Steinar40 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #621 Skrevet 16. april 2010 Alt for lett... Ja, få høre (lese) da?
Steinar40 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #622 Skrevet 16. april 2010 Jojo, men vet ikke om de oppfyller alle de andre kravene dine da - tviler egentlig. Pluss er jo dessverre sånn at de må ville ha deg også da...Ellers hadde jeg jo vært gift med Middelfart akkurat nu, eventuelt Middelfart og skogheim. Uffda, har hun Middelfart avslått deg altså? Ja, kvinnfolk sier jeg bare! hehe
kristian82 Skrevet 16. april 2010 #623 Skrevet 16. april 2010 Uffda, har hun Middelfart avslått deg altså? Ja, kvinnfolk sier jeg bare! hehe Jeg har en mistanke om at hun hadde gjort det. Jeg er jo altfor altfor ung for hennes smak. Skogheim også er jo opptatt
Sequax Skrevet 16. april 2010 #624 Skrevet 16. april 2010 Tja, Steinar....Du kan jo bla litt tilbake og få med deg essensen av hva jeg tror om deg ? I motsetning til deg orker jeg ikke å gjenta meg selv hele tiden.
Steinar40 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #625 Skrevet 16. april 2010 (endret) Tja, Steinar....Du kan jo bla litt tilbake og få med deg essensen av hva jeg tror om deg ? I motsetning til deg orker jeg ikke å gjenta meg selv hele tiden. Jaja, det er menneskelig å feile. Er du fra Japan forresten? Du skrev om meg: Du burde gått rundt med en advarsel selv!!! " meget trangsynt mann søker dame som ikke har egne tanker og som ønsker å gjøre meg til lags hele dagen " Men er ikke dette en gammel og god geisha tradisjon da? En geisha har mange forskjellige slags forhold til menn. De er ikke prostituerte, men det er vanlig for en geisha å ha en mann som hun er involvert med følelsesmessig, økonomisk og seksuelt – men det er opp til den enkelte geisha å bestemme seg for om hun vil eller ikke. Et annet kjennetegn for en geisha er at hun aldri har one-night stands. En danna er en slags "sugardaddy". Han kjøper dyre gaver til henne, gir henne betalte ferier, tar henne med på fester, arrangerer forestillinger for henne og dekker mange av de daglige utgiftene hennes. Til gjengjeld er det forventet at hun skal stå til hans disposisjon når han måtte ønske. Dette er også den eneste mannen en geisha skal ha et seksuelt forhold til. En geisha kan ha flere danna i løpet av sin karrière, men hun er mer attraktiv hvis hun bare har hatt èn eller noen veldig få. Min type dame! Endret 16. april 2010 av Steinar40
gbnj Skrevet 16. april 2010 #626 Skrevet 16. april 2010 Avhengig av sex ... hmmmmm. Tja, for kvinner blir vel det omtrent som at de er like billige som varene på REMA 1000 Og for menn blir det vel omtrent som at de er like desperate som .... mannfolk alltid er hehe Men for å være litt alvorlig også, så er ikke din sammenlikning dum Sex-avhengighet kan absolutt sammenliknes med anoreksia og bulimi etc. Det er altså psykiske forstyrrelser og problemer. Jeg tenkte mer på det at når man er avhengig, så klarer man ikke å slutte, som med røyk ol. så når jeg sammenligner mat/sex, så mener jeg at det ikke er noe man bør avstå ifra/slutte med, dvs man bør ha et moderat inntak.
Steinar40 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #627 Skrevet 16. april 2010 Jeg tenkte mer på det at når man er avhengig, så klarer man ikke å slutte, som med røyk ol. så når jeg sammenligner mat/sex, så mener jeg at det ikke er noe man bør avstå ifra/slutte med, dvs man bør ha et moderat inntak. Ja, det er vel som med det meste annet i dette livet. For mye og for lite skjemmer alt. Derimot kan man ikke røyke for lite
Suzy Skrevet 17. april 2010 #628 Skrevet 17. april 2010 Ja, det er nok ikke lett å bli klok på meg vil jeg tro hehe Det er skremmende lett...
Steinar40 Skrevet 17. april 2010 Forfatter #629 Skrevet 17. april 2010 Det er skremmende lett... Ja, det er bare å skrive teoriene dine det
Sequax Skrevet 17. april 2010 #630 Skrevet 17. april 2010 Jaja, det er menneskelig å feile. Er du fra Japan forresten? Du skrev om meg: Du burde gått rundt med en advarsel selv!!! " meget trangsynt mann søker dame som ikke har egne tanker og som ønsker å gjøre meg til lags hele dagen " Men er ikke dette en gammel og god geisha tradisjon da? En geisha har mange forskjellige slags forhold til menn. De er ikke prostituerte, men det er vanlig for en geisha å ha en mann som hun er involvert med følelsesmessig, økonomisk og seksuelt – men det er opp til den enkelte geisha å bestemme seg for om hun vil eller ikke. Et annet kjennetegn for en geisha er at hun aldri har one-night stands. En danna er en slags "sugardaddy". Han kjøper dyre gaver til henne, gir henne betalte ferier, tar henne med på fester, arrangerer forestillinger for henne og dekker mange av de daglige utgiftene hennes. Til gjengjeld er det forventet at hun skal stå til hans disposisjon når han måtte ønske. Dette er også den eneste mannen en geisha skal ha et seksuelt forhold til. En geisha kan ha flere danna i løpet av sin karrière, men hun er mer attraktiv hvis hun bare har hatt èn eller noen veldig få. Min type dame! Jeg må bare le bittelitt!!!
Gjest Prøvekandidat Skrevet 17. april 2010 #631 Skrevet 17. april 2010 Jeg må bare le bittelitt!!! Bare bittelitt...
Steinar40 Skrevet 17. april 2010 Forfatter #632 Skrevet 17. april 2010 Bare bittelitt... Poenget her er å se litt på det japanske fenomenet 'geisha'. Behovet for geishaer der, forklarer nemlig ganske godt og mye av hvordan vi menn i verden alltid har sett på, og fortsatt ser på, dere kvinner Menn ønsker at kvinner skal være feminine og dermed gjøre oss mer maskuline. Vi ønsker også trofasthet og eksklusivitet - altså færrest mulig partnere.
Sequax Skrevet 17. april 2010 #633 Skrevet 17. april 2010 Behovet for geishaer der, forklarer nemlig ganske godt og mye av hvordan vi menn i verden alltid har sett på, og fortsatt ser på, dere kvinner Og det er derfor menn som deg forblir single. Det er ikke så veldig mange i dette landet som lever etter geishaenes prinsipp. Geisha er et annet ord for "luksushore", så da kan du kanskje benytte internett for å søke opp det du vil ha ? Nei...det glemte jeg...du vil jo ikke ha damer som er dyre i drift....
Steinar40 Skrevet 17. april 2010 Forfatter #634 Skrevet 17. april 2010 Og det er derfor menn som deg forblir single. Det er ikke så veldig mange i dette landet som lever etter geishaenes prinsipp. Geisha er et annet ord for "luksushore", så da kan du kanskje benytte internett for å søke opp det du vil ha ? Nei...det glemte jeg...du vil jo ikke ha damer som er dyre i drift.... Nja, geisha betyr vel ikke helt "luksushore", men mange har sikkert vært det i praksis opp igjennom tidene, bare at de var helt eksklusive med en velstående mann (sponsor). Prostituerte interesserer ikke meg overhodet, men det har lite med penger å gjøre. Problemet er at prostituerte ikke er eksklusive og at det ikke finnes noen dypere følelser tilstede. Og ikke noe samliv. En prostituert kvinne kan ikke gi meg det jeg trenger i det hele tatt.
Sequax Skrevet 17. april 2010 #635 Skrevet 17. april 2010 Nja, geisha betyr vel ikke helt "luksushore", men mange har sikkert vært det i praksis opp igjennom tidene, bare at de var helt eksklusive med en velstående mann (sponsor). Prostituerte interesserer ikke meg overhodet, men det har lite med penger å gjøre. Problemet er at prostituerte ikke er eksklusive og at det ikke finnes noen dypere følelser tilstede. Og ikke noe samliv. En prostituert kvinne kan ikke gi meg det jeg trenger i det hele tatt. Og du tror geishaene hadde dype følelser for sine "sponsorer" ? Tro igjen! Tradisjonelt sett var det også en horemamma blant geishaene og jentene levde i tøffe kår. Å bli geisha var en siste utvei fra å slippe å leve i slummen. Det er fåtall av kvinner i verden som velger å gå denne veien, men føler seg tvunget til det.
Steinar40 Skrevet 17. april 2010 Forfatter #636 Skrevet 17. april 2010 Og du tror geishaene hadde dype følelser for sine "sponsorer" ? Tro igjen! Tradisjonelt sett var det også en horemamma blant geishaene og jentene levde i tøffe kår. Å bli geisha var en siste utvei fra å slippe å leve i slummen. Det er fåtall av kvinner i verden som velger å gå denne veien, men føler seg tvunget til det. Joda, jeg forstår det, og jeg personlig syns at prostitusjon er beklagelig og lite heldig. Spesielt i dag med farlige smittsomme kjønnssykdommer, vold og rusavhengigheter etc. Men det har alltid eksistert i en eller annen form. Verdens eldste yrke sies det. Og det kan nok faktisk stemme også. Jeg tror sikkert at de fleste ikke gjør dette frivillig hvis de kunne gjort noe annet, men enkelte har jo også funnet ut at de kan tjene store penger på det i en periode. Som jeg bruker å skrive her - mannfolk er desperate.
Sequax Skrevet 17. april 2010 #637 Skrevet 17. april 2010 Joda, jeg forstår det, og jeg personlig syns at prostitusjon er beklagelig og lite heldig. Spesielt i dag med farlige smittsomme kjønnssykdommer, vold og rusavhengigheter etc. Men det har alltid eksistert i en eller annen form. Verdens eldste yrke sies det. Og det kan nok faktisk stemme også. Jeg tror sikkert at de fleste ikke gjør dette frivillig hvis de kunne gjort noe annet, men enkelte har jo også funnet ut at de kan tjene store penger på det i en periode. Som jeg bruker å skrive her - mannfolk er desperate. Ja...geishaene er iallefall ikke mennesker som kan glorifiseres. Hadde litt inntrykk av at det var det du gjorde, men da misforsto jeg kanskje.
Steinar40 Skrevet 17. april 2010 Forfatter #638 Skrevet 17. april 2010 Ja...geishaene er iallefall ikke mennesker som kan glorifiseres. Hadde litt inntrykk av at det var det du gjorde, men da misforsto jeg kanskje. Neida, glorifiserer absolutt ikke geisha-kulturen, og det er nok som du skrev, at de fleste ble det av nødvendighet - barn av sin kultur og tid. Imidlertid kunne jeg godt tenke meg å glorifisere alle norske kvinner som forstår at det alle skikkelige menn vil ha, er damer som er trofaste, eksklusive og med færrest mulig seksuelle forbindelser
Sequax Skrevet 17. april 2010 #639 Skrevet 17. april 2010 Neida, glorifiserer absolutt ikke geisha-kulturen, og det er nok som du skrev, at de fleste ble det av nødvendighet - barn av sin kultur og tid. Imidlertid kunne jeg godt tenke meg å glorifisere alle norske kvinner som forstår at det alle skikkelige menn vil ha, er damer som er trofaste, eksklusive og med færrest mulig seksuelle forbindelser Det må du da få lov til å glorifisere!
Gjest Tidssone Skrevet 17. april 2010 #640 Skrevet 17. april 2010 Hvordan vet du hva alle skikkelige menn vil ha, Steinar? Skulle gjerne sett definisjonen på skikkelig mann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå