Lillemeg25 Skrevet 14. juli 2010 #281 Skrevet 14. juli 2010 Carlos er ikke den skarpeste kniven i skuffen. "vil du bytte ut Nadia Line hvis det kommer inn en søt jente med større bryster? Jeg vet ikke" Du sier ikke sånt hvis du ikke vil bli sendt hjem. Han er så lite smart. Også de dumme svarene han kommer med da. Utrolig at han er der enda.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juli 2010 #282 Skrevet 14. juli 2010 Melissa virker veldig kåt på Peter fikk litt vondt av Kasper da=/
Gjest Huffsa Skrevet 15. juli 2010 #283 Skrevet 15. juli 2010 EN UKE TIL MED CARLOS????? Dumme dumme kjærring. Hu kommer til å bli hivd ut neste uke.. Nesten så jeg slutter å se PH. Carlos er så mektig irriterende. Trodde ikke det var mulig å bli så irritert over en fyr på tv..
Gjest Jente1990:) Skrevet 16. juli 2010 #284 Skrevet 16. juli 2010 Gruppa til Peter er søren smarte. De flinke til å kjøre skuespill og ha lurt gruppen til Rasmus mer enn en gang. Men jeg ville ha Carlos ut! Han er så irriterendes!
Gjest Jente1990:) Skrevet 16. juli 2010 #285 Skrevet 16. juli 2010 Gruppa til Peter er søren smarte. De flinke til å kjøre skuespill og ha lurt gruppen til Rasmus mer enn en gang. Men jeg ville ha Carlos ut! Han er så irriterendes!
Gjest Linda sofie Skrevet 16. juli 2010 #286 Skrevet 16. juli 2010 EN UKE TIL MED CARLOS????? Dumme dumme kjærring. Hu kommer til å bli hivd ut neste uke.. Nesten så jeg slutter å se PH. Carlos er så mektig irriterende. Trodde ikke det var mulig å bli så irritert over en fyr på tv.. Det blir vel 2 uker til med Carlos. Til uka sjekker det inn en jente. Jeg forstår ikke hvorfor gruppa til Marie og de ville ha Carlos der?? Jeg trodde de ville ha han ut jeg. Han er jo helt skutt i hode og har sagt/gjort mange dumme ting i det siste. Melissa virker bare for desperat etter å ha sex med Peter
Sarafina Skrevet 19. juli 2010 #287 Skrevet 19. juli 2010 Det blir vel 2 uker til med Carlos. Til uka sjekker det inn en jente. Jeg forstår ikke hvorfor gruppa til Marie og de ville ha Carlos der?? Jeg trodde de ville ha han ut jeg. Han er jo helt skutt i hode og har sagt/gjort mange dumme ting i det siste. Melissa virker bare for desperat etter å ha sex med Peter ja, melissa virker både desperat og litt billig, skjønner ikke at noen vil vise seg slik på tv... Ellers, som seer, synes jeg ikke det er noen "big deal" lenger når noen har sex på tv. Ihvertfall ikke når de er et par som allerede har en flørt på gang, som f eks Tammie og Kasper eller Jon og line Sofie fra i fjor. I kveld er det Paradise igjen! Gleder meg.
Gjest Linda sofie Skrevet 19. juli 2010 #288 Skrevet 19. juli 2010 ja, melissa virker både desperat og litt billig, skjønner ikke at noen vil vise seg slik på tv... Ellers, som seer, synes jeg ikke det er noen "big deal" lenger når noen har sex på tv. Ihvertfall ikke når de er et par som allerede har en flørt på gang, som f eks Tammie og Kasper eller Jon og line Sofie fra i fjor. I kveld er det Paradise igjen! Gleder meg. Men de har ikke hatt sex? eller har bare Melissa joket på han alle de gangene? Gleder meg til ny episode! Er spent på ho nye som sjekker inn.
Lillemeg25 Skrevet 20. juli 2010 #289 Skrevet 20. juli 2010 Hva synes dere om hun nye som kom inn? Cecillie?
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juli 2010 #290 Skrevet 20. juli 2010 Ah jeg er så lei av Marie nå! Har virkelig lyst til å ha henne ut snart. Samanntha å. Vet ikke hvem av de to som irriterer meg mest. Jeg liker Rasmus veldig godt da :rødme:
smalls Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #292 Skrevet 21. juli 2010 Jeg synes Cecillie var veldig pen jeg Huff ja stakkars Kasper Plagsomt at Carlos ble reddet igjen! Nå er det søren meg ikke mange igjen av gruppa til Rasmus. De sto jo så sterkt før men nå har folk fra gruppen måtte forlate hotellet en etter en. Alle de nye har jo villet spille med Peter og de.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #293 Skrevet 21. juli 2010 Greit nok at Marie ble glad over at ingen fra hennes gruppe måtte ut, men jeg synes det er respektløst å sitte å glise da Tammie måtte dra. Når de andre var så lei seg. Spesielt Kasper. Jeg likte Tammie veldig godt og er så lei av Marie! Jeg liker ho bare ikke. Få ho ut!
Gjest Krizzy Skrevet 21. juli 2010 #294 Skrevet 21. juli 2010 (endret) Greit nok at Marie ble glad over at ingen fra hennes gruppe måtte ut, men jeg synes det er respektløst å sitte å glise da Tammie måtte dra. Når de andre var så lei seg. Spesielt Kasper. Jeg likte Tammie veldig godt og er så lei av Marie! Jeg liker ho bare ikke. Få ho ut! Karma is a bitch! Når Claudia røyk, så endte jo Amalie opp med å dra, samme dagen. Jeg bare venter på hva som skjer på torsdagen Hvis Kasper rykker... Vi får krysse fingrene for at Marie rykker snart, som neste jente! Jeg er lei hun, sjølv. Endret 21. juli 2010 av Krizzy
Gjest Jente1990:) Skrevet 21. juli 2010 #295 Skrevet 21. juli 2010 Karma is a bitch! Når Claudia røyk, så endte jo Amalie opp med å dra, samme dagen. Jeg bare venter på hva som skjer på torsdagen Hvis Kasper rykker... Vi får krysse fingrene for at Marie rykker snart, som neste jente! Jeg er lei hun, sjølv. Kaspers eneste sjanse til å bli er å stille seg ved Cecillie. Men jeg er redd for at gruppa til Marie kommer til å påvirke henne til å velge han nye som sjekker inn. Hvis det ikke er en jente til som kommer? Det må sjekke inn en til i hvert fall.
Gjest Krizzy Skrevet 21. juli 2010 #296 Skrevet 21. juli 2010 (endret) Kaspers eneste sjanse til å bli er å stille seg ved Cecillie. Men jeg er redd for at gruppa til Marie kommer til å påvirke henne til å velge han nye som sjekker inn. Hvis det ikke er en jente til som kommer? Det må sjekke inn en til i hvert fall. På reklamen i går for morgensdagens episode, så var det en gutt som skulle sjekke inn Endret 21. juli 2010 av Krizzy
Gjest Jente1990:) Skrevet 21. juli 2010 #297 Skrevet 21. juli 2010 På reklamen i går for morgensdagens episode, så var det en gutt som skulle sjekke inn Da står det nok mellom Kasper og han som sjekker inn. Håper ikke hun velger han nye Men er redd for det dessverre. Marie og de kommer garantert til å mase på henne om at hun MÅ velge han nye
Gjest Krizzy Skrevet 21. juli 2010 #298 Skrevet 21. juli 2010 Da står det nok mellom Kasper og han som sjekker inn. Håper ikke hun velger han nye Men er redd for det dessverre. Marie og de kommer garantert til å mase på henne om at hun MÅ velge han nye Det er det jeg tror kommer til å skje, også, dessverre. Kanskje like greit for Kasper for han ser ikke ut som han hadde det noe godt i det hele tatt. Han sa jo at han vurderte å dra med Tammie tilbake til Danmark... Men jeg håper han ikke går ut. Håper Kasper får en fordel av noe slag fordi han mistet partneren sin. At han blir fredet eller noe sånt, f.eks med hun nye damen! Jeg krysser fingrene mine for Karmaen slår tilbake på Marie sine gruppe! :gjeiper:
Sarafina Skrevet 22. juli 2010 #299 Skrevet 22. juli 2010 jeg synes det er litt kjedelig med så mye taktikkprat som det er nå... vi så ikke dette like tydelig i de norske sesongene, synes jeg. Marie tar jo helt av... Må være helt forvirrende å skulle lure andre hele tiden på en slik måte. Når det er sagt: danskene lager mye bedre og mer underholdende Paradise Hotel enn det Norge gjør. Det som er gøy med Paradise er det som ikke er taktikk, synes jeg - vennskap, festing og kjærlighet, hvem som faller for hvem osv.
The Kitten Skrevet 22. juli 2010 #300 Skrevet 22. juli 2010 Jeg heier pā Marie jeg. Hun virker som den med mest i topplokket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå