Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Steinar40 skrev (På 28.3.2010 den 11.19):

I så fall, forstår du at dette i vesentlig grad øker faren for utroskap, og at du dermed ødelegger for deg selv og andre i parforhold?

Om noen har sex med andre uten å kreve så veldig mye for annet enn å være kåt på personen så gjør ikke det vedkommende noe mer tilbøyelig til å være utro når en først er i et forhold.

Anonymkode: ab85a...089

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Steinar40 skrev (På 28.3.2010 den 14.43):

Vel, egentlig består denne posten av 2 initielle spørsmål:

1. Er du billig?

2. Forstår du at slike individer vesentlig øker faren for utroskap?

Hvordan ulike folk definerer det å være billig, bør fremkomme av diskusjonen tenker jeg.

Du har rett i at pkt 2 over er min konklusjon, men det er samtidig et spørsmål til andre her.

La meg illustrere min konklusjon med et typisk eksempel som ender i et nytt spørsmål:

La oss da tenke oss at jeg er gift og skal på et jobbseminar med overnatting. Jeg har sykt lyst på ei dame der (hvem som helst) fordi kona ikke forstår stakkars meg, og ikke har hun like mye lyst på sex som meg heller :( Å være utro betyr ingenting for meg bare jeg får meg litt.

Men kan jeg være utro uten at det samtidig finnes ei billig og villig dame der?

Så du er også billig da? Altså menn og kvinner er like billige som du kaller det? 

Beklager å måtte si det, men du fremstår som en mann som neppe får deg noe. Ingen damer orker sånne selvmedlidende sutrepikker. 

Anonymkode: 450d0...c62

• Liker 1
Skrevet

Nei, er veldig dyr, men menn er tydeligvis ok med å betale prisen 😉

Gjest Era Vulgaris
Skrevet

Halleluja, noen har dratt opp en 11 år gammel tråd opprettet av Steinar 40. Nå skal jeg kose meg med en liten tur down memory lane. Gjetter på at min gamle bruker har MANGE frustrerte innlegg her :ler: 

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ble du av Steinar?

Anonymkode: 2ac5e...e75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...