Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

If you can't convince them, confuse them

Ja, jeg er nok ingen "enkel" mann akkurat :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et sitat fra Harry S Truman, hadde sa ganske mange sånne "one-liners", men akkurat denne er vel den som flest folk/bedrifter/organisasjoner har adoptert som policy ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Det kommer av at jeg ser at kvinner kan ha så vanskelig for å bestemme seg.

De kan ha så mange ulike hensyn å ta hele tiden. Da blir det vanskelig.

Og når man halvveis har bestemt seg, så blir det vanskelig å snu seg noen vei.

Kvinner? Det er vel bare én kvinne du tydeligvis aldri kan bestemme deg for å avslutte forholdet med. Det har vært vingling fra begge sider i mange måneder nå. Så særlig prinsippfast synes jeg ikke du er. Dessuten tærer hun hardt på bankkontoen din, etter hva du selv har gitt uttrykk for. Det må vel da være en lettelse for deg å gi slipp på henne.

Skrevet

Jo veldig

Gjest Bianca26
Skrevet

Ja, da syns jeg flere damer burde gjøre som deg og la meg bestemme ;)

Typen min liker ikke å bestemme over meg. Det er forskjellen på han og deg

Gjest Bianca26
Skrevet

Det kommer av at jeg ser at kvinner kan ha så vanskelig for å bestemme seg.

De kan ha så mange ulike hensyn å ta hele tiden. Da blir det vanskelig.

Og når man halvveis har bestemt seg, så blir det vanskelig å snu seg noen vei.

Herregud så generaliserende. Er da flust med menn og som heller ikke klarer å bestemme seg.

Skrevet

Kvinner? Det er vel bare én kvinne du tydeligvis aldri kan bestemme deg for å avslutte forholdet med. Det har vært vingling fra begge sider i mange måneder nå. Så særlig prinsippfast synes jeg ikke du er. Dessuten tærer hun hardt på bankkontoen din, etter hva du selv har gitt uttrykk for. Det må vel da være en lettelse for deg å gi slipp på henne.

Tja, hun kommer nok aldri til gjøre meg økonomisk rik tenker jeg.

Men det er ikke det viktigste heller.

Det viktige er å få til noe fornuftig snart - eventuelt finne på noe annet fornuftig i stedet.

Dessuten koster alle damer mye penger. Dumt å innbille seg noe annet.

Sånn sett er nok ingen damer "billige" er jeg redd ;)

Skrevet (endret)

Jo veldig

Ja, jeg er enkel på noen måter som f.eks at jeg er snill, trofast og omtenksom :)

Det er nok ikke alle andre mannfolk som er like enkle som meg sånn sett.

Endret av Steinar40
Skrevet

Typen min liker ikke å bestemme over meg. Det er forskjellen på han og deg

Er det ikke artigere å måtte kjempe litt for å få igjennom "dine" saker da? ;)

Gjest Bianca26
Skrevet

Ja, jeg er enkel på noen måter som f.eks at jeg er snill, trofast og omtenksom :)

Det er nok ikke alle andre mannfolk som er like enkle som meg sånn sett.

Syns ikke du høres så omtenksom ut..

Gjest Bianca26
Skrevet

Er det ikke artigere å måtte kjempe litt for å få igjennom "dine" saker da? ;)

Så du mener han skal være sta og vanskelig bare så jeg kan få en utfordring? Er ikke gøy å krangle.

Skrevet

Tja, hun kommer nok aldri til gjøre meg økonomisk rik tenker jeg.

Men det er ikke det viktigste heller.

Det viktige er å få til noe fornuftig snart - eventuelt finne på noe annet fornuftig i stedet.

Dessuten koster alle damer mye penger. Dumt å innbille seg noe annet.

Sånn sett er nok ingen damer "billige" er jeg redd ;)

Alle?? selv de med god økonomi selv? Hvordan får du det til å stemme?

Skrevet

Syns ikke du høres så omtenksom ut..

Vel, jeg er flink til å tenke på meg selv i hvert fall :ler:

Men jeg er faktisk omtenksom også.

Skrevet

Så du mener han skal være sta og vanskelig bare så jeg kan få en utfordring? Er ikke gøy å krangle.

Det må ikke bli krangling ut av det selv om du ikke får viljen din med en gang vettu ;)

Skrevet

Alle?? selv de med god økonomi selv? Hvordan får du det til å stemme?

Tja, de kvinnene med god økonomi er samtidig godt vant. Dermed blir det fort dyrt.

De forventer som regel en høyere standard på det meste som bolig, klær, reiser, gaver etc.

Godt vant eller bortskjemt - det er dyrt! ;)

Gjest Bianca26
Skrevet

Tja, de kvinnene med god økonomi er samtidig godt vant. Dermed blir det fort dyrt.

De forventer som regel en høyere standard på det meste som bolig, klær, reiser, gaver etc.

Klær kjøper vi oftest selv. jeg ville aldri latt typen kjøpe klær til meg. Og reiser kan man spleise på samme med bolig. Gaver blir jo en annen ting. Men vi gir da gaver også. Tar ikke bare imot.

Skrevet

Klær kjøper vi oftest selv. jeg ville aldri latt typen kjøpe klær til meg. Og reiser kan man spleise på samme med bolig. Gaver blir jo en annen ting. Men vi gir da gaver også. Tar ikke bare imot.

Nei, men desto høyere krav dama har, desto dyrere blir det også for mannen.

Hvis dama vil ha en Mercedes til kr 1 mill så blir det som regel ikke bare hun som må betale den.

Skrevet

Hmmm, nå har jeg ikke lest gjennom hele denne tråden, men akkurat det du skriver her er jeg aldeles ikke enig i. Jeg har selv god økonomi, men er aldeles ikke kravstor på noen måte. Verken når det kommer til klær, hus, bil. Forventer heller ikke at min fremtidige kjæreste må ha bedre inntekt enn meg eller ødsle meg med masse flotte ting. Gaver er da en ting, men de trenger da heller ikke å være dyre. Elsker heller små enkle ting i hverdagen jeg.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor du i det hele tatt vil involvere deg med damer. Du har hittil ikke nevnt noe positivt om dem, ikke ett ord. Det er din egen dumhet hvis du lar noen loppe deg.

Skrevet

Hmmm, nå har jeg ikke lest gjennom hele denne tråden, men akkurat det du skriver her er jeg aldeles ikke enig i. Jeg har selv god økonomi, men er aldeles ikke kravstor på noen måte. Verken når det kommer til klær, hus, bil. Forventer heller ikke at min fremtidige kjæreste må ha bedre inntekt enn meg eller ødsle meg med masse flotte ting. Gaver er da en ting, men de trenger da heller ikke å være dyre. Elsker heller små enkle ting i hverdagen jeg.

Neida, det finnes sikkert alltid noen hederlige unntak også :)

På den annen side så vet jo ikke jeg hva du i praksis mener med "små enkle ting".

Det finnes helt sikkert mange små enkle ting til tusenvis av kroner ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...