Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oi, hvor hadde disse navnene sine? Fikk bare med meg petter jeg!

Tine hadde ihvertfall på foten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tine hadde ihvertfall på foten.

Hun har tattovert navnet sitt på håndleddet og på ankelen har hun 3 stjerner. Har sett bilder av tattoveringene hennes på bloggen :)

Skrevet

Hun har tattovert navnet sitt på håndleddet og på ankelen har hun 3 stjerner. Har sett bilder av tattoveringene hennes på bloggen :)

Det stemmer sikkert, jeg bare husket at hun hadde noen greier på foten. :fnise:

Gjest lolita___
Skrevet

kjedlig at de ikke tekster på web tv

Skrevet

kjedlig at de ikke tekster på web tv

ja, det er skikkelig dårlig :( Forstår ikke en dritt jeg!

Skrevet

ja, det er skikkelig dårlig :( Forstår ikke en dritt jeg!

Ser du ikke på det på tv3 da? eller har du ikke tv3?

Gjest lolita___
Skrevet

ikke alltid man rekker å se den halv 10,mye annet på tv også.

Skrevet

Men PH DK går jo halv elleve! Da går det jo ikke så mye annet interessant, eller?

Skrevet

i går hadde meg og kjæresten kjøpt filmen Avatar på Blue-ray så vi så heller den, gadd ikke avbryte bare for PH, så da vi tenkte å se det etterpå på nettet fant vi ut at det ikke var tekst og da fikk vi ikke med oss hva som skjedde uansett, så da droppet vi hele driten.

Gjest lolita___
Skrevet

Men PH DK går jo halv elleve! Da går det jo ikke så mye annet interessant, eller?

åja det er andre boller:Pser på grand pri nå hehehe

Skrevet

ikke alltid man rekker å se den halv 10,mye annet på tv også.

Det begynner halv 11

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hvem av de gammle deltagerene tror dere klarer oppdraget? Må være kjipt å ryke ut allerede andre dagen. Jeg synes Maria er så pen jeg.

Skrevet

Jeg har ikke sett tidligere sesonger av den danske versjonen, men jeg tror kanskje jeg håper at Susan kommer inn, hun virker litt kul, og har ihvertfall attitude nok til å lage en del dramatikk tror jeg. Tar jeg feil eller?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett tidligere sesonger av den danske versjonen, men jeg tror kanskje jeg håper at Susan kommer inn, hun virker litt kul, og har ihvertfall attitude nok til å lage en del dramatikk tror jeg. Tar jeg feil eller?

Susen er kul. Hun var med i sesong 4 og hun kan lage drama. Hun kan være rappkjefta og er ikke redd for å si sin mening. Så hun må være med. Er jo slike folk vi vil ha med. De som gjør det gøy å se på.

Skrevet

Susen er kul. Hun var med i sesong 4 og hun kan lage drama. Hun kan være rappkjefta og er ikke redd for å si sin mening. Så hun må være med. Er jo slike folk vi vil ha med. De som gjør det gøy å se på.

Da har jeg jo fått riktig inntrykk. :)

Det er sånne mennesker som gjør det gøy å se på, ja!

Skrevet

Jeg liker ikke at Stina er så selvsikker. Håper hun ryker. Men tviler p ådet. Er alltid de personene jeg ikke liker som får bli

Skrevet

Satan å lættis Stina og Susan var:

- det kan jo være en fordel at jeg kjenner han fra før

- det kan også være en ulempe

- nei det kan det ikke

- jo det kan det

- ikke

Skrevet

3 av 5 klarte å komme inn igjen! Hm.. Det kan bli action. :popcorn:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg likte ikke at maria måtte dra :tristbla:

Nå håper jeg faktisk kasper må dra av de 3. Også den idiotiske bortforklaringen han kom med da? Tror ingen av de gikk på den. Haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...