Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest lolita___
Skrevet

supertttttt :skya: den smaylien er så kul:)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Interessant!!! Utrolig mange gøye fakta!

Jeg kunne ønske de tekstet på web-tv da jeg sliter med å få med meg hva som skjer siden de snakker dansk!

De har det nå.

Skrevet

Ooh hvem håper folk går ut i morgen? Jeg liker stina godt, amalie (tror det er henne hvertfall, litt dårlig på navn) virker helt fjern. Både dum og umoden. Synes egentlig det er litt drøyt at de tar inn 18-åringer i det hele tatt..... :skravle:

Skrevet

18 år var vel kanskje litt i yngste laget men hun ser faktisk eldre ut enn det hun er. Zara som er eldre enn Amalie ser yngre ut.

Stina virker som en person som er veldig selvsikker og en som tar mye plass. Jeg liker ikke slike personer. Jeg synes hun Samantha eller hva hun heter er litt anonym jeg.

Skrevet

Ooh hvem håper folk går ut i morgen? Jeg liker stina godt, amalie (tror det er henne hvertfall, litt dårlig på navn) virker helt fjern. Både dum og umoden. Synes egentlig det er litt drøyt at de tar inn 18-åringer i det hele tatt..... :skravle:

Imorgen?? Er det ikke ikveld? Det er vel Torsdag i dag, eller er jeg helt fjern?

Skrevet

Det er parsermoni i kveld :)

Skrevet

Det er i kveld, er jeg som er fjern :fnise:

Skrevet

Det er i kveld, er jeg som er fjern :fnise:

Hehe, begynte å lure på om jeg gledet meg til helg litt for tidlig! :fnise:

Nå begynner det!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg tror det er en stor fordel å være en person som er godt likt der inne. Da kommer du lengere. Er du uvenn med noen så kan de kaste deg på hode og ræva ut så fort de får sjansen. Er vel derfor Tine kom så langt. Pga hun var godt likt av alle. Så det er helt klart en fordel. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Stina irriterer meg såååå. Plis håper at hun må hjem i kveldens parsermoni!!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hva er det Amalie har på seg? Ser ut som en sånn undertøystopp :fnise:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg likte ikke at Stina måtte dra. Ville heller at Nicolay skulle sedne hjem Zara. Ho er så stille og anonym. Jeg hadde litt lyst til å tørke av Amalie det glise hennes. Men så antar jeg ho ikke kommer så langt siden ho har de fleste på hotellet imot seg.

Kasper og Tammie er søte sammem da :klemmer:

Jeg lurer på hvem som har sex neste uke?? Jeg tror det enten er Amalie og Peter eller Kasper og Tammie.

Skrevet

Jeg ble litt kvalm av Stina sin alt for gode selvtillit, så jeg synes det var bra hun røk. Men herregud for en reaksjon på hun veninna (husker ikke hva hun het). De har kjent hverandre i FIRE dager liksom, også å bli SÅ opprørt synes jeg var helt sykt.

Og hvorfor er det Peter sin feil at han ville stå med en annen jente? Hvorfor er det ikke Nicolay sin feil som faktisk var personen som sendte Stina hjem? Er mye av den logikken jeg ikke henger med på.

Gjest fireflies
Skrevet

morsomt at stina gikk ut, men hun kommer vel sikkert inn igjen kan jeg tenke meg. hun er jo sånn som victoria, ei jente produsentene vil ha der, fordi de vet det blir drama.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Ja jeg tipper å Stina kommer inn igjen. Hadde vært litt artig:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Stina kommer inn igjen om :(

Gjest AnonymBruker
Skrevet

:Hehe: Artig at "Danmarks peneste jente" (som hun selv kalte seg..) røk ut. Hun var sååå sikker på at hun var så godt likt blant gutta, og så ut som en furten liten unge da Zara ble valgt. Ikke alltid det hjelper å flashe pupper og ræv nei..

Men som andre her sier så dukker hun vel opp igjen. Håper hun da kan klare litt mer voksen oppførsel, og skape drama/intriger utenondskapsfull mobbing.

Victoria oppførte seg i det minste litt mer voksent og slengte ikke usaklige dritt-kommentarer til folk.. :filer:

Skrevet

Den danske versjonen er så sinnsykt mye drøyere enn den norske - Victoria ville jo bare vært en pusekatt i forhold til denne galskapen... Hun Stina virker jo ikke helt frisk. Tammie og Kasper virker noen lunde normale - og hun Samanta virker som ei skikkelig skrulle... venner 4 ever liksom - med noen du har kjent i fire dager. En typisk "bestevenninne til sjefen"-jente - som forsvarer i tykt og tynt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble litt kvalm av Stina sin alt for gode selvtillit, så jeg synes det var bra hun røk. Men herregud for en reaksjon på hun veninna (husker ikke hva hun het). De har kjent hverandre i FIRE dager liksom, også å bli SÅ opprørt synes jeg var helt sykt.

Og hvorfor er det Peter sin feil at han ville stå med en annen jente? Hvorfor er det ikke Nicolay sin feil som faktisk var personen som sendte Stina hjem? Er mye av den logikken jeg ikke henger med på.

Sånn var det i den norske å. Er jo ikke den som sender personer hjem som får skylda. Som f.eks var det bare Victoria som fikk all skylda da Stian valgte å sende hjem karoline og da Petter måtte dra første gangen fikk også Victoria skylda selv om det var Tine som sendte han hjem. Greit å ha noen å skylde på for alt.

Skrevet

Stina sa jo også på slutten at hun skjønte ikke hvorfor ikke Nicolai ville ha henne framfor en jente som var stille og rolig.... tjaaaa, kanskje fordi Stian er litt vel MYE? Er ikke alle gutter som foretrekker ville, frekke jenter ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...