Gjest Jente1990:) Skrevet 25. mai 2010 #62 Skrevet 25. mai 2010 Jonas skøyt seg selv i foten da han satt å baksnakket Rasmus, Nick og Claudia. Man kan ikke stole på noen etter 2 dager. Han kunne ikke vite om en av de ville sladre. Å Zara sladret og derfor var det bye bye Jonas.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #64 Skrevet 25. mai 2010 Jeg er glad han tullingen Jonas måtte dra. Det var til pass for han. For en dust. Men hvorfor sluttet det kvart over?? Jeg trodde det sluttet halv jeg.
lilljan Skrevet 26. mai 2010 #65 Skrevet 26. mai 2010 Tv 3 burde tekstet på webtv også. Det er litt for seint for meg å være oppe til 23.30 hver kveld
Gjest lolita___ Skrevet 26. mai 2010 #66 Skrevet 26. mai 2010 Tv 3 burde tekstet på webtv også. Det er litt for seint for meg å være oppe til 23.30 hver kveld enig kjedlig det der
smalls Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #67 Skrevet 26. mai 2010 I dag må jo enda en av de gammle sjekke ut. Lurer på hvem av de det blir. Håper ikke Rasmus må sjekke ut :rødme: Jeg forstår bare ikke hvorfor de tar med en som har vunnet paradise hotel? De burde heller gi noen andre sjansen. Ikke en som har vunnet
Gjest Cho Skrevet 26. mai 2010 #68 Skrevet 26. mai 2010 I dag må jo enda en av de gammle sjekke ut. Lurer på hvem av de det blir. Håper ikke Rasmus må sjekke ut :rødme: Jeg forstår bare ikke hvorfor de tar med en som har vunnet paradise hotel? De burde heller gi noen andre sjansen. Ikke en som har vunnet Kan tenke meg det skaper mye bitterhet hos de andre deltakerne, og det er bra butikk!
smalls Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #69 Skrevet 26. mai 2010 Kan tenke meg det skaper mye bitterhet hos de andre deltakerne, og det er bra butikk! Ja det kan jo stemme. Men hvis han kommer til en finale så tviler jeg på noen vil stemme på han siden han har vunnet før
Gjest Linda sofie Skrevet 26. mai 2010 #70 Skrevet 26. mai 2010 Dette er spennendes Merker stor forskjell fra den Norske pandoras eske å den danske. Første pandoras ekse fra Norge var bare Boring. Ingen ting skjedde. Danskene er ikke redde for å si fra nei. Drama
Hapzen Skrevet 26. mai 2010 #71 Skrevet 26. mai 2010 Haha hun derre Amalie dret seg ut loddrett i dag da. Og Stina er en B-I-A-T-C-H
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #72 Skrevet 26. mai 2010 Jeg vet ikke hvem som er verst av Amalie og Stina jeg altså Jeg foretrekker at begge to forlater hotellet. Ja Amalie dreit seg sikkelig ut under pandoras. Å hva var det med at Stina ligna på en russian roulette? Hva har det med saken å gjøre lissom..
Gjest Linda sofie Skrevet 26. mai 2010 #73 Skrevet 26. mai 2010 Danskene tar jo helt av her. Lurer på hvem som ryker imorgen. Jeg tipper Amlie går til Peter og Stina til Nicolay. Men vi får se
Gjest lolita___ Skrevet 26. mai 2010 #74 Skrevet 26. mai 2010 De kranlger mye allerede,tror det blir en del drama der.De norske var nok noen hakk snillere.
Gjest fireflies Skrevet 26. mai 2010 #75 Skrevet 26. mai 2010 Jeg liker Amalie mye bedre enn Stina, rett og slett fordi det virker som om Stina kun er ute etter å lage kvalme der inne. Amalie virker som ei søt jente, hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #76 Skrevet 27. mai 2010 Stina burde jekke seg ned noen hakk. Blir kvalm av slike mennesker. Hun var jo direkte slem mot Amalie under Pandoras. Minner meg om "den kule jenta på ungdomsskolen som mobbet alle som ikke var i gjengen hennes". Også må hun blotte puppene i hver episode, tror alle har fått det med seg at "omg, hun har størst!" Syns hun der tynne og stille, Zara tror jeg hun heter, virker ok:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #77 Skrevet 27. mai 2010 Stina er en mobber. Oppførselen minner mye om Nanna og Lene i nest siste norske sesong. Amalie har gjort og sagt mye rart, men det var direkte ubehagelig å være vitne til hvordan hun ble sjikanert under Pandoras eske, mens en hel gjeng satt og hånflirte. Synd at Susan måtte dra. Hun var voksen og modig nok til å sette Stina til veggs.
smalls Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #78 Skrevet 27. mai 2010 Jeg fikk litt vondt av Amalie under pandoras ekse. Synes det var litt dårlig gjort av de andre å rotte seg sammen og sitte å le når Stina kom med frekke kommentarer. Skulle tror de alle var 12 år. Irriterer meg litt at Stina alltid skal vise puppene sine. Vi har sett du har store pupper nå.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #79 Skrevet 27. mai 2010 Tv 3 burde tekstet på webtv også. Det er litt for seint for meg å være oppe til 23.30 hver kveld det er tekstet på web-tv nå!!
Hapzen Skrevet 27. mai 2010 #80 Skrevet 27. mai 2010 det er tekstet på web-tv nå!! WOOHO!!! Da kan jeg se ep 1 om igjen så jeg får med meg hva i all verden de snakket om, hehe =D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå