LilleBille Skrevet 29. april 2010 #881 Skrevet 29. april 2010 Han synes nok det er på sin plass med en burka med påskriften "Steinars eiendom" på hvis dama er så lite fornuftig at hun "valgte" å bli pen.
Gjest KateW Skrevet 29. april 2010 #882 Skrevet 29. april 2010 Han synes nok det er på sin plass med en burka med påskriften "Steinars eiendom" på hvis dama er så lite fornuftig at hun "valgte" å bli pen. DER var feilen min, jeg tar dette til etteretning og legger meg langflat i skam, dog MED bena famlet.
Gjest KateW Skrevet 29. april 2010 #883 Skrevet 29. april 2010 SAMLET, samlet samlet. Freudian Slip. *ler*
Suzy Skrevet 29. april 2010 #884 Skrevet 29. april 2010 Basert på personlig erfaring, Frelsesarmeen. Men da hadde det kanskje ikke vært min skyld, da? Eller hadde det vært min skyld fordi jeg er såpass pen at jeg må forvente å bli plukket på? Klart det - også skulle du ha kneet alle menn du så - for sikkerhets skyld
Gjest Prøvekandidat Skrevet 29. april 2010 #885 Skrevet 29. april 2010 DER var feilen min, jeg tar dette til etteretning og legger meg langflat i skam, dog MED bena famlet. Du må ikke famle sånn med beina dine...
Gjest Prøvekandidat Skrevet 29. april 2010 #886 Skrevet 29. april 2010 Klart det - også skulle du ha kneet alle menn du så - for sikkerhets skyld Mannfolka går noen uttrygge tider i møte framover... de får skylde på Steinar
Gjest KateW Skrevet 29. april 2010 #887 Skrevet 29. april 2010 Ny tekst til "Frøken Bibelstripp": "Hun kneet med famlede ben..." lalalalaaaaaaaaaaa
Steinar40 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #888 Skrevet 29. april 2010 Tja, godt spørsmål! Menn er vel generelt mer redde for å aldri finne seg noen igjen. I samme baner som du ferdes, det, Steinar ? På en måte har du sikkert rett. Hvis det praktiske fungerer i forholdet, så er det jo akkurat som hjemme hos mora, pluss litt ekstragoder. Hva mer kan en mann kreve, og hvorfor ødelegge en god ting for seg selv?
Steinar40 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #889 Skrevet 29. april 2010 Han synes nok det er på sin plass med en burka med påskriften "Steinars eiendom" på hvis dama er så lite fornuftig at hun "valgte" å bli pen. Hva er galt i at dama er min eiendom da?
Gjest Eurodice Skrevet 29. april 2010 #890 Skrevet 29. april 2010 Hva er galt i at dama er min eiendom da? Et menneske er da vel for f*** ikke en eiendom!!
Steinar40 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #891 Skrevet 29. april 2010 I den ene setningen sier du at "selvfølgelig er det overgriperens skyld" , men i neste setter du forutsetninger for kvinnens reaksjoner igjen og i tillegg legger skylda på henne i setningen deretter for hvilke miljø hun befinner seg i / utsetter seg selv for. Vet du at arbeidsplassen er der det er størst risiko for seksuell trakassering? Og hva med årets julebord ? Mener du virkelig at kvinner ikke skal gå på jobb eller julebord ? Har vært på fest hos Bandidos i mine yngre dager, ingen antasting der. For vet du hva, de gutta der har faktisk mer respekt for damer enn en dresskledd direktør på Majorstua. Tafsing og den type oppførsel du beskriver, er individuell og ikke realtert til miljø. Siden du ikke er kvinne selv, har du neppe blitt tatt på pupper, rumpe eller i skrittet uten ditt samtykke. Så er vel på tide å legge den ballen død. For det er et tema du ikke vet noe om, og du viser tydelig at du ei heller er interresert i å lære noe om det. Jeg bedriver i hvert fall aldri noen seksuell trakassering
Strenge Frk.Gerd Skrevet 29. april 2010 #892 Skrevet 29. april 2010 Hva er galt i at dama er min eiendom da? Kommer ann på hva du legger i "eiendom". Men de fleste mennesker vil vel helst være sin egen "eiendom", selv om man er i et parforhold kan man fortsatt være sin egen person, ha sitt eget liv, ta sine egne valg, innenfor rimelighetens grenser såklart.. Med det mener jeg ikke at man ikke skal ta hensyn til partner og hans ønsker.. handler om å finne kompromisser og samarbeide med å finne en balanse begge trives med.
Gjest KateW Skrevet 29. april 2010 #893 Skrevet 29. april 2010 Et menneske er da vel for f*** ikke en eiendom!! Pust med magen og overse sånne kommentarer. Når man er kjærester, eller PARTNERE, som det heter, samboende partnere, sådanne, selvsagt, så er kvinnen mannens eiendom. Det har nemlig Steinar sagt....
Steinar40 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #894 Skrevet 29. april 2010 Et menneske er da vel for f*** ikke en eiendom!! Jeg mener ikke eiendom i juridisk betydning.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 29. april 2010 #895 Skrevet 29. april 2010 Jeg mener ikke eiendom i juridisk betydning. Sikker på det? Du som er så praktisk kan vel behandle en ekteskapskontrakt på lik linje med en kjøpskontrakt
Gjest Anjelika Skrevet 29. april 2010 #896 Skrevet 29. april 2010 Hva er galt i at dama er min eiendom da? Det som er galt er at du sitter på eiendommen som en spinnvill gammel gubbe med hagla i hånda og gauler "dette er PRIVAT OMRÅDE" til alle som går forbi
Steinar40 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #897 Skrevet 29. april 2010 Pust med magen og overse sånne kommentarer. Når man er kjærester, eller PARTNERE, som det heter, samboende partnere, sådanne, selvsagt, så er kvinnen mannens eiendom. Det har nemlig Steinar sagt.... Hun er innenfor mitt ansvarsområde
Strenge Frk.Gerd Skrevet 29. april 2010 #898 Skrevet 29. april 2010 Hun er innenfor mitt ansvarsområde Og hvordan klarte hun å ha ansvar for seg selv før hun møtte deg? Pappa'n passet på? :gjeiper:
Gjest Bianca26 Skrevet 29. april 2010 #899 Skrevet 29. april 2010 Pust med magen og overse sånne kommentarer. Når man er kjærester, eller PARTNERE, som det heter, samboende partnere, sådanne, selvsagt, så er kvinnen mannens eiendom. Det har nemlig Steinar sagt.... Ikke rart steinar er singel....
Steinar40 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #900 Skrevet 29. april 2010 (endret) Sikker på det? Du som er så praktisk kan vel behandle en ekteskapskontrakt på lik linje med en kjøpskontrakt Det burde vært sånn når jeg ser på hva damer koster meg Kjøpt og betalt - praktisk hehe Endret 29. april 2010 av Steinar40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå