Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Aha, så det er altså det du egentlig lurer på her! Bombe :ler:

Selv du kan bedre enn det her, Steinar! Det sier litt om nivået. Neste gang du spiser bokstavkjeks, prøv å ikke tygge dem.

Endret av Woof
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det tviler jeg ikke et sekund på. For det er ikke lett for ei kvinne å få makt over en mann som ikke tenker med pikken. Helt sant det.

Og DER Steinar, tror jeg faktisk vi har kjernen i alle dine diskusjoner og all din redsel, frykt og alle dine lister. Du er REDD for at en KVINNE skal få MAKT over deg.

Og DET, kjære, det er det forelskelse, følelser og kjærlighet handler om. Og det er du redd for. For du misforstått ser på det som makt når et annet menneske betyr noe for deg.

Skrevet

Fant du ikke ut det før NÅ!?!?

:hoho:

Jeg forsøker å beholde troen på det gode i mennesket :gjeiper:

Skrevet

Og der falt likson logikken din gjennom igjen da...

Lenger opp i tråden sier du at en kvinne som ikke har bodd sammen med partneren hun har hatt før deg (vi snakker nå om en hypotetisk situasjon)har hatt et useriøst forhold i dine øyne. Uansett.

Ogsier du at et forhold der det vil ta tid og være logistiske utfordringer i forhold til samboerskap, der kan fort ryke før man kommer så langt som til samboerskap - men da har man jo (igjen i dine øyne) plutselig bare ha vært useriøs??

For nå sier du jo at om man er kjærester og har en intensjon og et ønske om å bo sammen på sikt - ja da er man ikke useriøs..

Du finner jo bare på tull etterhvert som tråden skrider frem :klø:

Nei, jeg har hele tiden sagt at det er parets mål og intensjon som avgjør om et kjæreste-forhold er seriøst eller useriøst. Dette er ikke tull!

Skrevet (endret)

Nei, jeg har hele tiden sagt at det er parets mål og intensjon som avgjør om et kjæreste-forhold er seriøst eller useriøst. Dette er ikke tull!

Eh nei.. det har du vel ikke alltid sagt...

Men jeg lurer fortsatt på om man i det øyeblikket et forhold som hadde som intensjon å bli et samboerforhold tar slutt bare har hatt et useriøst forhold, for man bodde jo ikke sammen?

Endret av Suzy
Skrevet

Og DER Steinar, tror jeg faktisk vi har kjernen i alle dine diskusjoner og all din redsel, frykt og alle dine lister. Du er REDD for at en KVINNE skal få MAKT over deg.

Og DET, kjære, det er det forelskelse, følelser og kjærlighet handler om. Og det er du redd for. For du misforstått ser på det som makt når et annet menneske betyr noe for deg.

Presist oppsummert.

Skrevet

Dette henger ikke på greip, du ser det. Hvorfor må man BO sammen for at det skal være seriøst. Dette vil jeg svært gjerne høre deg svare på.

Jeg mistenker at du med det vil bevise at kvinnen er avhengig av mannen fordi hun flytter inn hos ham.

La oss heller snu spørsmålsstillingen på hodet.

Hvorfor er det seriøst å IKKE BO i sammen?

Skrevet

Nope, du har sagt om at man ikke bor sammen er man useriøse knullekompiser som utnytter hverandre.

Skrevet (endret)

Hvorfor skulle jeg like at hun har makt over meg?

Jeg ønsker å ha makt over henne.

Endret av Steinar40
Skrevet

Eh nei.. det har du vel ikke alltid sagt...

Men jeg lurer fortsatt på om man i det øyeblikket et forhold som hadde som intensjon å bli et samboerforhold tar slutt bare har hatt et useriøst forhold, for man bodde jo ikke sammen?

Jepp, det er akkurat sånn jeg kommer til å se på det - som useriøst.

Skrevet

Det hadde vært forfriskende , og ikke minst "totally out of character" (du liker jo å støtte deg på det engelske språket, så den tok du sikkert...?) om du kunne svare presist og tydelig på ett eneste av spørsmålene du får her inne, Steinar. Og det inkluderer å å forholde seg ti alt du faktisk har sagt tidligere.

Det billige og oppbrukte trikset ditt med å snu spørsmålet på hodet er så unnvikende at det ikke er til å tro. Men så oppsummerer vel det deg omtrent like presist som Kate oppsummerte argumentasjonen din over her.

Skrevet

Nope, du har sagt om at man ikke bor sammen er man useriøse knullekompiser som utnytter hverandre.

Nei, det har jeg ikke sagt. La meg se bevisene.

Skrevet (endret)

Hvorfor skulle jeg like at hun har makt over meg?

Jeg ønsker å ha makt over henne.

"Jeg ønsker å ha makt over henne". Akkurat, Steinar. Der kom du virkelig ut av skapet. Det er er en kjønnsfascists oneliner.

Selv du greier å være tydelig bare du får tenkt deg litt om.

Endret av Woof
Skrevet

Jepp, det er akkurat sånn jeg kommer til å se på det - som useriøst.

Du mener det altså?

At et forhold som hadde som intensjon å bli et samboerskap, men som ikke fungerte og dermed ble avsluttet før man rakk å flytte sammen - det er et useriøst forhold?

Jeg vet jeg spør dobbelt nå, men jeg må bare dobbeltsjekke . Jeg tror nesten ikke det jeg leser :overrasket:

Skrevet (endret)
KateW skrev 16 april 2010 - 12:00:

Nei, det har jeg ikke sagt. La meg se bevisene.

Her sier du det:

De useriøse forholdene - der man altså ikke bor i sammen - er bare basert på utnyttelse og egoisme. Noe jeg syns er helt sykt.

Endret av Suzy
Skrevet

"Jeg ønsker å ha makt over henne". Akkurat, Steinar. Der kom du virkelig ut av skapet. Det er er virkelig en kjønnsfascists oneliner.

Selv du greier å være tydelig bare du får tenkt deg litt om.

Ja, selvfølgelig vil jeg ha "makt" over henne.

På det emosjonelle planet.

Og det har ingenting med maktmisbruk å gjøre som du sikkert innbiller deg.

Dama mi vil jeg alltid det beste for - dvs. vårt felles beste.

Skrevet

Dette blir for dumt, det har jeg også allerede forklart, ytre omstendigheter gjør at det ikke er praktisk mulig per dags dato.

Skrevet

Du mener det altså?

At et forhold som hadde som intensjon å bli et samboerskap, men som ikke fungerte og dermed ble avsluttet før man rakk å flytte sammen - det er et useriøst forhold?

Jeg vet jeg spør dobbelt nå, men jeg må bare dobbeltsjekke . Jeg tror nesten ikke det jeg leser :overrasket:

Hvilken verdi har et forhold det aldri blir noe av?

Bare bortkastet tid i mine øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...