Suzy Skrevet 15. april 2010 #381 Skrevet 15. april 2010 Forskjellen vil typisk vise seg ved at i det useriøse forholdet, så dreier det seg bare om egoisme og utnyttelse. Mens i et seriøse parforhold, der har man (forhåpentligvis) omtanke for hverandre og samarbeider til felles beste. Det er altså ikke bare egoisme og utnyttelse. Men har ikke du tidligere sagt at alle forhold er egoistiske? Og om en dame du treffer har hatt et eksklusivt forhold til en person før deg - ser du på henne om det har vært en pulevenn eller en kjæreste? Jeg regner med det ettersom du har veldig definerte meninger om hvilke karaktertrekk et menneske som f.eks setter pris på sex har
Steinar40 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #382 Skrevet 15. april 2010 Holder på med sånt? Mener du har sex med en person istedet for flere når hun ikke er i et forhold, dvs. singel? Du velger selvfølgelig selv hva slags kvinnemenneske du vil ha og jeg håper for din del at du finner henne. Kanskje jeg skal få meg et sånt elskerforhold...? Går nå inn i mitt fjerde år som enke og kroppen begynner å våkne igjen Jeg vil ikke anbefale deg det. Det virker som kvinner tror de er avhengige av en mann, men det er faktisk ikke tilfelle.
Suzy Skrevet 15. april 2010 #383 Skrevet 15. april 2010 (endret) Det virker som kvinner tror de er avhengige av en mann, men det er faktisk ikke tilfelle. Det stemmer - og det og velge å leve uten, men bare ha sex med en beviser faktisk det Endret 15. april 2010 av Suzy
Gjest Prøvekandidat Skrevet 15. april 2010 #384 Skrevet 15. april 2010 Forskjellen vil typisk vise seg ved at i det useriøse forholdet, så dreier det seg bare om egoisme og utnyttelse. Mens i et seriøse parforhold, der har man (forhåpentligvis) omtanke for hverandre og samarbeider til felles beste. Det er altså ikke bare egoisme og utnyttelse. Hvordan kan det være utnyttelse når begge personene er enige om ha sex med hverandre? Det er ingen som tvinger noen til å ha sex. Og når man har sex så samarbeider man til felles beste, begge skal ha det bra
Steinar40 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #385 Skrevet 15. april 2010 Det stemmer - og det og velge å leve uten, men bare ha sex med en beviser faktisk det Nei, det beviser faktisk det helt motsatte.
Gjest Prøvekandidat Skrevet 15. april 2010 #386 Skrevet 15. april 2010 Det stemmer - og det og velge å leve uten, men bare ha sex med en beviser faktisk det Akkurat
Suzy Skrevet 15. april 2010 #387 Skrevet 15. april 2010 Nei, det beviser faktisk det helt motsatte. Det må du nesten forklare.
Suzy Skrevet 15. april 2010 #388 Skrevet 15. april 2010 Men har ikke du tidligere sagt at alle forhold er egoistiske? Og om en dame du treffer har hatt et eksklusivt forhold til en person før deg - ser du på henne om det har vært en pulevenn eller en kjæreste? Jeg regner med det ettersom du har veldig definerte meninger om hvilke karaktertrekk et menneske som f.eks setter pris på sex har Og dette vil jeg også ha svar på
Steinar40 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #389 Skrevet 15. april 2010 Men har ikke du tidligere sagt at alle forhold er egoistiske? Og om en dame du treffer har hatt et eksklusivt forhold til en person før deg - ser du på henne om det har vært en pulevenn eller en kjæreste? Jeg regner med det ettersom du har veldig definerte meninger om hvilke karaktertrekk et menneske som f.eks setter pris på sex har I seriøse parforhold så lever og bor man i sammen. Det er seriøst. Ei dame som er i et seriøst eller har et useriøst forhold når jeg treffer henne, er overhodet ikke aktuell.
Suzy Skrevet 15. april 2010 #390 Skrevet 15. april 2010 I seriøse parforhold så lever og bor man i sammen. Det er seriøst. Ei dame som er i et seriøst eller har et useriøst forhold når jeg treffer henne, er overhodet ikke aktuell. Les skikkelig - det står har hatt før deg - svar skikkeelig nå
Gjest Prøvekandidat Skrevet 15. april 2010 #391 Skrevet 15. april 2010 Jeg vil ikke anbefale deg det. Det virker som kvinner tror de er avhengige av en mann, men det er faktisk ikke tilfelle. Hva anbefaler du da? En tur på Kondomeriet? I en annen tråd om utroskap påstår du at kvinner med barn fortsetter å leve med mannen fordi hun trenger han som medforsørger og til å hjelpe seg med å oppdra barna, da er hun plutselig avhengig av mannen...? Jeg tror ikke du liker tanken på at kvinner liker sex og gjør noe for å få sex når de ikke har en kjæreste lenger.
Steinar40 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #392 Skrevet 15. april 2010 Hvordan kan det være utnyttelse når begge personene er enige om ha sex med hverandre? Det er ingen som tvinger noen til å ha sex. Og når man har sex så samarbeider man til felles beste, begge skal ha det bra Begge utnytter hverandre. Ren egoisme og ingenting annet.
Steinar40 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #393 Skrevet 15. april 2010 Det må du nesten forklare. Hvis du må ha sex med en mann så er du avhengig. Get it?
Suzy Skrevet 15. april 2010 #394 Skrevet 15. april 2010 Begge utnytter hverandre. Ren egoisme og ingenting annet. Og akkurat det samme har du sagt om parforhold generelt.
Gjest Prøvekandidat Skrevet 15. april 2010 #395 Skrevet 15. april 2010 Begge utnytter hverandre. Ren egoisme og ingenting annet. I såfall er begge enige om å utnytte hverandre.
Suzy Skrevet 15. april 2010 #396 Skrevet 15. april 2010 Hvis du må ha sex med en mann så er du avhengig. Get it? Nei. Sex er en basal drift - det er ikke avhengighet
Steinar40 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #397 Skrevet 15. april 2010 Les skikkelig - det står har hatt før deg - svar skikkeelig nå Har de levd i sammen, så er det seriøst. Ellers er det useriøst.
Suzy Skrevet 15. april 2010 #399 Skrevet 15. april 2010 Har de levd i sammen, så er det seriøst. Ellers er det useriøst. Så det forholdet jeg akkurat nå har er ikke seriøst fordi vi ikke har flyttet sammen enda?
Steinar40 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #400 Skrevet 15. april 2010 Hva anbefaler du da? En tur på Kondomeriet? I en annen tråd om utroskap påstår du at kvinner med barn fortsetter å leve med mannen fordi hun trenger han som medforsørger og til å hjelpe seg med å oppdra barna, da er hun plutselig avhengig av mannen...? Jeg tror ikke du liker tanken på at kvinner liker sex og gjør noe for å få sex når de ikke har en kjæreste lenger. Ja, når de har mindreårige barn i sammen så blir det en spesiell situasjon. Da finnes det en klar avhengighet til mannen igjennom barnet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå