Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes Carlos var passe usjarmerende, med sitt alter ego "Iceman" og det hele.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lurer på om Amalie og Peter fortsatte å være kjærester da de kom hjem.

hehe, det tror jeg nok ikke! Hadde det vært opptil Amalie, så men... Peter er en skikkelig player! Tror han leker litt med følelsene hennes. Tror mest av alt han er med henne for å sikre seg seg sex gjennom oppholdet sitt... (Han sa jo i gårsdagens episode: nå har du hatt mensen i 4 dager... jeg blir urolig når jeg ikke får ligge med deg..) For en fyr! Gjenkjenner alle trekk fra "playerne" jeg selv har møtt opp gjennom ungdomstiden, spiller på følelser og later som de er forelsket i deg, bare for å utnytte deg i en periode.

Hva som skjer med at Amalie kjenner alle gutta? Jeg tror nok det er planlagt fra TV3 sin side, for å skape litt moro :) I tillegg tipper jeg at hun også er en populær "partyjente" hjemme i Danmark, med en bred vennekrets :-)

Det tror jeg forresten at gjelder for alle deltakerne i Paradise Hotel, både i den norske, danske og andre versjoner :-) Dette er folka de vil ha, utadvendte, litt sprø og glad i en fest.

Endret av Sarafina
Skrevet

Jeg synes litt synd på Claudia. :tristbla: Stakkars hun har så lyst på Rasmus men han er ikke helt med nei. Men jeg skjønner han litt å for ting kommer ikke til å være det samme når de kommer hjem.

Ja synes synd på Claudia jeg og... I forrige sesong deltok hun jo også, da ble hun også avvist av Jon.. (men Rasmus har hun jo fått kysse litt på da, ihvertfall). Kjipt å bli avvist av 2 gutter på TV! Og Claudia er jo en veldig pen jente, så synes nesten det er litt rart at gutta ikke vil ha henne. Men: hun mangler kanskje "det lille ekstra", den utstrålingen som f.eks. Line Sofie fra forrige sesong hadde, (og hun var jo den Jon falt for.)

Skrevet

Peter en en player uten tvil! Amalie virker jo så unge og naiv.

Jeg husker at det var en liten flørt mellom Jon og Claudia i forige sesong, Men han ville heller ha Line Sofie så derfor aviste han Claudia.Er synd på henne ja.

Carlos er jo helt blåst da! Tenk at jentene valgte han. Sjokkert.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Amalie virker veldig dum og naiv. Peter lyser jo player! Han sa jo bl.a at han hadde hatt sex med 11 jenter på 7 dager i et eller annet syden-land. Slike gutter holder man seg unna om man er oppegående jente:p Fatter ikke hvordan jenter tror de får en seriøs kjæreste i en slik fyr:p Pen fyr, deltar på Paradise, skryter av det skyhøye antallet jenter han har hatt sex med; wow, la oss velge han som kjæreste da dere! ;)

Claudia er veldig pen, skjønner ikke at gutta avviser henne.

Nå er det noen dager siden jeg har sett det men jeg har fått med meg at gutter har avvist jenter mer enn en gang (bla Samantha) og det er ganske morsomt. Iom at de later som de er superkåte og at det er jentene som ikke vil. Ser motsatt ut så langt;) Guttene feiger ut:p

Gjest Krizzy
Skrevet

Carlos er jo helt blåst da! Tenk at jentene valgte han. Sjokkert.

Helt enig, også den begrunnelsen for å splitte Tammie og Nikolai..... :ler:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Herregud å lei jeg ble av å høre Carlos si: Jeg er iceman. Da skal man ikke vise følelser. Jeg er iceman. Ja vi har skjønt det nå. trenger ikke å si det sånn 20 ganger.

"Nicolai du kalte meg Batman. Så jeg splitter du og Tammie" Hahaha er det mulig? Var det bare derfor? dust. Jeg tror ikke han kommer til å være der så lenge. han ryker vel imorgen med mindre han får en fredning.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Carlos er da bare en hjernedød tulling.Det skal virkelig et stort mirakel til for at han blir fredet. Hvem er det som vil frede iceman? Ingen! Jeg kan ikke tro at noen vil frede han etter han sin oppførsel. Han graver sin egen grav. Helt tragisk å se på han og de dumme kommentarene han slenger ut.

Amalie er veldig pen. Det ser ikke ut som hun bare 18 år.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Han ble vist fredet allkavel. Hadde jeg ikke trodd. Er spent på hvem han velger å spilte. Jeg vil tippe Tammie og Nicolai Siden han virker keen på Tammie og han sier jo det at han skal ta slangen sin rundt henne.

Gjest Krizzy
Skrevet

Han ble vist fredet allkavel. Hadde jeg ikke trodd. Er spent på hvem han velger å spilte. Jeg vil tippe Tammie og Nicolai Siden han virker keen på Tammie og han sier jo det at han skal ta slangen sin rundt henne.

Det tror jeg også..

Litt dumt av han å gjøre det da! Det er jo TYDELIG at hun ikke er noe interessert i han...

Det kan være et bra taktisk valg da! :) Hvis han skal stå i gruppe med Amalie, Peter og alle de der :)

Skrevet

Jeg synes det er litt rart, at danskene deler seg opp i "grupper", det gjorde de i den forrige sesongen også husker jeg. Synes det er litt teit, de må jo svikte noen i sin gruppe etterhvert og.

Nordmennene hadde ikke grupper, såvidt jeg husker??

Gjest Krizzy
Skrevet (endret)

Sesong 1, ja, de hadde grupper.. :)

Sesong 2, husker ikke.. :gjeiper:

Endret av Krizzy
Skrevet

Jeg synes det er litt rart, at danskene deler seg opp i "grupper", det gjorde de i den forrige sesongen også husker jeg. Synes det er litt teit, de må jo svikte noen i sin gruppe etterhvert og.

Jeg tror de norske å hadde grupper. Var kanskje ikke så tydelig som danske. Men alle kan ikke spille sammen. Er jo normalt at de og de spiller sammen, så spiller de og de sammen. Men i den norske var det mer at selv om man ikke var i samme grupoe så var man ikke uvenner å slang drit om hverandre liksom. Jeg husker i hvert fall i begynnelsen så var Daniel, Stian, Karoline Vic som spilte sammen også var Torbjøtn, Emil og de sammen.

Skrevet

Jeg fatter ikke at de ville frede Carlos. Eh hva tenkte de med? Nå står jo guttene enda mer utrygt nå som han har en fredning. Men ser ut som han spiller med Amalie og de, så jeg tror han velger å spilte noen i gruppen til Rasmus.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvem røyk i gåt?? Fikk ikke med meg episoden

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Carlos er så teit. Herregud. Iceman du liksom. Tosk!

Jeg synes Tammie burde ha valgt Nikolai. Siden han reddet ræva hennes under en parsermoni. Så burde hun ha reddet han. Jeg hadde i hvert fall blitt skuffet hvis jeg var Nikolai.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Nå står det 5 personer på begge gruppene. Blir spennendes å se hvilken gruppe h*n nye velger :) Jeg vil ha ut Marie nå jeg. Hun bare irriterer meg!! Virkelig teit da hun og Peter bare: Vi kan jo ikke stole på dere. Jeg har sagt det hele tiden. Jeg hadde rett! jeg viste Rasmus og Claudia ville bli et par. Ja fordi det var Rasmus sin eneste sjanse! Hvem skulle han ellers ha gått til?

Skrevet

Nå står det 5 personer på begge gruppene. Blir spennendes å se hvilken gruppe h*n nye velger :) Jeg vil ha ut Marie nå jeg. Hun bare irriterer meg!! Virkelig teit da hun og Peter bare: Vi kan jo ikke stole på dere. Jeg har sagt det hele tiden. Jeg hadde rett! jeg viste Rasmus og Claudia ville bli et par. Ja fordi det var Rasmus sin eneste sjanse! Hvem skulle han ellers ha gått til?

Enig. Marie er veldig irriterende! Det er noe med måten hun (og søsteren også) prater på også, jeg ikke liker. Ellers synes jeg ikke Tammie er så pen og flott som alle skal ha det til...? og at hun er guttas favoritt? Synes Amalie og Claudia er mye penere...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes å Marie er max irriterendes. Også blir hun sur fordi Amalie vil ligge å sole seg og ikke snakke taktikk 24/7. (i kveldens episode) Jeg hadde ikke orket å hengt med slike folk som kun skal snakke taktikk hele tiden og maser om det.

Ellers er jeg enig i at Tammie ikke er den vakkreste på hotellet. Jeg synes Amalie er utrolig pen. Claudia å. Jeg synes ikke Sammantha er pen overhode!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...