Suzy Skrevet 29. april 2010 #901 Skrevet 29. april 2010 Ikke rart steinar er singel.... Gratulerer med å trekke KG's mest kjente konklusjon så langt
Gjest Eurodice Skrevet 29. april 2010 #902 Skrevet 29. april 2010 Hun er innenfor mitt ansvarsområde Hva i himmelens navn mener du med dette? Du er klar over at vi ikke lever i middelalderen?
Gjest Eurodice Skrevet 29. april 2010 #903 Skrevet 29. april 2010 Det burde vært sånn når jeg ser på hva damer koster meg Kjøpt og betalt - praktisk hehe Du blir fader ta meg mer og mer uspiselig, her tyter mer og mer av din sanne natur frem. Herre jemini!
Gjest KateW Skrevet 29. april 2010 #904 Skrevet 29. april 2010 Hun er innenfor mitt ansvarsområde Åh ja, for damer klarer ikke ta ansvar for seg selv.
Gjest KateW Skrevet 29. april 2010 #905 Skrevet 29. april 2010 (endret) Hva i himmelens navn mener du med dette? Du er klar over at vi ikke lever i middelalderen? News flash Steinar, "Positively Mediveal" Er ikke et kompliment! Endret 29. april 2010 av KateW
Sequax Skrevet 29. april 2010 #906 Skrevet 29. april 2010 Du Steinar, du Steinar...det kan ikke være lett å være deg, heller. Det virker som du lider av vrangforestillinger...Noen av synspunktene dine lyser eiertrang. Usj... Som du ser på alle trådene dine, er det ingen kvinner her som syns du virker som en grei og sympatisk kar. Hvis hensikten din med å ha bruker her inne er for å skaffe deg drømmedama, foreslår jeg at du tar et alvorsord med deg selv og endrer taktikk!
Steinar40 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #907 Skrevet 29. april 2010 Mine damer, hvem er det som låter og tyter om å bli befølt og overgrepet både her og der!? Ser dere da ikke tryggheten i å ha meg som avskrekkingsvåpen og ridder på en hvit hest? Steinar betyr faktisk kriger eller verger fra gammelnorsk
Steinar40 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #908 Skrevet 29. april 2010 Du Steinar, du Steinar...det kan ikke være lett å være deg, heller. Det virker som du lider av vrangforestillinger...Noen av synspunktene dine lyser eiertrang. Usj... Som du ser på alle trådene dine, er det ingen kvinner her som syns du virker som en grei og sympatisk kar. Hvis hensikten din med å ha bruker her inne er for å skaffe deg drømmedama, foreslår jeg at du tar et alvorsord med deg selv og endrer taktikk! Helt sikker på at du ikke har lyst til å føle deg litt eid innimellom da? hehe Og slapp helt av, jeg har faktisk fått med meg likestillingen og alt det der ...
Sequax Skrevet 29. april 2010 #909 Skrevet 29. april 2010 Mine damer, hvem er det som låter og tyter om å bli befølt og overgrepet både her og der!? Ser dere da ikke tryggheten i å ha meg som avskrekkingsvåpen og ridder på en hvit hest? Steinar betyr faktisk kriger eller verger fra gammelnorsk Jeg hadde ærlig talt ikke turt å være sammen med en som har dine synspunkter. Syns det er skummelt, rett og slett. Først skal mannen vite hvor du er hele tiden, vite hva du gjør hele tiden og hvem du gjør ting med. Kunne aldri vært sammen med en mann som ikke stoler på meg og som har tillit til meg som person. Deretter eskalerer det gjerne og eiertrangen får utløp på nifse måter. Har jo sett eksempler på dette om og om igjen. " Han virket så snill, og han mente sikkert ikke å slå meg..." Nei, du, Steinar...du er ikke noe eksempel på en kvinnes beskytter, bare så det er sagt! Vi greier faktisk, tro det eller ei, å ta vare på oss selv.
Sequax Skrevet 29. april 2010 #910 Skrevet 29. april 2010 Helt sikker på at du ikke har lyst til å føle deg litt eid innimellom da? hehe Og slapp helt av, jeg har faktisk fått med meg likestillingen og alt det der ... Helt sikker.
Steinar40 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #911 Skrevet 29. april 2010 Jeg hadde ærlig talt ikke turt å være sammen med en som har dine synspunkter. Syns det er skummelt, rett og slett. Først skal mannen vite hvor du er hele tiden, vite hva du gjør hele tiden og hvem du gjør ting med. Kunne aldri vært sammen med en mann som ikke stoler på meg og som har tillit til meg som person. Deretter eskalerer det gjerne og eiertrangen får utløp på nifse måter. Har jo sett eksempler på dette om og om igjen. " Han virket så snill, og han mente sikkert ikke å slå meg..." Nei, du, Steinar...du er ikke noe eksempel på en kvinnes beskytter, bare så det er sagt! Vi greier faktisk, tro det eller ei, å ta vare på oss selv. Joda, kvinner klarer sikkert stort sett å ta vare på seg selv. Men noen ganger kan det være en fordel med en mann ved sin side. Og glem ikke at du ikke kan kjenne meg godt nok utifra det jeg skriver her.
Steinar40 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #912 Skrevet 29. april 2010 Helt sikker. Jeg lurer nå litt på det da men Men du vet vel best selv
Sequax Skrevet 29. april 2010 #913 Skrevet 29. april 2010 Joda, kvinner klarer sikkert stort sett å ta vare på seg selv. Men noen ganger kan det være en fordel med en mann ved sin side. Og glem ikke at du ikke kan kjenne meg godt nok utifra det jeg skriver her. Selvfølgelig er det en fordel å ha en mann ved sin side! En man deler glede og bekymringer med, ikke en som føler at kvinnen er ham underlegen. Du skriver det samme om igjen og om igjen. Det er ut ifra innleggene dine jeg har gjort meg opp min mening om deg. Om hva jeg tror er langt fra sannheten, så har du rett og slett løyet gjennom x antall tråder. Jeg sier at eiersyke kan eskalere til noe ondt men ikke nødvendigvis at du hadde gått så langt.
Sequax Skrevet 29. april 2010 #914 Skrevet 29. april 2010 Jeg lurer nå litt på det da men Men du vet vel best selv Hadde du likt å bli eid, da ? Likt at noen kontrollerte deg ?
Steinar40 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #915 Skrevet 29. april 2010 Selvfølgelig er det en fordel å ha en mann ved sin side! En man deler glede og bekymringer med, ikke en som føler at kvinnen er ham underlegen. Du skriver det samme om igjen og om igjen. Det er ut ifra innleggene dine jeg har gjort meg opp min mening om deg. Om hva jeg tror er langt fra sannheten, så har du rett og slett løyet gjennom x antall tråder. Jeg sier at eiersyke kan eskalere til noe ondt men ikke nødvendigvis at du hadde gått så langt. Jeg vil ikke ha noen underlegen eller overlegen kvinne. Følte hun seg underlegen meg hadde jeg heller bygget henne opp. Ikke er jeg eiesyk heller - faktisk. Og jeg lyver aldri.
Gjest Eurodice Skrevet 29. april 2010 #916 Skrevet 29. april 2010 Joda, kvinner klarer sikkert stort sett å ta vare på seg selv. Men noen ganger kan det være en fordel med en mann ved sin side. Og glem ikke at du ikke kan kjenne meg godt nok utifra det jeg skriver her. Hvorfor dette forbeholdet, *sikkert*? I hvilke tilfeller kan det være en fordel, når man ser bort fra "redningsaksjoner" ved eventuell tafsing og andre overgrep? Og i seksuallivet når man er en heterofil kvinne?
Steinar40 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #917 Skrevet 29. april 2010 Hadde du likt å bli eid, da ? Likt at noen kontrollerte deg ? Nei. Jeg er mann.
Gjest Anjelika Skrevet 29. april 2010 #920 Skrevet 29. april 2010 Nei. Jeg er mann. Og? Du tror kvinner liker å bli kontrollerte? Jeg begynner å tro at du aldri i ditt liv har møtt en kvinne engang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå