Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor?

Mannfolk liker ikke billige kvinnfolk. Vi stoler ikke på dem. Naturlig nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannfolk liker ikke billige kvinnfolk. Vi stoler ikke på dem. Naturlig nok.

:roll:

Hvorfor er man billig når man har et eksklusivt seksuelt forhold? Da ligger man ikke med mange men med en.

Skrevet

Mener du at når man er mellom forhold så skal man holde seg unna sex?

Ja, selvfølgelig er det det eneste fornuftige.

Skrevet

Ja, selvfølgelig er det det eneste fornuftige.

Hvorfor det?

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Færrest mulig selvfølgelig. Poenget med parforhold er faktisk å prøve å få det til å fungere.

Jeg tror at de fleste inngår forhold som de håper skal vare livet ut, at de ikke bevisst går inn for å ha flest mulig forhold... Men livet blir ikke bestandig som man tenker seg det, det går ikke an å planlegge alt i detalj..

Skrevet (endret)

Selvsagt, men det er noen kriterier som skal være på plass, man skal være klar for å inngå et nytt seriøst parforhold, noe man ikke er rett etter et samlivsbrudd. Det er en del som skal på plass først og man bør være hel igjen som menneske før man inngår et nytt seriøst parforhold, hvis ikke drar man fort gamle uløste saker med seg inn i et nytt forhold. Det er jo stort sett alltid en grunn for at forhold tar slutt og jeg ønsker i hvertfall ikke ta med meg gamle problemer inn i et nytt forhold, jeg ønkser å finne tilbake til meg selv og min egenkjærlighet, først da kan jeg gi min nye partner den ubetingede kjærligheten som en partner fortjener ;)

(og jeg er samme gjest som skrev om sex, kos og nærhetforhold ;) )

Ja, da er du alene så lenge da vettu. Du er faktisk egentlig ikke avhengig av en mann - tro det eller ei.

Endret av Steinar40
Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Hvorfor er man billig når man har et eksklusivt seksuelt forhold? Da ligger man ikke med mange men med en.

Man har kun sex når man er i et seriøst forhold må vite :)

Skrevet

Jeg syns det er billig. Det er useriøst.

Skrevet

Jeg tror at de fleste inngår forhold som de håper skal vare livet ut, at de ikke bevisst går inn for å ha flest mulig forhold... Men livet blir ikke bestandig som man tenker seg det, det går ikke an å planlegge alt i detalj..

Nei, og da trenger man jo ikke planlegge useriøse forhold heller.

Skrevet

Jeg syns det er billig. Det er useriøst.

Men hvordan skiller du mellom det å ha sex med bare en over tid og det å ha sex med bare en over tid? Hvorfor er det ene billig og det andre ikke???

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Nei, og da trenger man jo ikke planlegge useriøse forhold heller.

Det er jo ikke useriøst, det er seriøse elskerforhold og det syns jeg to single voksne oppegående personer skal få lov til uten at noen skal kalle dem billige.

Skrevet

Det er jo ikke useriøst, det er seriøse elskerforhold og det syns jeg to single voksne oppegående personer skal få lov til uten at noen skal kalle dem billige.

Vi lever i en fri verden, så jeg kan mene akkurat hva jeg vil.

Og jeg personlig vil absolutt ikke ha et kvinnemenneske som holder på med sånt.

Skrevet

Men hvordan skiller du mellom det å ha sex med bare en over tid og det å ha sex med bare en over tid? Hvorfor er det ene billig og det andre ikke???

Og her mener du da hva?

Skrevet

Nok en gang applauderer jeg din utmerkede debatteknikk *ironi* - hvorfor er du i det hele tatt på et diskusjonforum når du ender med å legge armene over kors og furte med et "jeg sier hva jeg vil" hver gang du blir utfordret?

Alle har skjønt hva du vil ha og ikke ha - dette handler vel om hva du kaller folk og hvorfor du mener du har rett til det... :roll:

Skrevet (endret)

Og her mener du da hva?

Å ha en eksklusiv elsker/elskerinne = å ha sex med bare ett menneske over tid

Å være kjærester = å ha sex med bare ett menneske over tid

Hvordan ser du forskjellen?

Og hvorfor er det ene å være billig og det andre ikke?

Endret av Suzy
Skrevet

Nok en gang applauderer jeg din utmerkede debatteknikk *ironi* - hvorfor er du i det hele tatt på et diskusjonforum når du ender med å legge armene over kors og furte med et "jeg sier hva jeg vil" hver gang du blir utfordret?

Alle har skjønt hva du vil ha og ikke ha - dette handler vel om hva du kaller folk og hvorfor du mener du har rett til det... :roll:

Jeg har rett til det fordi vi lever i en fri verden. Vi har ytringsfrihet. Selv om ikke alle skjønner det.

Skrevet

Jeg har rett til det fordi vi lever i en fri verden. Vi har ytringsfrihet. Selv om ikke alle skjønner det.

Poenget var ikke dine rettigheter - jeg undres over hvofor du er i debatt.

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Holder på med sånt? Mener du har sex med en person istedet for flere når hun ikke er i et forhold, dvs. singel? Du velger selvfølgelig selv hva slags kvinnemenneske du vil ha og jeg håper for din del at du finner henne.

Kanskje jeg skal få meg et sånt elskerforhold...? Går nå inn i mitt fjerde år som enke og kroppen begynner å våkne igjen :)

Skrevet

men dette lurer jeg fortsatt på :)

Skrevet

Forskjellen vil typisk vise seg ved at i det useriøse forholdet, så dreier det seg bare om egoisme og utnyttelse.

Mens i et seriøse parforhold, der har man (forhåpentligvis) omtanke for hverandre og samarbeider til felles beste. Det er altså ikke bare egoisme og utnyttelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...