Gjest lolita___ Skrevet 28. mai 2010 #101 Skrevet 28. mai 2010 Stina oppfører seg som en mann,ser ikke mye jente i hun der kanskje de falske puppene:)
Gjest Cho Skrevet 28. mai 2010 #102 Skrevet 28. mai 2010 Jeg håper Amalie klarer å klore seg fast lenge! Dum som et brød, men underholdning til tusen!
smalls Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #103 Skrevet 28. mai 2010 Stina sa jo også på slutten at hun skjønte ikke hvorfor ikke Nicolai ville ha henne framfor en jente som var stille og rolig.... tjaaaa, kanskje fordi Stian er litt vel MYE? Er ikke alle gutter som foretrekker ville, frekke jenter ... Hehe nei det er jo ikke alle gutter som liker jenter som er høylytte, som tar mye plass, som er frekke og som har ALT for høy selvtillit. Tenk å sitte å si på tv at jeg er Danmarks peneste jente??
Sarafina Skrevet 28. mai 2010 #104 Skrevet 28. mai 2010 Hehe nei det er jo ikke alle gutter som liker jenter som er høylytte, som tar mye plass, som er frekke og som har ALT for høy selvtillit. Tenk å sitte å si på tv at jeg er Danmarks peneste jente?? js, og selvinnsikt er en fin ting... hun ser jo helt ordinær ut! Slett ikke den peneste der inne på hotellet, da synes jeg Maria og Claudia er mye penere...
smalls Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #105 Skrevet 28. mai 2010 js, og selvinnsikt er en fin ting... hun ser jo helt ordinær ut! Slett ikke den peneste der inne på hotellet, da synes jeg Maria og Claudia er mye penere... Jeg synes å Amalie er penere enn Stina. Får bare håpe at de ikke sender henne inn igjen. Men det er jo alltid slike folk de sender inn igjen da.
Gjest lolita___ Skrevet 28. mai 2010 #106 Skrevet 28. mai 2010 Hun samantah dama er sykt irriterende,har jo ingen grunn til å hate Amalie.Mye mobbing i Danmark sin paradise,rart fakktisk at ingen velger å reagere. Når Amalie ble mobbet under pandoras lo bare de andre,hun er ganske sterk som klarer å være der trossalt mobbinga sikkelig dårlig gjort.Og 10000 ganger verre en Victoria hun Samantah og Stina,virker som om Claudia er en av de også.
Gjest lolita___ Skrevet 29. mai 2010 #107 Skrevet 29. mai 2010 Negar Khan har en blogg jeg holdt på å le meg i hjel,hun har 40 bilder pr innlegg og 0 komentarer.Så skriver hun jo 2 sestninger i hvert innlegg.Dette må sees.
Gjest Linda sofie Skrevet 29. mai 2010 #108 Skrevet 29. mai 2010 Negar Khan har en blogg jeg holdt på å le meg i hjel,hun har 40 bilder pr innlegg og 0 komentarer.Så skriver hun jo 2 sestninger i hvert innlegg.Dette må sees. Haha jeg har å lagt merke til det
Gjest lolita___ Skrevet 29. mai 2010 #109 Skrevet 29. mai 2010 Haha jeg har å lagt merke til det merka du at hun løfta det ene beinet på alle bilder,hva er greia med det? :gjeiper:
Gjesten Skrevet 29. mai 2010 #111 Skrevet 29. mai 2010 Er jeg den eneste som er skuffet over at Stina gikk ut? Jeg irriterer meg grønn over Amalie og vil helst ha henne ut så fort som mulig. Føler hun er Danmarks svar på Stine-Marie.. Jeg digger hvor mye "tøffere" alle er i den danske versjonen, snakker og begynner å krangle i parseremonien og sånn.. I den norske bare stod de der som statuer
smalls Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #112 Skrevet 29. mai 2010 Er jeg den eneste som er skuffet over at Stina gikk ut? Jeg irriterer meg grønn over Amalie og vil helst ha henne ut så fort som mulig. Føler hun er Danmarks svar på Stine-Marie.. Jeg digger hvor mye "tøffere" alle er i den danske versjonen, snakker og begynner å krangle i parseremonien og sånn.. I den norske bare stod de der som statuer Jeg liker å at Danskene er mer tøffere og tør å si sin mening. Jeg synes de Norske var litt for snille. Og turte ikke å si ting til hverandre. De bare gikk rundt å baksnakket hele tiden.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #114 Skrevet 31. mai 2010 Jeg er spent på de to nye jentene som sjekker inn i kveld. Lurer på hva slags drama som vil skje i kveldens episode. Jeg er glad Stina måtte dra. Men som noen sier her så sender de ho vel inn igjen.
smalls Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #115 Skrevet 31. mai 2010 Tror dere tvillingene klarer oppdraget? Jeg håper de klarer det Får håpe ingen blir for mistenksome da. Håper det går bra for Marie.
Gjest Linda sofie Skrevet 31. mai 2010 #116 Skrevet 31. mai 2010 Oi oi Marie dreit seg litt ut da hun sa hun hadde sett på paradise hotel. Mia sa jo hun ikke hadde sett på det i det hele tatt. Jeg tror Steven stusset fælt Da var Peter og Amalie de første til å ha sex. Peter virker litt player da. Først Knuller han Amalie også er han på Zara neste kveld igjen. Tipper den lille romansen mellom han og Amalie ikke vil vare alt for lenge. Sjekker det inn en hot babe bytter han sikkert Amalie ut med henne.
Hapzen Skrevet 1. juni 2010 #117 Skrevet 1. juni 2010 Herregud Amalie er litt drøy sjalu da... Ellers så liker jeg foreløpig de nye tvilligene, gleder meg til å se det i kveld
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #118 Skrevet 1. juni 2010 Noen som vet hvor man kan få sett de tidligere sesongene på nett gratis? Både dansk og norsk
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #120 Skrevet 1. juni 2010 Herregud Amalie er litt drøy sjalu da... Ellers så liker jeg foreløpig de nye tvilligene, gleder meg til å se det i kveld Samme tenkte jeg. Om Amalie. Hun eier ikke peter. Han må få lov til å gjøre som han vil. Selfølgelig kan det såre at han flørter med andre jenter. Men de er ikke kjærester, så hun kan ikke be han og den jenta om å ikke flørte sammen liksom. Spesielt ikke siden de kun har kjent hverandre i en uke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå