Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

:skratte:

Kan du egentlig noe som helst om kvinner Steinar?

De fleste av oss liker ikke å bli tafset på puppene av tilfeldige menn på offentlige steder!

At du skal bli SJALU om en kvinne blir antastet er jo helt hinsides, det er ikke som om vi hadde sittet der og storkost oss med alle folks hender på puppene våre om vi hadde vært single.

:sjokkert: Hvorfor har ingen sagt dette før?!? :sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sjokkert: Hvorfor har ingen sagt dette før?!? :sjokkert:

Så det er du som driver med dette??

Skrevet

Best å være føre var vettu ;)

Det vil jeg tro du sier den dagen jeg komemr rett bort og kneer deg i skrittet uten forvarsel også :hoho:

Skrevet

Du kan tro jeg tok meg nær av det, satt og gråt en time etter at jeg hadde lest innlegget ditt :tristbla: . Neida, jeg er nok mer vidsynt enn som så, har da bodd både i hovedstaden og Bærum i mange år :ironi: . Dessuten bor jeg ikke i "indre enfold" heller :laugh: .

Er ikke fra indre enfold jeg heller. :snurt: Men fjonge Oslo frøkner har det med å snakke stygt om hele østfold. :snurt:

Gjest Eurodice
Skrevet

Husker jeg kysset ei vilt fremmed dame for mange år siden ute på byen i fylla.

Og jeg kan love deg at hennes kjæreste ikke akkurat var mye blid på henne, ettersom han så at det skjedde. Men til meg sa han ingenting.

Jeg tror nesten ikke det jeg leser. Har DU noen gang vært på byen, til og med vært full, og kysset en fremmed dame? Du fremstår jo nesten menneskelig :ler: . Her på KG er du jammen så puritansk og moralistisk at det ikke er måte på.

Hva foretok du deg i sakens anledning? Påtok du deg ansvaret for kyssingen eller var du bare vitne til at damen fikk kjeft?

Skrevet

Jeg tror nesten ikke det jeg leser. Har DU noen gang vært på byen, til og med vært full, og kysset en fremmed dame? Du fremstår jo nesten menneskelig :ler: . Her på KG er du jammen så puritansk og moralistisk at det ikke er måte på.

Hva foretok du deg i sakens anledning? Påtok du deg ansvaret for kyssingen eller var du bare vitne til at damen fikk kjeft?

Jeg har lært av mine feil jeg vettu! ;)

Men hun var vel ikke akkurat altfor motvillig, så det var vel hovedproblemet tenker jeg.

Jeg observerte noe sløvt i hvert fall at han og hun forsvant ifra åstedet.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Så det er du som driver med dette??

Bare med blikket... :sjenert:

Skrevet

:hoho:

Veit du ikke at'n Steinar er en orntli' ramp, Belladonna ??!!

Gjest Ludovie
Skrevet

Det vil jeg tro du sier den dagen jeg komemr rett bort og kneer deg i skrittet uten forvarsel også :hoho:

:hoho: Fantastisk!

Og ditto. :sjarmor:

Gjest Eurodice
Skrevet

:hoho:

Veit du ikke at'n Steinar er en orntli' ramp, Belladonna ??!!

Haha, jeg har nok hatt noen mistanker når det av og til glipper, men du vet han må passe på sitt selvpålagte image :ler: .

Skrevet (endret)

Ja, det er ikke vanskelig å bli utnyttet hvis man ikke sørger for at det ikke skjer selv.

Som du sier så er det dama som har puppene, ja. Dermed er det i første rekke opp til henne selv å sørge for at hennes grenser overholdes.

Hvis hun da ikke umiddelbart hadde forsøkt å stoppe at noen tok på puppene hennes, så hadde jeg skylt dette på henne og blitt rimelig forbannet. Det hadde garantert endt i et oppgjør på kammerset!

Og partneren har et ansvar for å behandle sin kjære med omtanke og respekt.... :yvonne:

Øvrig... :skratte: tror jeg dør av latter her jeg sitter...ærlig talt, håper virkelig ikke du er seriøs.. Tro nok det "oppgjøret" ville endt i et brudd for din del...Du påberopte deg å ikke være ekstremt sjalu? Du fremstiller jo deg selv som prototypen...

Endret av Optimist40
Skrevet

Og partneren har et ansvar for å behandle sin kjære med omtanke og respekt.... :yvonne:

Øvrig... :skratte: tror jeg dør av latter her jeg sitter...ærlig talt, håper virkelig ikke du er seriøs.. Tro nok det "oppgjøret" ville endt i et brudd for din del...Du påberopte deg å ikke være ekstremt sjalu? Du fremstiller jo deg selv som prototypen...

Tror nok ikke jeg er ekstremt sjalu, nei. Er altfor fornuftig til det - vanligvis :)

Gjest Anjelika
Skrevet

Tror nok ikke jeg er ekstremt sjalu, nei. Er altfor fornuftig til det - vanligvis :)

Det kan jo diskuteres hvor fornuftig det er å ta et oppgjør på kammerset når dama di blir forulempet på byn :fnise:

Må si jeg hadde fått litt bakoversveis hvis en idiot hadde klapset meg på ræva eller voldtafset på en pupp og kjæresten min hadde blitt sint på meg

Skrevet

Sjalu er du nok, når du refser dama og ikke den ubehøvlede fyren som tafser ubedt.. Fornuftig? Nei desverre, finnes ikke noe fornuft i den type oppførsel, bare urasjonelle følelser.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det jeg skrev var i tilfelle hvis hun ikke gjorde noe for å få stoppet det umiddelbart.

Skjønner du ikke at om en dame blir tafset på av en grisete mann, er hun i sin fulle rett til å nyte det et par minutter før hun klapser ham i trynet?

Du er virkelig kravstor, altså!

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Skjønner du ikke at om en dame blir tafset på av en grisete mann, er hun i sin fulle rett til å nyte det et par minutter før hun klapser ham i trynet?

Du er virkelig kravstor, altså!

Hmm, som oftest skjer dette veldig fort og innen du får opp handa for å klaske til vedkommende så er han som regel borte, for det hører til sjeldenhetene at de blir stående og gni på puppene lenge. Her er det snakk om sekunder, ikke minutter. Og nyte at fremmede tar seg friheter med kroppen min - da er du helt på jordet.

Skrevet

Du kan tro jeg tok meg nær av det, satt og gråt en time etter at jeg hadde lest innlegget ditt :tristbla: . Neida, jeg er nok mer vidsynt enn som så, har da bodd både i hovedstaden og Bærum i mange år :ironi: . Dessuten bor jeg ikke i "indre enfold" heller :laugh: .

Følte også at du er typen som gråter av den slags, Bella... :nigo:

Skrevet

Jeg tror nok vi må kunne påstå (eller fastslå) at de fleste menn er mer praktisk anlagt enn de fleste kvinner er.

Med praktisk mener du da? Legge gulv? Skifte dekk? Være løsningsorientert? Klare å gjøre fem ting på en gang, alle vellykket? I så fall kjenner jeg like mange, om ikke flere, kvinner som menn som er dyktige på dette, selvet inkludert.

Skrevet (endret)

Du misforsto hva jeg mente!

Selvfølgelig var det din kollegas feil og skyld. Og ikke ditt ansvar.

Det jeg skrev var i tilfelle hvis hun ikke gjorde noe for å få stoppet det umiddelbart.

Jeg har truffet menn som deg, Steinar, og dessverre vært i forhold med en av dem. En gang ble jeg antastet av en mann da jeg var sammen med min daværende. Mannen som antastet meg kysset meg på munnen, stakk tunga langt ned i halsen på meg og skamkløp meg u brystene, det var utrolig vondt og han var skikkelig stor og sterk. Jeg frøs til is fordi jeg fikk sjokk. Partneren min sto og så på, og grep ikke inn. Etterpå kjeftet han meg huden full, mens jeg sto og kastet opp, fordi jeg var pen, og derfor utstrålte at det var greit at menn tok seg til rette med meg. I tillegg til at jeg ikke gjorde noe, selvsagt. Jeg måtte sporenstreks be om unnskyldning, og ble minnet om denne episoden, hvor jeg var UTRO i lang tid framover. Jeg trodde virkelig ikke at flere slike menn vandret på kloden, Steinar, men du har, dessverre bevist at der tok jeg feil. Jeg håper virkelig ikke at det finnes en kvinne som velger å gå inn i et forhold med deg.

Endret av KateW

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...