Gjest Cho Skrevet 24. mai 2010 #21 Skrevet 24. mai 2010 Rrawr, Jonas! Er det bare meg eller er dansker ekstremt diskriminerende ovenfor dansker fra andre landsdeler enn dem selv? De damene syntes jo "kjekkheten" til Jonas forsvant med en gang de fant ut at han var jyde.. Kan ikke helt se for meg at jeg hadde reagert på samme måte ovenfor en nordmann, det er liksom ingen landsdeler jeg ser på som dummere eller mindre verdt enn de andre..
MissStiles Skrevet 24. mai 2010 #22 Skrevet 24. mai 2010 Er det bare meg eller er guttene kjekkere? Enn i den norske?
Gjest Huffsa Skrevet 24. mai 2010 #23 Skrevet 24. mai 2010 Kasper var ganske digg han også gitt! Men ja, diskriminering så det holder. Litt dårlig gjort. Jeg syntes det er ganske slemt jeg, at ingen vil ha han og han ogsånt. Stakkars gutter.. Og JO, guttene er mye kjekkere enn de norske
Lillemeg25 Skrevet 24. mai 2010 #24 Skrevet 24. mai 2010 Hun med det blonde krøllete håret var nydelig Jeg synes hun ammalie, hun 18 åringen var virka litt bitch jeg. Flere som synes det? "det var meg alle guttene så på"
Gjest Katee Skrevet 24. mai 2010 #25 Skrevet 24. mai 2010 Er det bare meg eller er guttene kjekkere? Enn i den norske? De er alltid kjekkere (syns jeg da) Men den tatoveringa til Jonas? Den på magen. Stod det 'Jonas' eller må jeg endre styrke på linsene mine??! Og ja, Cho, syns det ofte er negative kommentarer om jyder
Gjest Cho Skrevet 24. mai 2010 #26 Skrevet 24. mai 2010 Joda, Jonas har tatovert "Jonas" på magen. Så han ikke skal glemme hvem han er i fylla, sikkert. Synes generelt det er mye diskriminering i Danmark!
Gjest Linda sofie Skrevet 24. mai 2010 #27 Skrevet 24. mai 2010 Oi 5 av de gammle deltagerene fra sesong 4 og 5 sjekker inn. Så kult! De danske guttene er jo alltid kjekkere enn de norske. Jeg fikk litt vondt av de guttene som ingen av jentene ville ha som partner. Huff kan ikke være noe gøy det.
MissStiles Skrevet 24. mai 2010 #28 Skrevet 24. mai 2010 Men den tatoveringa til Jonas? Den på magen. Stod det 'Jonas' eller må jeg endre styrke på linsene mine??! Jo, tror det var Jonas det sto. Så sånn ut i hvert fall.
Gjest Huffsa Skrevet 24. mai 2010 #29 Skrevet 24. mai 2010 Tine, Emil, Petter og Thea hadde jo navnet sitt på seg de også (i den norske).. Jeg likte hun blonde med krøllene utrolig godt!
MissStiles Skrevet 24. mai 2010 #30 Skrevet 24. mai 2010 Jeg vet bare hvem 2 av de 5 er.. Fra de tidligere deltakerne, mener jeg.. 2 av jentene..
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #31 Skrevet 24. mai 2010 Jeg vet bare hvem 2 av de 5 er.. Fra de tidligere deltakerne, mener jeg.. 2 av jentene.. Susan, Nick og Rasmus var med i sesong 4. Som ble sendt sommeren 08 Og maria og Claudia var med i sesong 5 fra i fjor. Så mye drama allerede på dag 1? Tror dette vil bli en spennendes sesong. Tror jeg er forelska i Rasmus, Nick og Kasper :rødme: Jeg liker ikke Stina. Er da ikke så mye å skryte av at hun har de største falske puppene. Jeg tror hun har silikon. Susan er rå da.
smalls Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #32 Skrevet 24. mai 2010 Jeg håper enten Susan eller Rasmus kommer inn igjen. Nick vant jo da han var med. Skjønner ikke hvorfor de sendte han inn igjen??? Å de danske guttene var MYE kjekkere enn de Norske. Men det var vel ingen bombe. Hehe
Lillemeg25 Skrevet 24. mai 2010 #33 Skrevet 24. mai 2010 Jeg håper å hun Susan klarer å komme inn igjen. Hun virker som en person som kan lage mye liv og drama. Å det liker vi Gleder meg allerede til neste episode.
Gjest Huffsa Skrevet 24. mai 2010 #34 Skrevet 24. mai 2010 En parsermoni tar vanligvis 4(!!) timer! Det trodde jeg ikke! http://www.bt.dk/paradise-hotel/sandheden-om-paradise-hotel
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #35 Skrevet 24. mai 2010 En parsermoni tar vanligvis 4(!!) timer! Det trodde jeg ikke! http://www.bt.dk/paradise-hotel/sandheden-om-paradise-hotel Hjelpes åssen er det mulig?! Det inneholder ingen spoilere i den tråden? Må bare være sikker.
Lola89 Skrevet 24. mai 2010 #36 Skrevet 24. mai 2010 Tine, Emil, Petter og Thea hadde jo navnet sitt på seg de også (i den norske).. Jeg likte hun blonde med krøllene utrolig godt! Oi, hvor hadde disse navnene sine? Fikk bare med meg petter jeg!
Gjest lolita___ Skrevet 24. mai 2010 #37 Skrevet 24. mai 2010 skjer med at hun ene er 35 år.Ja hun blonde krøllete var pen men hadde rar nese
Hapzen Skrevet 25. mai 2010 #38 Skrevet 25. mai 2010 En parsermoni tar vanligvis 4(!!) timer! Det trodde jeg ikke! http://www.bt.dk/paradise-hotel/sandheden-om-paradise-hotel Interessant!!! Utrolig mange gøye fakta! Jeg kunne ønske de tekstet på web-tv da jeg sliter med å få med meg hva som skjer siden de snakker dansk!
Gjest Jente1990:) Skrevet 25. mai 2010 #39 Skrevet 25. mai 2010 Hvor gammel er hun Zara? jeg synes hun så veldig ung ut. Som en 16 åring Jonas og Rasmus er veldig kjekke synes jeg. Men ble litt satt ut da jentene ikke synes Jonas var kjekk allikavel kun fordi han var fra et bondeland. Hadde jeg synes en gutt var kjekk,så hadde jeg ikke endret mening hvis jeg fikk vite hvor han var fra. Det har vel ingen ting å si?
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #40 Skrevet 25. mai 2010 Jeg liker at det er litt spredning i alder. At ikke alle er 20 år slik som nesten alle var i paradise hotel Norge. Her har vi folk mellom 18 og 35 år. Kasper og Jonas var hotte!! :gjeiper: Men det er bra det tekst da, Ellers hadde jeg ikke skjønt bæret av hva de hadde sagt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå