Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du har i løpet av den siste siden her kommet med følgende utsagn:

I denne sammenheng interesserer ikke de fleste kvinner meg.

Jeg ønsker bare å garantere at dama mi har såpass vett selv - som altså er det som interesserer meg.

Fordi et forhold til ei dame som jeg ikke kan stole på, blir et helvete.

Fordi alle mennesker er egoister. Og noen er større egoister enn andre. Derfor har man aldri noen garanti for at man finner noen man kan stole på.

Det er en realistisk holdning.

Det finnes mange bra mennesker, og da er det opp til dem å vise meg det.

Så blir svaret på dette:

Jeg har vel ikke sagt noe om at hun må bevise at hun er til å stole på før det finnes et forhold?

... at ja du har vel mer enn antydet at det er akkurat det du er ute etter. Særlig fordi du er svært opptatt av å ha det du kaller garantier. Jeg skjønner ikke vitsen med å lete etter garantier nå du uansett tar risikoen? Er det ikke risiko du vil ha vekk? :klø:

Det er umulig å bevise det før forholdet. Men da kan hun fortelle meg at hun er til å stole på, og så bevise det etterpå.

Og du må fremdeles gjøre akkurat det samme. Jeg ser for meg at datene dine må bli fryktelig slitsomme... hun passer på deg og du på henne - ingen av dere kan se på en annen, og begge må få sagt fra til den andre (fortest mulig og i klare ordelag) hvordan det vil gå om den andre er utro mens dere forhandler den økomoniske fordelingen :fnise:

Det er romatikk, det tenker jeg :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så blir svaret på dette:

... at ja du har vel mer enn antydet at det er akkurat det du er ute etter. Særlig fordi du er svært opptatt av å ha det du kaller garantier. Jeg skjønner ikke vitsen med å lete etter garantier nå du uansett tar risikoen? Er det ikke risiko du vil ha vekk? :klø:

Det er umulig å bli kvitt all risiko. Men jeg vil minimere risikoen, ja. Ved å vite mest mulig.

Og du må fremdeles gjøre akkurat det samme. Jeg ser for meg at datene dine må bli fryktelig slitsomme... hun passer på deg og du på henne - ingen av dere kan se på en annen, og begge må få sagt fra til den andre (fortest mulig og i klare ordelag) hvordan det vil gå om den andre er utro mens dere forhandler den økomoniske fordelingen :fnise:

Det er romatikk, det tenker jeg :nigo:

hehe Ja, vi lever jo i en praktisk verden vettu :ler:

Gjest Eurodice
Skrevet

Steinar, etter mitt syn må det beste for deg være ikke å involvere deg med damer, og det beste for damene å slippe å bli utsatt for deg. Jeg tror du egentlig er en misogynist. Du er så full av skepsis og mistenksomhet, det er ikke normalt.

Skrevet

Steinar, etter mitt syn må det beste for deg være ikke å involvere deg med damer, og det beste for damene å slippe å bli utsatt for deg. Jeg tror du egentlig er en misogynist. Du er så full av skepsis og mistenksomhet, det er ikke normalt.

Signerer.

Skrevet

Tja, det er sikkert ikke alle damer som klarer meg. Det krever jo litt.

Uansett, så er bare den rette dama aktuell. Alle andre skal få slippe.

Gjest Eurodice
Skrevet

Tja, det er sikkert ikke alle damer som klarer meg. Det krever jo litt.

Uansett, så er bare den rette dama aktuell. Alle andre skal få slippe.

Dette synes jeg var et flåsete svar. Men etter det inntrykket jeg har fått av deg, har du problemer med å svare konsist. Hva mener du med den første setningen? Hva er det for noe spesielt med deg, ettersom det kreves en del for å klare deg, som du skriver?

Den andre setningen, bare den rette damen er aktuell. For å finne den rette, må du nødvendigvis bli kjent med flere. Du plukker deg vel ikke ut en dame som du plukker en blomst.

Skrevet

Dette synes jeg var et flåsete svar. Men etter det inntrykket jeg har fått av deg, har du problemer med å svare konsist. Hva mener du med den første setningen? Hva er det for noe spesielt med deg, ettersom det kreves en del for å klare deg, som du skriver?

Den andre setningen, bare den rette damen er aktuell. For å finne den rette, må du nødvendigvis bli kjent med flere. Du plukker deg vel ikke ut en dame som du plukker en blomst.

Tja, det som er spesielt med meg er vel at jeg ikke passer i sammen med hvem som helst.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Tja, det som er spesielt med meg er vel at jeg ikke passer i sammen med hvem som helst.

Gud hjelpe meg, at det går an å prestere noe så hjernedødt :klaske: . Jeg passer heller ikke sammen med hvem som helst. Ikke noe menneske passer sammen med hvem som helst. Jeg spurte deg hvordan du skal finne en dame som er rett for deg uten at du først må bli kjent med flere. Eller tror du hun dukker opp som en lysende åpenbaring?

Endret av Belladonna
Skrevet

Gud hjelpe meg, at det går an å prestere noe så hjernedødt :klaske: . Jeg passer heller ikke sammen med hvem som helst. Ikke noe menneske passer sammen med hvem som helst. Jeg spurte deg hvordan du skal finne en dame som er rett for deg uten at du først må bli kjent med flere. Eller tror du hun dukker opp som en lysende åpenbaring?

Det er nok veldig forskjell på folk der. Mange tar bortimot hvem som helst for å slippe å være alene.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er nok veldig forskjell på folk der. Mange tar bortimot hvem som helst for å slippe å være alene.

Det var ikke dette som var poenget. Har du ikke noe svar på det jeg har spurt om flere ganger? Hvordan mener du at du skal finne en dame som er den rette for deg uten å bli kjent med flere? Glem ikke at det er du som starter flere tråder, da må du være mann for å kunne ta en diskusjon og svare.

Skrevet

Det var ikke dette som var poenget. Har du ikke noe svar på det jeg har spurt om flere ganger? Hvordan mener du at du skal finne en dame som er den rette for deg uten å bli kjent med flere? Glem ikke at det er du som starter flere tråder, da må du være mann for å kunne ta en diskusjon og svare.

Tja, når det eventuelt blir aktuelt så må jeg vel bli kjent med noen tenker jeg.

Lite sannsynlig at man har altfor mye flaks.

Gjest Bianca26
Skrevet

Tja, når det eventuelt blir aktuelt så må jeg vel bli kjent med noen tenker jeg.

Lite sannsynlig at man har altfor mye flaks.

med den attituden finner du ingen, GARANTERT.

Skrevet

med den attituden finner du ingen, GARANTERT.

Å?

Gjest Bianca26
Skrevet

Å?

Hallo det sier seg jo selv.

Det høres jo ut som du ikke tør ta sjansen på å bli kjent med kvinner, fordi du går utifra at du kommer til å bli skuffa. Klart du ikke får noen, ved å tenke slik.

Du må tørre å ta sjanser og tenke at om du blir skuffa, så bare prøver du igjen.

Skrevet

Hallo det sier seg jo selv.

Det høres jo ut som du ikke tør ta sjansen på å bli kjent med kvinner, fordi du går utifra at du kommer til å bli skuffa. Klart du ikke får noen, ved å tenke slik.

Du må tørre å ta sjanser og tenke at om du blir skuffa, så bare prøver du igjen.

Åja!

Skrevet

Er du sarkastisk nå?

Egentlig ikke.

Gjest Bianca26
Skrevet

Egentlig ikke.

Jøss. For forste gang i historien kverulerer du ikke

Skrevet

Joa det der fungerer det, har vært i et forhold i 13 år og praktiserte den der varianten (være avvisende) fordi eksen var sjalu og jeg var livredd for i det hele tatt å snakke med en annen mann når jeg var ute med venninner og han ikke hadde kontroll... Det ble jo ikke noe hyggelig for noen tenker jeg i ettertid. Jeg klarte ikke å ha det moro når jeg hele tiden måtte se "sur og avvisende " ut.. og fikk jeg oppmerksomhet var det av menn over 60 år og ofte med kommentarer om at jeg så sur ut. hmmm...kjempemorsomt.. :tristbla:

Det hun skriver her syns jeg beskriver kvinners psyke veldig godt - imellom linjene.

Det er altså bare moro for ei kvinne å gå ut når hun får oppmerksomhet ifra mannfolk.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det hun skriver her syns jeg beskriver kvinners psyke veldig godt - imellom linjene.

Det er altså bare moro for ei kvinne å gå ut når hun får oppmerksomhet ifra mannfolk.

Du er virkelig observant :ironi: . Hva er det de fleste menn søker etter når de er ute på byen, er det ikke for å gjøre inntrykk på kvinner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...