Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har snakket for meg selv, og sagt at jeg personlig tenker akkurat sånn om slike kvinner.

Og hvis du hadde vært helt ærlig, så hadde du innrømmet at du også egentlig tenker sånn.

Forutsatt at du er en mann.

Patetisk retorikk, Steinalder. Jeg har åpenbart et noe mer nyansert syn på mennesker, kvinner, seksualitet og antall sexpartnere enn du synes å ha.

Og joda, jeg er mann, men ikke en livredd og fordomsfull fortidslevning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Patetisk retorikk, Steinalder. Jeg har åpenbart et noe mer nyansert syn på mennesker, kvinner, seksualitet og antall sexpartnere enn du synes å ha.

Og joda, jeg er mann, men ikke en livredd og fordomsfull fortidslevning.

Det eneste jeg da kan si om deg, det er at du ikke er ærlig, moden og reflektert.

Og det forteller egentlig alt jeg trenger å vite om deg også.

Skrevet

Øhm, jeg tror at svært mange mennesker med modenhet og livserfaring faktisk setter mest pris på sex i et forhold som er basert på gjensidig respekt og kjærlighet.

Jeg tror heller ikke at et par ONS i løpet av et langt sexliv gjør at man blir mer utro når man er i et forhold, og jeg tror iallefall ikke at et par pulevenner gjør det. Virkelig ikke, om man holder seg til sex med et menneske når man er singel, så tyder jo dette på at man er trofast.

At du ikke forstår konseptet av Pulevenn, Steinar er noe annet.

Og bemerk, jeg snakker i generelle ordelag her, jeg sier ikke at jeg nødvedigvis gjør dette eller har gjort dette, men jeg har respekt for mine medmennesker og at de tar valg som er korrekte for dem i øyeblikket. Og om jeg treffer mannen i mitt liv og han pulte rundt som 18 åring, og nå er 45, så gir jeg virkelig blaffen i det. Man må sette ting i perspektiv, Steinar, rett og slett..

Skrevet

Det eneste jeg da kan si om deg, det er at du ikke er ærlig, moden og reflektert.

Jeg ville vært veldig forsiktig med å ta ordet "moden" i min munn etter den tiraden der, Steinar. Har du baller nok til å underbygge våset ditt?

Det må være et slit å være født som førtiåring.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

I så fall, forstår du at dette i vesentlig grad øker faren for utroskap, og at du dermed ødelegger for deg selv og andre i parforhold?

Jeg deler ikke ditt negative syn.

Om en billig dame hadde fått min kjæreste til å være utro, så hadde jeg ikke følt at noe ble ødelagt for meg. Jeg hadde heller ikke vært sur på henne, men heller altså på mannen. Det er nok også slik at jeg hadde sett på det som en billett inn i et bedre liv, hvor jeg får sjansen til å finne meg en skikkelig mann. Hvorfor velge å være negativ?

Skrevet

Øhm, jeg tror at svært mange mennesker med modenhet og livserfaring faktisk setter mest pris på sex i et forhold som er basert på gjensidig respekt og kjærlighet.

Jeg tror heller ikke at et par ONS i løpet av et langt sexliv gjør at man blir mer utro når man er i et forhold, og jeg tror iallefall ikke at et par pulevenner gjør det. Virkelig ikke, om man holder seg til sex med et menneske når man er singel, så tyder jo dette på at man er trofast.

At du ikke forstår konseptet av Pulevenn, Steinar er noe annet.

Og bemerk, jeg snakker i generelle ordelag her, jeg sier ikke at jeg nødvedigvis gjør dette eller har gjort dette, men jeg har respekt for mine medmennesker og at de tar valg som er korrekte for dem i øyeblikket. Og om jeg treffer mannen i mitt liv og han pulte rundt som 18 åring, og nå er 45, så gir jeg virkelig blaffen i det. Man må sette ting i perspektiv, Steinar, rett og slett..

Og hvordan vet du at jeg ikke setter ting i perspektiv?

Jeg forstår at du tror du vet da men.

Skrevet

Ikke skap deg. Det fremkommer med abnorm tydelighet av argumentasjonen og retorikken din.

Skrevet

Forstår ikke siste setningen. MEN, om du og jeg ble kjærester og jeg fortalte deg at jeg var litt raus da jeg var atten. Hadde det ødelagt synet ditt på meg for da kom jeg helt sikkert til å være utro i voksen alder?

Er det konklusjonen din?

Hva om jeg hadde vært i tre langvarige forhold, og hatt en knullekompis? Hadde det økt min sjanse for å være utro?

Skrevet

Jeg deler ikke ditt negative syn.

Om en billig dame hadde fått min kjæreste til å være utro, så hadde jeg ikke følt at noe ble ødelagt for meg. Jeg hadde heller ikke vært sur på henne, men heller altså på mannen. Det er nok også slik at jeg hadde sett på det som en billett inn i et bedre liv, hvor jeg får sjansen til å finne meg en skikkelig mann. Hvorfor velge å være negativ?

Hadde du sagt det samme hvis du og din kjæreste hadde vært gifte i 10 år, hadde 3 barn i sammen, enebolig med 3 mill i felles gjeld etc.?

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Det kan hun mye heller bli i sammen med meg.

Du er ute etter en dame i alderen 35+? Damer i den alderen har hatt et langt seksualliv og hvis hun ikke har blitt trygg på seksualiteten sin innen hun treffer deg så blir hun det aldri. Å være trygg på sin egen seksualitet har ingen ting med "billig" å gjøre - for et forferdelig uttrykk forresten.

Skrevet

Forstår ikke siste setningen. MEN, om du og jeg ble kjærester og jeg fortalte deg at jeg var litt raus da jeg var atten. Hadde det ødelagt synet ditt på meg for da kom jeg helt sikkert til å være utro i voksen alder?

Er det konklusjonen din?

Hva om jeg hadde vært i tre langvarige forhold, og hatt en knullekompis? Hadde det økt min sjanse for å være utro?

Venter på svar!

Skrevet (endret)

Er det konklusjonen din?

Nei, ikke alene.

Det hadde muligens økt din sjanse for å være utro hvis man sammenliknet med at du hadde vært helt avholds. Men ellers er det umulig å vite. Som vanlig. Man kan bare tro og anta.

Endret av Steinar40
Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Ja, jeg tviler ikke på at det er mer enn nok av politisk korrekte folk her inne.

Men ute i virkeligheten bruker altså mange fortsatt uttrykket 'billig' om jenter/kvinner som har ukritisk sex med mange partnere.

Og du har forsåvidt rett i at "en person som har sex med forskjellige mennesker som singel trenger ikke å ha stor sannsynlighet for å være utro i et forhold" - men problemet er altså at det tror/antar de fleste menn om slike jenter/kvinner.

Nå skal det kanskje ikke så mange sexpartnere til før du anser en dame som billig?! I min virkelighet opplever jeg heldigvis sjelden eller aldri å høre andre mennesker blir omtalt som billige.

Til tross for at det faktisk er flere menn her inne som ikke deler ditt syn så fortsetter du her på "Steinarforumet" å påstå at de fleste menn mener at kvinner med et rikt sexliv er billige?? Du snakker ikke for alle menn, det er du som mener det.

Skrevet

Du er ute etter en dame i alderen 35+? Damer i den alderen har hatt et langt seksualliv og hvis hun ikke har blitt trygg på seksualiteten sin innen hun treffer deg så blir hun det aldri. Å være trygg på sin egen seksualitet har ingen ting med "billig" å gjøre - for et forferdelig uttrykk forresten.

Du kjenner ikke meg ;)

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Hva i all verden?

Skrevet

Nå skal det kanskje ikke så mange sexpartnere til før du anser en dame som billig?! I min virkelighet opplever jeg heldigvis sjelden eller aldri å høre andre mennesker blir omtalt som billige.

Til tross for at det faktisk er flere menn her inne som ikke deler ditt syn så fortsetter du her på "Steinarforumet" å påstå at de fleste menn mener at kvinner med et rikt sexliv er billige?? Du snakker ikke for alle menn, det er du som mener det.

Ikke enig med Steinar, men jeg skratter for meg selv, om du setter likhetstegn mellom "rikt sexliv" = knulle rundt på en drøss av ukjente folk. Da er nok ikke alle menn enige med deg heller.

Skrevet (endret)

Dette uttrykket 'billig' brukes av gutter/menn om jenter/kvinner, vanligvis bak ryggen deres, og derfor hører ikke dere dette.

Men at det er vanlig er det ingen tvil om. Og det har foregått i alle de år.

Endret av Steinar40
Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Du kjenner ikke meg ;)

Nei, jeg gjør ikke, det er sant. Men jeg kjenner en del av meningene dine etter å ha lest et utall tråder her inne som til slutt handler om akkurat samme tema, og det gir meg et bilde av deg.

Du kan ikke regne med å finne en dame på 35-40+ som har vært avholds det meste av sitt liv, men lykke til med prøvingen.

Skrevet

Hva i all verden?

Har du lest innleggene hans her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...