldig tydelig at hun er der for å spille med hensikt å vinne - det virker som om Cecilie ikke skjønner den, prøver å svare med samme mynt men med den forskjellen at mens Marie spiller så mener Cecilie det fra dypet av sitt hjerte. Den seansen rundt baren mandag - det var da vitterlig Cecilie som startet? Og selv verdens sindigste (noe jeg IKKE tror Marie er, altså ) hadde jo klikka om de fikk et annet menneske helt opp i fjeset (Cecilie) med grimaser og fingre i ørene og "lalalalala". Synes egentlig det er et under at Cecilie ikke fikk seg en på trynet... Jeg tror forresten jeg har et aldri så lite småcrush på flere av gutta. Både Rasmus, Kasper men kanskje aller mest Peter. Carlos sa det i dag - en skikkelig kosebamse!
Lillemeg25 Skrevet 28. juli 2010 #357 Skrevet 28. juli 2010 Jeg liker Marie jeg! Synes hun "gjør" mye av Paradise ved å være...um...fokusert? Veldig tydelig at hun er der for å spille med hensikt å vinne - det virker som om Cecilie ikke skjønner den, prøver å svare med samme mynt men med den forskjellen at mens Marie spiller så mener Cecilie det fra dypet av sitt hjerte. Den seansen rundt baren mandag - det var da vitterlig Cecilie som startet? Og selv verdens sindigste (noe jeg IKKE tror Marie er, altså ) hadde jo klikka om de fikk et annet menneske helt opp i fjeset (Cecilie) med grimaser og fingre i ørene og "lalalalala". Synes egentlig det er et under at Cecilie ikke fikk seg en på trynet... Jeg tror forresten jeg har et aldri så lite småcrush på flere av gutta. Både Rasmus, Kasper men kanskje aller mest Peter. Carlos sa det i dag - en skikkelig kosebamse! Ja Cecilie sa jo selv at hun ville prate med Marie siden hun har vært så motbydelig mot Cecilie. Noe jeg er enig i. Å Marie er bare for taktisk. Er jo bare taktikk hun prater om hele tiden. Jeg er glad Carlos endelig er ute! Var på tide
smalls Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #358 Skrevet 28. juli 2010 Litt morsomt siden Carlos var så sikker på at Nadia Line ikke skulle velge shoppingen Deilig å ha han ute. Marie er bare miss psycho!!! Håper for guds skyld hun ikke kommer helt til finalen. Som ikke kan være så lenge til? Yes i dag kommer Amalie
Jodi Skrevet 28. juli 2010 #359 Skrevet 28. juli 2010 Alle episodene ligger på http://www.tv3play.no/play/231483, ser ut som det er gratis?
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #360 Skrevet 28. juli 2010 I kveld blir det garantert drama! :danse:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå