Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Vanligvis ikke vil jeg tro :ler:

Og når sexavhengige vanligvis ikke har bare en fast partner - for det var vi enige om nå, ikke sant - hvordan kan en kvinne som har et seksuelt forhold til en mann være avhengig av en mann, som du hevder?

Hm?

Endret av Suzy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De useriøse forholdene jeg tenker på, er der det aldri er noe mål eller mening med at det skal bli til noe seriøst parforhold.

Men hva mener du man er da, når man er kjærester?

Skrevet

Ikke enig med Steinar, men jeg skratter for meg selv, om du setter likhetstegn mellom "rikt sexliv" = knulle rundt på en drøss av ukjente folk. Da er nok ikke alle menn enige med deg heller.

Men flere av oss har da ikke sammenlignet rikt sexliv med rundtomkring knulling. VIlle bare presisere det...

Skrevet (endret)

Blir det som å spise passe mye, kontra ovrspising?

Avhengig av sex ... hmmmmm.

Tja, for kvinner blir vel det omtrent som at de er like billige som varene på REMA 1000 ;)

Og for menn blir det vel omtrent som at de er like desperate som .... mannfolk alltid er hehe

Men for å være litt alvorlig også, så er ikke din sammenlikning dum :)

Sex-avhengighet kan absolutt sammenliknes med anoreksia og bulimi etc.

Det er altså psykiske forstyrrelser og problemer.

Endret av Steinar40
Skrevet

Det vet jeg ingenting om. Klarer ikke å skilne mellom når hun tuller og er seriøs, så vet ikke hva slags merkelapp jeg hadde klistret på blusen hennes. :arwen:

:ler: Ironi og sarkasme på nett... Helt klart ikke det enkleste.

Men, uten at jeg kommer til å navngi eller liste partnere. Jeg har hatt et godt sexliv så langt, dog går det litt for lenge mellom hver gang jeg har sex, fordi jeg ikke puler rundt. OG jeg syns forhold og sex hører sammen. I perioder har jeg ønsket meg noen å dele sex med, når jeg ikke har vært i forhold, men jeg har ikke helt fått det til.

Skrevet

Og når sexavhengige vanligvis ikke har bare en fast partner - for det var vi enige om nå, ikke sant - hvordan kan en kvinne som har et seksuelt forhold til en mann være avhengig av en mann, som du hevder?

Hm?

Hadde hun ikke vært avhengig av en mann så hadde hun klart seg selv.

Skrevet

Men hva mener du man er da, når man er kjærester?

Jeg mener når man har såkalte knullekompis "forhold". Helt sykt.

Skrevet

Forskjellen vil typisk vise seg ved at i det useriøse forholdet, så dreier det seg bare om egoisme og utnyttelse.

Mens i et seriøse parforhold, der har man (forhåpentligvis) omtanke for hverandre og samarbeider til felles beste. Det er altså ikke bare egoisme og utnyttelse.

Men Steinar, du har jo gjentatte ganger sagt at du ikke tror på forelskelse, og da kan jeg ikke skjønne hva du har i mot førstnevnte?

Altså, man er to mennesker som inngår en avtale og har sex. Hva er forskjellen på det og de praktiske forholdene uten følelser som du skisserer?

Skrevet

:ler: Ironi og sarkasme på nett... Helt klart ikke det enkleste.

Men, uten at jeg kommer til å navngi eller liste partnere. Jeg har hatt et godt sexliv så langt, dog går det litt for lenge mellom hver gang jeg har sex, fordi jeg ikke puler rundt. OG jeg syns forhold og sex hører sammen. I perioder har jeg ønsket meg noen å dele sex med, når jeg ikke har vært i forhold, men jeg har ikke helt fått det til.

Da er du ikke billig nok. Bare positivt for deg selv det. Og din fremtidige partner.

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Men flere av oss har da ikke sammenlignet rikt sexliv med rundtomkring knulling. VIlle bare presisere det...

Det er som å kjempe mot vindmøller.... :ler:

Det er helt klart at det hersker en stor usikkerhet og forvirring rundt begrepet "rikt sexliv" hos noen. Jeg tror at enkelte menn i denne tråden er livredde for kvinner som liker sex og derfor må de trykke på oss betegnelsen billige og se på et rikt sexliv i betydningen av å knulle rundt med alt og alle.

Skrevet (endret)

Og det finnes altså en del folk som er avhengig av sex. Og det er akkurat like usunt som alle andre typer avhengigheter.

Sex er definitivt det gøyeste i hele verden. Betyr det at jeg er avhengig? Usikker, men jeg vil herved slå et slag for at Steinar får pult litt. SÅ kanskje du blir et lykkeligere menneske.

PULEPULEPULEPULE

PULEPULEPULEPULEPULEPULE

PULEPULEPULEPULE

PULEPULEPULEPULEPULEPULEPULE

PULEPULEPULEPULEPULEPULEPULE

PULEPULEPULEPULEPULE

PULEPULEPULEPULEPULEPULE

PULEPULEPULE

PULEPULEPULEPULE

PULEPULEPULEPULEPULEPULE

PULEPULEPULEPULE

PULEPULEPULEPULEPULEPULE

PULEPULEPULEPULEPULEPULEPULEPULE

PULEPULEPULEPULEPULE

PULEPULEPULEPULEPULEPULEPULEPULEPULE

Endret av KateW
Skrevet

Tja, fant en bra beskrivelse på engelsk hehe

Courtship is the traditional dating period before engagement and marriage. During a courtship, a couple dates to get to know each other and decide if there will be an engagement. Usually courtship is a public affair, done in public and with family approval.

Har du vært en tur på www.jesussays.com igjen nå, Steinar?

Skrevet

Da er du ikke billig nok. Bare positivt for deg selv det. Og din fremtidige partner.

Men du har gjentatte ganger omtalt meg som billig, engang til og med som hore, fordi jeg nektet å være enig med deg, og da ANTOK du at jeg puler alt med puls og kroppstemperatur.

Skrevet

Det er som å kjempe mot vindmøller.... :ler:

Det er helt klart at det hersker en stor usikkerhet og forvirring rundt begrepet "rikt sexliv" hos noen. Jeg tror at enkelte menn i denne tråden er livredde for kvinner som liker sex og derfor må de trykke på oss betegnelsen billige og se på et rikt sexliv i betydningen av å knulle rundt med alt og alle.

Vet du, Prøvis, jeg digger deg! Du er herved min nye KG-helt!

Skrevet

Har du vært en tur på www.jesussays.com igjen nå, Steinar?

Særlig den der med "done in public and with family approval" oser det skikkelig 2010 av.... :ler:

Skrevet

Men Steinar, du har jo gjentatte ganger sagt at du ikke tror på forelskelse, og da kan jeg ikke skjønne hva du har i mot førstnevnte?

Altså, man er to mennesker som inngår en avtale og har sex. Hva er forskjellen på det og de praktiske forholdene uten følelser som du skisserer?

Jeg har aldri sagt at jeg ikke tror på forelskelse.

Jeg har sagt at forelskelsen aldri varer - utover 6 måneder til 1 år.

Derfor er det livsfarlig å basere seg bare på forelskelsen.

Dvs. at de praktiske forholdene må også ligge til rette hvis et seriøst parforhold skal kunne fungere.

De useriøse forholdene - der man altså ikke bor i sammen - er bare basert på utnyttelse og egoisme. Noe jeg syns er helt sykt.

Skrevet

Særlig den der med "done in public and with family approval" oser det skikkelig 2010 av.... :ler:

Og når vi først er inne på relgion; Takk gud for kvinner som liker sex. Verden hadde vært et ubegripelig fattig og kaldt sted uten dere.

Skrevet

Jeg mener når man har såkalte knullekompis "forhold". Helt sykt.

Jeg håper du later som du ikke skjønner i så stor grad som du uttrykker her. det er da vel ikke mulig å være så glemsk...

Du sier jo jeg ikke er seriøs med kjæresten min fordi vi ikke bor sammen. Jeg spør hva du kaller kjærester da?

Og du svarer (for sju tusende gang) at du syns de som har knullekompiser er useriøse. Det var ikke det jeg spurte om... Jeg spør derfor igjen (med teskje...) HVA KALLER DU DET Å VÆRE KJÆRESTER FOR DA?

Skrevet (endret)

Jeg har aldri sagt at jeg ikke tror på forelskelse.

Jeg har sagt at forelskelsen aldri varer - utover 6 måneder til 1 år.

Derfor er det livsfarlig å basere seg bare på forelskelsen.

Dvs. at de praktiske forholdene må også ligge til rette hvis et seriøst parforhold skal kunne fungere.

De useriøse forholdene - der man altså ikke bor i sammen - er bare basert på utnyttelse og egoisme. Noe jeg syns er helt sykt.

Så et forhold der man ikke bor sammen er altså pr. Steinars definisjon useriøst og helt sykt? Er du helt frisk, Steinar? Jeg bare spør.

Endret av Woof
Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Vet du, Prøvis, jeg digger deg! Du er herved min nye KG-helt!

Takk takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...