Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei....søren og....*hvor har jeg lagt viskelæret...*

Konklusjonene dine er spot on, og ferdig med det! :)

Det er bare å konkludere i vilden sky!

Virkeligheten er at ikke alle kvinnfolk er like enkle å ha med å gjøre - faktisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig ingen med såpass omløp her at de klarer å innse at kjærlighet og emosjonell makt er to sider av samme sak?

Og at respekt og krav også er to sider av samme sak?

Er nok bare deg, Steinar, som har "såpass omløp" som det der...Gratulerer!

Skrevet

Nei, ikke så lenge målet og intensjonen er å leve og bo i sammen innen rimelig tid.

Og med rimelig tid mener jeg da innenfor 2 år.

Hvor henter du slike konklusjoner og tall fra. Hva om det er et barn som flytter hjemmenfra innen tre år, eller man har et prosjekt i jobben som er klart innen to og et halvt, og ikke kan flytte sammen før etter dette. Er man da useriøs, fordi man går over Steinars to års grense?

Skrevet

Det er bare å konkludere i vilden sky!

Virkeligheten er at ikke alle kvinnfolk er like enkle å ha med å gjøre - faktisk!

Jeg ville heller hatt noe å gjøre med alle kvinnfolk i verden enn å ha noe å gjøre med en så trangsynt mann som deg!

Skrevet (endret)

:ler: Ironi og sarkasme på nett... Helt klart ikke det enkleste.

Men, uten at jeg kommer til å navngi eller liste partnere. Jeg har hatt et godt sexliv så langt, dog går det litt for lenge mellom hver gang jeg har sex, fordi jeg ikke puler rundt. OG jeg syns forhold og sex hører sammen. I perioder har jeg ønsket meg noen å dele sex med, når jeg ikke har vært i forhold, men jeg har ikke helt fått det til.

K82 fyller ut merkelappen til KateW og klistrer den på blusen hennes. :fnise:

Endret av kristian82
Skrevet

Er nok bare deg, Steinar, som har "såpass omløp" som det der...Gratulerer!

Tviler ikke!

Skrevet

Er det virkelig ingen med såpass omløp her at de klarer å innse at kjærlighet og emosjonell makt er to sider av samme sak?

Og at respekt og krav også er to sider av samme sak?

Nope, det er ingen med såpass omløp her, utenom du Steinar. Det slår deg ikke på noe som helst vis at du kanskje tar feil, eller burde moderere deg litt? Næ, beklager at jeg spurte, vi er jo damer, klart vi tar feil.

Skrevet

Hvor henter du slike konklusjoner og tall fra. Hva om det er et barn som flytter hjemmenfra innen tre år, eller man har et prosjekt i jobben som er klart innen to og et halvt, og ikke kan flytte sammen før etter dette. Er man da useriøs, fordi man går over Steinars to års grense?

Ja. Noe mer du lurte på?

Skrevet

K82 fyller ut merkelappen til KateW og klistrer den på blusen hennes. :fnise:

KateW Brisker seg i merkelapp-blusen...

Skrevet

KateW Brisker seg i merkelapp-blusen...

:tommelopp:

Skrevet

Ja. Noe mer du lurte på?

Ok. Da tror jeg det finnes masse useriøse forhold der ute, Steinar. Men heldigvis for deg er ikke du i et useriøst forhold.

Skrevet

Ok. Da tror jeg det finnes masse useriøse forhold der ute, Steinar. Men heldigvis for deg er ikke du i et useriøst forhold.

Ikke lenge til i hvert fall. Den ene eller andre veien. Gudene vet.

Skrevet

Ikke lenge til i hvert fall. Den ene eller andre veien. Gudene vet.

Hva mener du ? Har du funnet en sart blomsterpike som er villig til å vaske og støvsuge under ræva di og gjøre akkurat som du vil hele dagen ? Nei, du har helt rett i at det ikke vil vare lenge, hvis det var det du mente...

Skrevet

Hva mener du ? Har du funnet en sart blomsterpike som er villig til å vaske og støvsuge under ræva di og gjøre akkurat som du vil hele dagen ? Nei, du har helt rett i at det ikke vil vare lenge, hvis det var det du mente...

Sart blomsterpike? :ler:

ja, du skulle bare visst.

Skrevet

:skratte:

Skrevet

Sart blomsterpike? :ler:

ja, du skulle bare visst.

En sart blomsterpike hadde nok holdt ut med deg lenger enn den gjengse, norske kvinne. Du ? Med dine verdisyn, hvorfor reiser du ikke til x antall land i Asia og finner "kjærligheten" der ? Er sikker på at mange der vil sprite opp under din kjærlighet og makt-teori ?

Skrevet

En sart blomsterpike hadde nok holdt ut med deg lenger enn den gjengse, norske kvinne. Du ? Med dine verdisyn, hvorfor reiser du ikke til x antall land i Asia og finner "kjærligheten" der ? Er sikker på at mange der vil sprite opp under din kjærlighet og makt-teori ?

Jeg er ikke desperat nok.

Men jeg har i hvert fall lært en hel del om hva jeg skal passe meg for. Det er sikkert.

Skrevet

Men jeg har i hvert fall lært en hel del om hva jeg skal passe meg for. Det er sikkert.

Om du passer deg for damer og forhold, tror jeg du kommer langt, faktisk.

Skrevet

Jeg er ikke desperat nok.

Du burde gått rundt med en advarsel selv!!!

" meget trangsynt mann søker dame som ikke har egne tanker og som ønsker å gjøre meg til lags hele dagen "

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...