Steinar40 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #401 Skrevet 15. april 2010 Så det forholdet jeg akkurat nå har er ikke seriøst fordi vi ikke har flyttet sammen enda? Ja, har dere ikke flyttet i sammen, så er det ikke seriøst. Men det behøver jo ikke være useriøst heller, hvis dere skal flytte i sammen. Og det finnes altså en del folk som er avhengig av sex. Og det er akkurat like usunt som alle andre typer avhengigheter.
Steinar40 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #402 Skrevet 15. april 2010 I såfall er begge enige om å utnytte hverandre. Ja, men det er ikke noe mer seriøst parforhold av den grunn. Det er bare ren egoisme. Ingen omtanke.
Suzy Skrevet 15. april 2010 #403 Skrevet 15. april 2010 Ja, har dere ikke flyttet i sammen, så er det ikke seriøst. Men det behøver jo ikke være useriøst heller, hvis dere skal flytte i sammen. Dette tror jeg er det drøyeste jeg har lest her noen gang - du forteller meg at jeg ikke er seriøs fordi jeg ikke bor sammen med kjæresten min. Jeg spør meg hvordan du kan dømme meg uten å vite noe annet enn at jeg ikke bor sammen med kjæresten min? Du vet ikke hvor lenge vi har vært sammen, hvor gamle vi er, hva slags andre forhold som er omkring oss eller hva slags planer vi har fremover og enda sier du jeg ikke er seriøs. Veldig pussig... Hvordan tror du folk blir kjent, utvikler forhold osv da? Mener du at man skal flytte rett sammen med noen man treffer - hvis ikke er man ikke seriøs? Hjelpe meg.... Ja det finnes folk som er avhengige av sex, men de har stort sett ikke bare sex med en fast partner har de vel...?
Steinar40 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #404 Skrevet 15. april 2010 Dette tror jeg er det drøyeste jeg har lest her noen gang - du forteller meg at jeg ikke er seriøs fordi jeg ikke bor sammen med kjæresten min. Jeg spør meg hvordan du kan dømme meg uten å vite noe annet enn at jeg ikke bor sammen med kjæresten min? Du vet ikke hvor lenge vi har vært sammen, hvor gamle vi er, hva slags andre forhold som er omkring oss eller hva slags planer vi har fremover og enda sier du jeg ikke er seriøs. Veldig pussig... Hvordan tror du folk blir kjent, utvikler forhold osv da? Mener du at man skal flytte rett sammen med noen man treffer - hvis ikke er man ikke seriøs? Hjelpe meg.... Man er ikke seriøs før man skal flytte i sammen. Ja det finnes folk som er avhengige av sex, men de har stort sett ikke bare sex med en fast partner har de vel...? Vanligvis ikke vil jeg tro
Gjest Anjelika Skrevet 15. april 2010 #405 Skrevet 15. april 2010 Man er ikke seriøs før man skal flytte i sammen.
Gjest Glør Skrevet 15. april 2010 #406 Skrevet 15. april 2010 Man er ikke seriøs før man skal flytte i sammen. Hvordan skal to mennesker da komme til det seriøse punktet hvor de flytter sammen, uten å ha hatt ett av de useriøse forholdene du fordømmer først? :klø:
Faithy Skrevet 15. april 2010 #407 Skrevet 15. april 2010 Har lest et par av sidene her. Men orket ikke mer. Men ble nyskjerrig på hva du mener med spørsmålet og hvorfor du i all verden fant på å stille det. Og var det rettet mot begge kjønn? Ser du selv har karakterisert deg som kostbar. Når du stilte spørsmålet, hadde du da trodd at noen skulle svare "ja"? I så fall, hva ville du ha tolket ut av det? Du er litt av en raring,Steinar. Elsker å provosere, og du har nok av de her inne som biter på.
Gjest Prøvekandidat Skrevet 15. april 2010 #408 Skrevet 15. april 2010 Ja, når de har mindreårige barn i sammen så blir det en spesiell situasjon. Da finnes det en klar avhengighet til mannen igjennom barnet. Så egentlig skulle jeg ikke klart meg som alenemor..?
Gjest Prøvekandidat Skrevet 15. april 2010 #409 Skrevet 15. april 2010 Har lest et par av sidene her. Men orket ikke mer. Men ble nyskjerrig på hva du mener med spørsmålet og hvorfor du i all verden fant på å stille det. Og var det rettet mot begge kjønn? Ser du selv har karakterisert deg som kostbar. Når du stilte spørsmålet, hadde du da trodd at noen skulle svare "ja"? I så fall, hva ville du ha tolket ut av det? Du er litt av en raring,Steinar. Elsker å provosere, og du har nok av de her inne som biter på. Mannfolka er ikke billige, de er desperate har han sagt... Det er litt morsomt å "diskutere" med han da..
Steinar40 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #410 Skrevet 15. april 2010 Hvordan skal to mennesker da komme til det seriøse punktet hvor de flytter sammen, uten å ha hatt ett av de useriøse forholdene du fordømmer først? :klø: De useriøse forholdene jeg tenker på, er der det aldri er noe mål eller mening med at det skal bli til noe seriøst parforhold.
Gjest Prøvekandidat Skrevet 15. april 2010 #411 Skrevet 15. april 2010 Hvordan skal to mennesker da komme til det seriøse punktet hvor de flytter sammen, uten å ha hatt ett av de useriøse forholdene du fordømmer først? :klø: Jo, ser du... først lager man en liste over hvilke krav det motsatte kjønn må innfri, en kolonne for ja (positivt) og en kolonne for nei (negativt). Denne listen presenteres på første date, man huker av svarene i riktig kolonne og etter daten så teller man kryssene. Er det flest ja-svar, dvs. den du dater går med på de fleste krav uten nevneverdig nøling så kan man gå videre til neste skritt. Som er en ny date hvor vi prøver å få vedkommende til å gå med på resten av kravene, klarer vi det så er vi rede til å flytte sammen. Og da er vi seriøse og kan ha sex og lever lykkelig sammen som et seriøst par resten av livet.
Steinar40 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #412 Skrevet 15. april 2010 Så egentlig skulle jeg ikke klart meg som alenemor..? Man klarer vel det man må her i livet?
Steinar40 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #413 Skrevet 15. april 2010 Jo, ser du... først lager man en liste over hvilke krav det motsatte kjønn må innfri, en kolonne for ja (positivt) og en kolonne for nei (negativt). Denne listen presenteres på første date, man huker av svarene i riktig kolonne og etter daten så teller man kryssene. Er det flest ja-svar, dvs. den du dater går med på de fleste krav uten nevneverdig nøling så kan man gå videre til neste skritt. Som er en ny date hvor vi prøver å få vedkommende til å gå med på resten av kravene, klarer vi det så er vi rede til å flytte sammen. Og da er vi seriøse og kan ha sex og lever lykkelig sammen som et seriøst par resten av livet. Ikke helt feil hehe Men kravene er selvfølgelig avklart lenge før første date. Det blir ingen date uten at kravene er tilfredsstillende oppfylt. Smart?
Gjest Glør Skrevet 15. april 2010 #414 Skrevet 15. april 2010 De useriøse forholdene jeg tenker på, er der det aldri er noe mål eller mening med at det skal bli til noe seriøst parforhold. Men hva kaller du ett forhold hvor man dater i en lengre periode, og stikker ut og spiser, overnatter hos hverandre og går på kino sammen, med det mål at det kanskje skal bli ett varig forhold, dersom alt klaffer? Og hva med en person som har litt uflaks og må gjennom ti eller tjue eller tredve sånne forhold før de finner den rette, er de billige eller ikke?
Gjest Anjelika Skrevet 15. april 2010 #415 Skrevet 15. april 2010 Ikke helt feil hehe Men kravene er selvfølgelig avklart lenge før første date. Det blir ingen date uten at kravene er tilfredsstillende oppfylt. Smart? Sinnsykt smart. At du fremdeles er singel er meg en gåte
Steinar40 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #416 Skrevet 15. april 2010 Men hva kaller du ett forhold hvor man dater i en lengre periode, og stikker ut og spiser, overnatter hos hverandre og går på kino sammen, med det mål at det kanskje skal bli ett varig forhold, dersom alt klaffer? Tja, fant en bra beskrivelse på engelsk hehe Courtship is the traditional dating period before engagement and marriage. During a courtship, a couple dates to get to know each other and decide if there will be an engagement. Usually courtship is a public affair, done in public and with family approval. Og hva med en person som har litt uflaks og må gjennom ti eller tjue eller tredve sånne forhold før de finner den rette, er de billige eller ikke? Vel, på et eller annet tidspunkt så bør vel denne personen da innse at h*n gjør noe feil, og lære av dette?
Faithy Skrevet 15. april 2010 #417 Skrevet 15. april 2010 Mannfolka er ikke billige, de er desperate har han sagt... Det er litt morsomt å "diskutere" med han da.. Ja vell bekomme... :
Steinar40 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #418 Skrevet 15. april 2010 Sinnsykt smart. At du fremdeles er singel er meg en gåte Sliter fortsatt med et vanskelig kvinns IRL - for å si det sånn.
Woof Skrevet 15. april 2010 #419 Skrevet 15. april 2010 Jo, ser du... først lager man en liste over hvilke krav det motsatte kjønn må innfri, en kolonne for ja (positivt) og en kolonne for nei (negativt). Denne listen presenteres på første date, man huker av svarene i riktig kolonne og etter daten så teller man kryssene. Er det flest ja-svar, dvs. den du dater går med på de fleste krav uten nevneverdig nøling så kan man gå videre til neste skritt. Som er en ny date hvor vi prøver å få vedkommende til å gå med på resten av kravene, klarer vi det så er vi rede til å flytte sammen. Og da er vi seriøse og kan ha sex og lever lykkelig sammen som et seriøst par resten av livet. Ayatollah Steinar må altså ty til enslags praktisk-emosjonell bondesjakk for å finne ut om dama duger. Hvor mange reflekterte, påmeldte, tenkende mennesker orker å ta sånt alvorlig? Det er pokker ikke rart du er singel.
gbnj Skrevet 16. april 2010 #420 Skrevet 16. april 2010 Ja, har dere ikke flyttet i sammen, så er det ikke seriøst. Men det behøver jo ikke være useriøst heller, hvis dere skal flytte i sammen. Og det finnes altså en del folk som er avhengig av sex. Og det er akkurat like usunt som alle andre typer avhengigheter. Blir det som å spise passe mye, kontra ovrspising?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå