smalls Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #181 Skrevet 16. juni 2010 Hvorfor var det ikke pandoras ekse idag? Det er jo alltid det på onsdager
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #182 Skrevet 17. juni 2010 hmm jeg lurte å på det samme :klø: Jeg tror både Nickolai og Kasper går til Tammie under parsermonien. Tammie velger nok Kasper. Kan ikke se for meg hun velge Nickolai ovenfor Kasper.
Gjest fireflies Skrevet 17. juni 2010 #183 Skrevet 17. juni 2010 Er det bare jeg som ikke skjønner at guttene mener Tammie er den fineste dama på hotellet? :klø:
Gjest Linda sofie Skrevet 17. juni 2010 #184 Skrevet 17. juni 2010 Er det bare jeg som ikke skjønner at guttene mener Tammie er den fineste dama på hotellet? :klø: Hvem synes du er den fineste da? Jeg synes Tammie og Claudia,
Gjest Lyh Skrevet 17. juni 2010 #185 Skrevet 17. juni 2010 Jeg fant visst ut hvem som vant, bare å sende meg pm!
smalls Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #186 Skrevet 17. juni 2010 Jeg fant visst ut hvem som vant, bare å sende meg pm! Åssen fikk du vite det? Jeg vil ikke få vite hvem som vinner denne sesongen. Vil kunne se en finale uten å vite hvem som kommer til å vinne. Får håpe ingen røper det i denne tråden å.
suzie Skrevet 17. juni 2010 #187 Skrevet 17. juni 2010 Den som vil vite hvem som vinner regner jeg med kan gå inn på tv3.dk - der står nok det meste...
meelissa Skrevet 17. juni 2010 #188 Skrevet 17. juni 2010 Jeg googlet paradise hotel dk 2010 for å finne ut om kenneth var ronnie! (kunne ikke tro at de var tvillinger), og vips kom jeg inn på wikipedia der vinnerene sto.... kjipt!
Gjest Linda sofie Skrevet 17. juni 2010 #189 Skrevet 17. juni 2010 Kenneth ikke gå til Sammantha! Jeg tror parsermoniene er nøye planlagt. Om hvem som skal gå først og sist. Planen til Rasmus og de var jo å få Kenneth til å tro at Rasmus og Kasper skulle stille bak Claudia så kaster ho Kasper ut og at Kenneth skal stå med Sammantha. Det er nok ikke tilfeldig at Kenneth skal gå før Rasmus opp. Teit egentlig for da kan jo ikke Kenneth få avslørt planen til de før det for seint
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #190 Skrevet 17. juni 2010 Jeg tror å parsermoniene er planlagt av tv3. Jeg føler at det er alltid de som er mest utsatt som får gå sist. Kjærester allerde? Er det ikke litt tidlig kanskje?
Gjest fireflies Skrevet 17. juni 2010 #191 Skrevet 17. juni 2010 Hvem synes du er den fineste da? Jeg synes Tammie og Claudia, Amalie Hun har så rene, fine ansiktstrekk.
Sarafina Skrevet 18. juni 2010 #192 Skrevet 18. juni 2010 Er det bare jeg som ikke skjønner at guttene mener Tammie er den fineste dama på hotellet? :klø: jeg skjønner det overhodet ikke, jeg heller. Synes ikke Tammie er pen i ansiktet i det hele tatt (men hun har fint hår, og slank flott kropp da.) Synes Amalie er den peneste jeg (altså utseendemessig), og Claudia. Synes Tammie har krokete nese oget litt arabisk-aktig utseende, synes ikke det passer så godt med blondt hår.
Gjest Huffsa Skrevet 18. juni 2010 #193 Skrevet 18. juni 2010 Jeg tror å parsermoniene er planlagt av tv3. Jeg føler at det er alltid de som er mest utsatt som får gå sist. Kjærester allerde? Er det ikke litt tidlig kanskje? En parsermoni tar 4 timer å spille inn. Så er nok litt planlagt Har lagt ut link til masse "kule" fakta om paradise på side 2 eller 3 i denne diskusjonen. Ingen spoiling fra denne sesongen sist jeg leste den(som var når jeg la den ut)
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #194 Skrevet 19. juni 2010 En parsermoni tar 4 timer å spille inn. Så er nok litt planlagt Har lagt ut link til masse "kule" fakta om paradise på side 2 eller 3 i denne diskusjonen. Ingen spoiling fra denne sesongen sist jeg leste den(som var når jeg la den ut) Wow 4 timer? Det var mye. På tvn virker det som en parsermoni kun varer i 10 min :gjeiper: Noen som vet når dette er spilt inn? For jeg husker Amalie? sa for en stund siden. Vi lever i 2010 eller noe sånt. Den Norske ble spilt inn i januar og februar. Da må denne ha blitt split inn i mars og april da??
Gjest Huffsa Skrevet 19. juni 2010 #195 Skrevet 19. juni 2010 Wow 4 timer? Det var mye. På tvn virker det som en parsermoni kun varer i 10 min :gjeiper: Noen som vet når dette er spilt inn? For jeg husker Amalie? sa for en stund siden. Vi lever i 2010 eller noe sånt. Den Norske ble spilt inn i januar og februar. Da må denne ha blitt split inn i mars og april da?? Kanskje de har fått beskjed om å si det? For i norge (ihvertfall) spilles det inn i samme tidsperiode "hvert år". Og på danmarks tv3 sider om søknad til ny sesong står det: Nu har du også muligheden for dit livs fest i eksotiske omgivelser, i oktober, november og december måned 2010 Så kanskje de har fått beskjed om å si det, ettersom at det vil bli sendt i 2010? Det er umulig at de har spillt den inn i mars og april, for finalen i DK har vært, og vi er i slutten av Juni snart. De er der i litt mer enn 2mnd, og det tar litt tid og redigere ogsånt..
The Kitten Skrevet 19. juni 2010 #196 Skrevet 19. juni 2010 Strømnettet vårt skal oppgraderes mandag kveld i Paradisetid. Jippi!
Gjest Linda sofie Skrevet 21. juni 2010 #197 Skrevet 21. juni 2010 Æsj ble litt skuffet da Kennteh måtte dra. Men noe sier meg at han kommer inn igjen. Endelig klar for ny uke
The Kitten Skrevet 21. juni 2010 #198 Skrevet 21. juni 2010 Jeg er skuffet over de nye guttene. Jeg ville ha inn en kjekk gutt, og det var ingen av dem.
Gjest Linda sofie Skrevet 22. juni 2010 #199 Skrevet 22. juni 2010 Nei ingen av de nye guttene var noe særlig å se på! Hvert fall ikke han Carlos. Han virka litt idiot. Amalie kjenner jo nesten alle guttene som sjekker inn. Skjer med det liksom?
Lillemeg25 Skrevet 22. juni 2010 #200 Skrevet 22. juni 2010 Hvem tror dere får bli i kveld? Jeg tipper at han som de ikke velger får bli jeg. Eller at det kommer en twist eller noe sånt. At han som ikke blir valgt kanskje får en fredning eller noe. Noe kommer garantert til å skje. Jeg synes litt synd på Claudia. Stakkars hun har så lyst på Rasmus men han er ikke helt med nei. Men jeg skjønner han litt å for ting kommer ikke til å være det samme når de kommer hjem. Da kan mye forandre seg når man kommer tilbake til det virkelige liv. Lurer på om Amalie og Peter fortsatte å være kjærester da de kom hjem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå