Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Krizzy
Skrevet

Jeg så repsrisen på nett nå. fikk ikke se den igår.

Satan fikk bare lyst til å tørke av smilet til Peter og Amalie da de sto å ledde når Claudia måtte dra. Også stå der å si yes og smile det synes jeg var respektløst altså. Men så fikk de jo igjen. Glad Amalie måtte dra!

Karma is a bitch!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Karma is a bitch!

Oh yeah!

Nå gleder jeg meg til en ny uke med paradise hotel:)

Gjest Krizzy
Skrevet

Oh yeah!

Nå gleder jeg meg til en ny uke med paradise hotel:)

Jeg også!

Satt i helgen og tenkte: PAradise i kveld!

Så kom jeg på at det var helg, og at jeg måtte vente til manda'n! :tristbla: Men nå er det ikke lenge igjen :gjeiper:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Det plager meg at Stina fortsatt er på hotellet!! :kjefte: Men skulle nesten tro at tv3 har bedt henne om være så ufordragelig. Kan ikke skjønne at noen kan være så frekke og bitchy som det stina er.

Hva synes dere om de nye jentene da? :)

Skrevet

Å Peter er jo player deluxe! Virket som han hadde glemt Amalie da de så den presentasjonsvideoen av jentene.

Skrevet

Jeg skal si Peter var på de nye jentene veldig fort. Har bare gått en dag siden Amalie dro.

Hun fikk vel helt bakoversveis da hun fikk se åssen han oppførte seg etter hun hadde dratt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror hun naida eller hva hun nå heter får bli. Peter var jo helt gal etter henne. Og samme var Carlos. Patrick velger nok det samme som de to og da er de i flertall. Da spiller det ingen rolle hva Rasmus og Kasper velger.

Jeg likte best hun blonde jeg. Hun virka som en person med bein i nesa og som ikke er redd for å si sin mening.

Skrevet

Vi vet jo alle at Peter og Carlos kun valgte Nadia line kun pga de synes hun var hottest. Å Patrick kunne ikke akkurat velge Sanne mai og gå imot gruppa si. Så kom ikke som noen bombe at de valgte henne. Nadia line er Amalie 2. Er vel ikke lenge til hun og Peter blir paradise kjærester... Ser jo hvor mye Peter smiler når han ser henne. Hele han er jo bare et stooort glis. :fnise:

Gjest Huffsa
Skrevet

Syntes hu Nadia Line eller hva hu het, så ut som ei plastikkdukke jeg. Syntes virkelig ikke at hu var pen, og syntes hu virker dum som et brød..

Men flott at Peter har funnet seg en ny nikkedukke da ;)

(P.S jeg er dritt lei Stina. * OPPPMERKSOMHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!* :hoppe: :hoppe:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Syntes hu Nadia Line eller hva hu het, så ut som ei plastikkdukke jeg. Syntes virkelig ikke at hu var pen, og syntes hu virker dum som et brød..

Men flott at Peter har funnet seg en ny nikkedukke da ;)

(P.S jeg er dritt lei Stina. * OPPPMERKSOMHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!* :hoppe: :hoppe:

Nei jeg synes heller ikke hun var noe pen. Skjønner ikke hvorfor Peter og Carlos sigler så etter ho. Noe sier meg at Peter og Nadia Line kommer til å ha sex en eller anna gang. Å noe sier meg at Stina ryker på torsdag. Jippi :danse:

Gjest Huffsa
Skrevet

Peter kan li nam nam. Men du kan stole trygt på ham. Han frelser dig fra de andre dyr i skoven. :popcorn:

Skrevet

Peter kan li nam nam. Men du kan stole trygt på ham. Han frelser dig fra de andre dyr i skoven. :popcorn:

Hehe morsom sang :fnise:

Gjest wahaj
Skrevet

Hehe, er ikke få ganger sangen blir spilt heller :P

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hehe, er ikke få ganger sangen blir spilt heller :P

Haha nei de spilte jo den sangen nesten hver gang Peter og Amalie hadde sex. Og det var ikke få ganger heller.

Jeg får litt vondt av Amalie. Jeg mener hun er jo så forelsket i Peter. Hun er så ung og naiv. Tydelig at han er en rundbrenner. Var det ikke han som hadde vært på ferie hvor han hadde knullet 7 jenter?:S Det er sykt mange da.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg eller ligner Melissa og ho Samsaya på hverandre? Jeg synes de ligner litt jeg.

Jeg tror Stina ryker i dag. Hun er jo såå sikker på at Peter velger henne. Men han velger ikke henne. Så det er bye bye Stina. Hun er foresten litt dum som vil være par med Peter. Hun burde da skjønne at han ikke vil være par med ho.

Skrevet

Jeg tror å at Stina ryker. Det hadde vært det beste :) Merker jeg er ekstremt lei av henne nå. Er ingen av guttene som vil ha henne som partner. Noe jeg godt kan forstå!

Skrevet

Denne songen er rå! Nokon som veit kva den heiter og kven som syng den?

Ho der Stina er jo psyko, likar ho Peter eller gjer ho det ikkje? Kvifor har ho sånt sjukeleg forhold til han?

Skrevet

Nadia line er litt stille og anonym synes jeg.

Der måtte Stina dra igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...