Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror dog ikke du skal sitte og skrive at du aldri juger.

Du får tro hva du vil, men jeg juger faktisk aldri.

I hvert fall ikke om noe som har betydning for andre.

Noen hvite løgner for å unngå unødvendig støy, kan man aldri se bort ifra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:hoho: Priceless!

Steinar: "Jeg juger ALDRI - bare litt - av og til, når jeg kan kalle det noe annet enn å juge og uansett så bestemmer jeg selv hva jeg syns det er å juge eller ikke"

Endret av Suzy
Skrevet

:hoho: Priceless!

Steinar: "Jeg juger ALDRI - bare litt - av og til, når jeg kan kalle det noe annet enn å juge og uansett så bestemmer jeg selv hva jeg syns det er å juge eller ikke"

Absolutt ALLE mennesker kommer med hvite løgner - daglig.

Det gjør garantert du også.

Så vidt jeg vet har dette blitt vitenskaplig bevist, uten at jeg gidder å lete etter noe slikt bevis nå.

Skrevet

Javisst gjør jeg det :) men jeg har aldri sagt noe annet heller - jeg bare ler av deg og måten du sier ting på :ler:

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Jug er jug enten det er hvite eller sorte løgner...

Gjest Ludovie
Skrevet

Du er en mennesketype jeg ikke har vært borti før, Steinar. Du kommer hele tiden med bastante uttalelser, men allikevel får man inntrykk av at du ikke aner hva du mener om diverse ting. Fascinerende.

Skrevet (endret)

Du er en mennesketype jeg ikke har vært borti før, Steinar. Du kommer hele tiden med bastante uttalelser, men allikevel får man inntrykk av at du ikke aner hva du mener om diverse ting. Fascinerende.

Jøss det var imponerende oppsummert Ludovie :5:

Endret av Suzy
Gjest KateW
Skrevet

Så vidt jeg vet har dette blitt vitenskaplig bevist, uten at jeg gidder å lete etter noe slikt bevis nå.

Det kan godt være, men da sier vi heller ikke at vi ALDRI juger, bare ved å si at du ALDRI juger, juger du så det renner.

Og det å plutselig ikke være i et forhold du er i for å se om du finner ei bedre dame, det er å juge det, selv for slike som deg, Steinar.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Da er jeg et unikum. Jeg serverer ikke løgner, hverken hvite eller sorte, hver dag, ikke ukentlig heller, eller månedlig for den saks skyld. Bare for å få sagt det, jeg lever IKKE i isolasjon.

Edit: tilføyelse siste setning.

Endret av Belladonna
Skrevet

Javisst gjør jeg det :) men jeg har aldri sagt noe annet heller - jeg bare ler av deg og måten du sier ting på :ler:

Og det som er så rart med måten jeg sier ting på er da ...?

Skrevet

Og hvorfor skulle du få noe helt og korrekt inntrykk av meg her?

Gjest Bianca26
Skrevet

Og hvorfor skulle du få noe helt og korrekt inntrykk av meg her?

troller du med vilje steinar? er det det du hinter om?

Gjest Ludovie
Skrevet (endret)

troller du med vilje steinar? er det det du hinter om?

Det begynner jeg å lure på også.

Jeg tror da ikke at jeg får noe helt og korrekt inntrykk av deg som person, men jeg begynner nå å se hva slags type tanker og meninger du har om kvinner og parforhold. Jeg skriver "hva slags type tanker" her, for akkurat hva du mener er det ofte vanskelig å få taket på. Det er det jo tydeligvis for deg selv også.

Endret av Ludovie
Skrevet

Og det som er så rart med måten jeg sier ting på er da ...?

Ikke gjør deg til da - du kler virkelig ikke å gjøre deg dummere enn du alt gjør :)

Skrevet

Det begynner jeg å lure på også.

Jeg tror da ikke at jeg får noe helt og korrekt inntrykk av deg som person, men jeg begynner nå å se hva slags type tanker og meninger du har om kvinner og parforhold. Jeg skriver "hva slags type tanker" her, for akkurat hva du mener er det ofte vanskelig å få taket på. Det er det jo tydeligvis for deg selv også.

Du kan jo skrive ned her hva slags type tanker og meninger jeg har om kvinner og parforhold da?

Gjest Ludovie
Skrevet

Du kan jo skrive ned her hva slags type tanker og meninger jeg har om kvinner og parforhold da?

Vet du heller ikke det selv? Det må være veldig forvirrende å være Steinar.

Skrevet

Vet du heller ikke det selv? Det må være veldig forvirrende å være Steinar.

Jeg vet det, men jeg spør deg hva du innbiller deg utifra det du leser her.

Gjest Ludovie
Skrevet

Vel, du har et noe tradisjonelt syn på forhold og ekteskap. I tillegg vil du kontrollere damen du er sammen med, for ellers kommer hun til å være utro.

Forresten, Steinar: et lite tips, bare: Er det ikke en idé å flytte sammen straks man har blitt sammen? For alt du vet kan hun jo ha horder av elskere som renner ned døra hennes natt og dag når du ikke er til stede. :)

Skrevet

Vel, du har et noe tradisjonelt syn på forhold og ekteskap. I tillegg vil du kontrollere damen du er sammen med, for ellers kommer hun til å være utro.

Forresten, Steinar: et lite tips, bare: Er det ikke en idé å flytte sammen straks man har blitt sammen? For alt du vet kan hun jo ha horder av elskere som renner ned døra hennes natt og dag når du ikke er til stede. :)

Å du har ikke fulgt med Ludivie - da er det klart for courtship skjønner du - en veldig viktig periode :fnise:

Om du ikke aner hva det er, så spør Steinis. Han kan alltids forklare.

Skrevet (endret)

Er det noe galt i det å ha et relativt tradisjonelt syn på parforhold?

Imidlertid ser ikke jeg noe problem med samboerskap.

Kontrollere? Jeg ønsker bare ei dame som har såpass vett selv at jeg IKKE behøver å kontrollere henne. Kontrollere noen blir bare pes.

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...