Gjest Bianca26 Skrevet 30. april 2010 #1021 Skrevet 30. april 2010 Jeg tviler sterkt på at en rik dame seriøst deiter en mann som har dårlig råd spesielt ofte joo. man kan da ikke styre hvem man blir forelsket i.
Steinar40 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #1022 Skrevet 30. april 2010 joo. man kan da ikke styre hvem man blir forelsket i. Joda, de vanker ikke i de samme kretsene - rike og ikke-rike folk. Dermed treffer man aldri hverandre heller.
Gjest Bianca26 Skrevet 30. april 2010 #1023 Skrevet 30. april 2010 Joda, de vanker ikke i de samme kretsene - rike og ikke-rike folk. Dermed treffer man aldri hverandre heller. Nå snakker jeg ikke styrtrik vs veldig fattig. Nå snakker jeg relativt god råd vs litt dårlig råd.
giril Skrevet 30. april 2010 #1024 Skrevet 30. april 2010 Joda, de vanker ikke i de samme kretsene - rike og ikke-rike folk. Dermed treffer man aldri hverandre heller.
giril Skrevet 30. april 2010 #1025 Skrevet 30. april 2010 (endret) er enig jeg. hvis dere kikker på par rundt dere, så ser man jo at det som regel er like sinnede som er sammen. har en venninne som gikk fra å ikke ha noe til å komme greit til det, hvis man kan kalle det det. men så er hun også oppvokst i gode kår.. ellers er det ikke mange som gifter seg over sin stand.. Endret 30. april 2010 av giril
Steinar40 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #1026 Skrevet 30. april 2010 Nå snakker jeg ikke styrtrik vs veldig fattig. Nå snakker jeg relativt god råd vs litt dårlig råd. Jo, det kan sikkert skje da. Kjenner til det selv.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 1. mai 2010 #1027 Skrevet 1. mai 2010 (endret) HØ!!! Er det SERIØST såpass mye fokus på hvem som har mest penger?! Penger, det er det snakk om her. herregud... penger.. Se hvor langt penger får dere i situasjoner hvor du blir konfrontert med at du er et menneske av kjøtt og blod.. og se hvor lite penger egentlig betyr. Endret 1. mai 2010 av Strenge Frk.Gerd
Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #1028 Skrevet 1. mai 2010 HØ!!! Er det SERIØST såpass mye fokus på hvem som har mest penger?! Penger, det er det snakk om her. herregud... penger.. Se hvor langt penger får dere i situasjoner hvor du blir konfrontert med at du er et menneske av kjøtt og blod.. og se hvor lite penger egentlig betyr. Ja, penger er egentlig ikke verdt papiret det er trykket på. Men problemet er at vi må ha dem for å (over)leve, og jo mer man har, desto enklere blir det å leve i den praktiske verden. Og det er stort sett i den praktiske verden vi lever. Det er bare i vår åndelige/sjelelige verden - der kjærligheten inngår - hvor økonomien kan spille en underordnet rolle.
Gjest Anjelika Skrevet 1. mai 2010 #1029 Skrevet 1. mai 2010 Det er bare i vår åndelige/sjelelige verden - der kjærligheten inngår - hvor økonomien kan spille en underordnet rolle. Er det ikke den som er tema her da?
Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #1030 Skrevet 1. mai 2010 Er det ikke den som er tema her da? Jo, men man kan ikke skille på kropp og sjel, ettersom kroppen er sjelens bolig. Kropp og sjel kan ikke leve uavhengig av hverandre.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 1. mai 2010 #1031 Skrevet 1. mai 2010 Ja, penger er egentlig ikke verdt papiret det er trykket på. Men problemet er at vi må ha dem for å (over)leve, og jo mer man har, desto enklere blir det å leve i den praktiske verden. Og det er stort sett i den praktiske verden vi lever. Det er bare i vår åndelige/sjelelige verden - der kjærligheten inngår - hvor økonomien kan spille en underordnet rolle. Jo, greit vi trenger penger for å overleve.. Men hvor mye penger trenger vi egentlig? Tror mange bruker penger på unødvendige ting, som til syvende og sist ikke gir noen varig lykke i det lange løp. Vi er vel vant til en viss levestandard her i norge. Men ta en tur til India vil du se mennesker som er lykkelige for langt mindre enn hva vi er.. Mens vi klager lett, så fort vi ikke har råd til ditt og datt. Nå skal det sies at jeg ser hvordan penger kan gi frihet dog. Men samtidig, jo mindre penger man trenger.. jo mer frihet har man.
Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #1032 Skrevet 1. mai 2010 Jo, greit vi trenger penger for å overleve.. Men hvor mye penger trenger vi egentlig? Mest mulig - dessverre! Tror mange bruker penger på unødvendige ting, som til syvende og sist ikke gir noen varig lykke i det lange løp. Men hva er egentlig lykke? Mange føler seg lykkelige når de kan kjøpe unødvendige ting, og direkte ulykkelige når de ikke kan gjøre det. Vi er vel vant til en viss levestandard her i norge. Men ta en tur til India vil du se mennesker som er lykkelige for langt mindre enn hva vi er.. Mens vi klager lett, så fort vi ikke har råd til ditt og datt. Ja, men de har ikke råd til ikke å være lykkelige for lite. Det som er fordelen deres Nå skal det sies at jeg ser hvordan penger kan gi frihet dog. Men samtidig, jo mindre penger man trenger.. jo mer frihet har man. Ja, enig med deg i dette Har du for mye materielle saker og ting, så er det ikke du som eier dem, da er det tingene dine som eier deg!
Gjest KateW Skrevet 3. mai 2010 #1033 Skrevet 3. mai 2010 Jeg vil ikke ha noen underlegen eller overlegen kvinne. Følte hun seg underlegen meg hadde jeg heller bygget henne opp. Ikke er jeg eiesyk heller - faktisk. Og jeg lyver aldri. Så du har aldri forsøkt å dra damer på KG, selv om du er i et forhold? hva med tråden "denne dama vil jeg ha" eller hva det var? Det er ikke å juge, å framstille seg selv som singel, mens man egentlig er i et forhold, samme hvor dysfunksjonelt det er?
Gjest KateW Skrevet 3. mai 2010 #1034 Skrevet 3. mai 2010 Snart er jeg vel klassifisert av dere som en psykopatisk slavedriver tenker jeg? Eller noe enda verre. SNART????
Steinar40 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1035 Skrevet 3. mai 2010 Så du har aldri forsøkt å dra damer på KG, selv om du er i et forhold? hva med tråden "denne dama vil jeg ha" eller hva det var? Det er ikke å juge, å framstille seg selv som singel, mens man egentlig er i et forhold, samme hvor dysfunksjonelt det er? Den gangen jeg skrev den tråden, så trodde jeg at det var avsluttet. Etter dette har jeg aldri sagt at jeg er fri-og-frank. Ennå.
Steinar40 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1037 Skrevet 3. mai 2010 Jeg mistenker du juger igjen. Jeg juger ikke. For øyeblikket er jeg IKKE fri-og-frank. Men det kan fort skje at jeg blir.
Suzy Skrevet 3. mai 2010 #1038 Skrevet 3. mai 2010 Den gangen jeg skrev den tråden, så trodde jeg at det var avsluttet. Etter dette har jeg aldri sagt at jeg er fri-og-frank. Ennå. Tråden? Det vr vel snakk om PM'er og slikt, var det ikke...? Og nå har du vel vært i dette "forholdet" med den berømte damen som aldri kan bestemme seg siden i allefall i fjor...?
Steinar40 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1039 Skrevet 3. mai 2010 Tråden? Det vr vel snakk om PM'er og slikt, var det ikke...? Og nå har du vel vært i dette "forholdet" med den berømte damen som aldri kan bestemme seg siden i allefall i fjor...? Jeg trodde som sagt at det var avsluttet.
Gjest KateW Skrevet 3. mai 2010 #1040 Skrevet 3. mai 2010 Tror dog ikke du skal sitte og skrive at du aldri juger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå