Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest KateW
Skrevet

Dersom man er kvinne og ønsker seg en mann, og bruker nettet som middel for å nå målet da er det mye lettere å pynte på virkeligheten og flytte fokus (bra begrep) for å få mannen i garnet.

Dermed så tenker man kanskje ikke på det som å juge, men man pynter på sannheten, vinklene på bilder og tilpasser seg det man tror mannen ønsker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom man er kvinne og ønsker seg en mann, og bruker nettet som middel for å nå målet da er det mye lettere å pynte på virkeligheten og flytte fokus (bra begrep) for å få mannen i garnet.

Dermed så tenker man kanskje ikke på det som å juge, men man pynter på sannheten, vinklene på bilder og tilpasser seg det man tror mannen ønsker.

Det er ikke smart, da virkeligheten vil komme for en dag når de treffes.

Gjest KateW
Skrevet

Det er ikke det jeg snakker om, kjære deg. Det er lettere å juge skriftlig uten at man nødvendigvis mener man juger, man pynter på sannheten og viser det man ønsker å vise.

Dette er i tråd med det du hadde hørt på radioen om at man ikke juger så mye på nettet. Jeg mener det er lettere å juge, og at man kan skrive seg glad i noen som faktisk ikke finnes.

Skrevet

Det er ikke det jeg snakker om, kjære deg. Det er lettere å juge skriftlig uten at man nødvendigvis mener man juger, man pynter på sannheten og viser det man ønsker å vise.

Dette er i tråd med det du hadde hørt på radioen om at man ikke juger så mye på nettet. Jeg mener det er lettere å juge, og at man kan skrive seg glad i noen som faktisk ikke finnes.

Poenget med den undersøkelsen jeg hørte om, var bare at folk ikke juger mer på Internett enn de juger ute i virkeligheten.

Det betyr altså at det sikkert forekommer masse juging både på Internett og i virkeligheten. Men omtrent på samme nivå, og av samme type mennesker. Altså av de som ikke er ærlige.

Og uansett om folk ikke juger, så vil man aldri få et riktig inntrykk av hvordan et menneske er og oppfører seg, bare ved å skrive med hverandre.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Er det noen på nett som IKKE gjør dette? :klø: Untatt meg seff :cool:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Dr House I presume? :cool:

Du minner meg litt om ham. ;)

Skrevet

Du minner meg litt om ham. ;)

Hvis BM minner om House, så er jeg bittelitt forelsket i ham. <3

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Er du forelsket i House eller i Brutal Mann?

:popcorn:

Fus på House.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Beklager piker, jeg har verken Dr House sin høyde eller ekstreme briljanse. Men jeg er minst like kynisk :cool:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Men du er ikke like vittig :popcorn:

Jeg synes du skal sette deg som mål å lage like gode metaforer som ham. Gjerne forkledd med krass kynisme.

Skrevet (endret)

Er du forelsket i House eller i Brutal Mann?

:popcorn:

Fus på House.

Beklager piker, jeg har verken Dr House sin høyde eller ekstreme briljanse. Men jeg er minst like kynisk :cool:

:trist:

Endret av AngeliqueW
Skrevet

Men du er ikke like vittig :popcorn:

Jeg synes du skal sette deg som mål å lage like gode metaforer som ham. Gjerne forkledd med krass kynisme.

Problemet til brutal er nok at han ikke har et team av Hollywood script writers.

Er sikkert lettere å lire av seg gode kyniske metaforer da.

Gjest Tidssone
Skrevet

Problemet til Brutus er at han er driiiiitsexy, men prøver å flåse det bort i å pushe damene her inne i forhold til at vi bare er ute etter pengene hans.

Bortsett fra meg, som bare er interessert i utseendet.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg tenkte på hvorfor jeg som (en) mann ikke liker at jenter/kvinner oppfører seg billig.

Og det er todelt.

Jeg liker ikke at andre lar seg utnytte, eller at de blir utnyttet. Dette vil ofte være tilfellet. Ofte føler kvinner seg utnyttet etterpå. Og noen menn kan føle de har utnyttet et annet menneske.

Men det viktigste for meg, er at når ei jente/kvinne oppfører seg billig, så regner jeg med at hun kommer til å fortsette med dette i et parforhold - altså utroskap.

Skrevet

Hva er det du oppfatter som billig da, Steinar?

Skrevet

Og det er ikke heeelt sikkert at ens oppførsel som singel, faktisk sier noe om hvordan man oppfører seg i et forhold.

Skrevet

Hva er det du oppfatter som billig da, Steinar?

Det kan forsåvidt være en del ulike saker som jeg oppfatter som billig. Både fra kvinner og menns side.

Men hvis vi skal forenkle og holde oss nøyaktig til det jeg tenker på her, så dreier det seg om kvinner som er "lette på tråden". Dvs. i hovedsak de som har ukritisk ONS og såkalte pulekompiser.

Skrevet (endret)

Og det er ikke heeelt sikkert at ens oppførsel som singel, faktisk sier noe om hvordan man oppfører seg i et forhold.

Nei, men det kan ikke jeg vite. Jeg kan bare gå utifra at tidligere påvist oppførsel er den som fortsetter. Og det er da en sjanse jeg ikke er villig til å ta.

Endret av Steinar40
Skrevet (endret)

Nei, men det kan ikke jeg vite. Jeg kan bare gå utifra at tidligere påvist oppførsel er den som fortsetter.

Oppfører du deg helt likt som singel og i et forhold? Virkelig?

Endret av Suzy
Skrevet

Oppfører du deg helt likt som singel og i et forhold? Virkelig?

Selvfølgelig ikke. Men når folk passerer 30 år, så forventer jeg at man har blitt såpass voksen og mentalt moden, at man ikke har ONS og såkalte pulekompiser.

De fleste seriøse voksne menn vil garantert forvente dette av ei dame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...