Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dvs. i hovedsak de som har ukritisk ONS og såkalte pulekompiser.

Ikke mange igjen da, Steinar, iallefall ikke i din målgruppe aldersmessig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste seriøse voksne menn vil garantert forvente dette av ei dame.

De fleste voksne og seriøse menn jeg kjenner, ønsker seg en dame som er trygg på sin egen seksualitet.

Skrevet

De fleste voksne og seriøse menn (og kvinner) jeg kjenner, vil helst ikke vite noe som helst om partnerens tidligere sex-liv. "Hvor mange pulekompiser har du hatt, og når?" kommer liksom ikke opp som samtaletema på første date... Eller femtende, for den slags skyld.

Skrevet

Ikke mange igjen da, Steinar, iallefall ikke i din målgruppe aldersmessig.

Jeg trenger ikke mange heller, jeg trenger bare ei - den rette.

Skrevet

De fleste voksne og seriøse menn (og kvinner) jeg kjenner, vil helst ikke vite noe som helst om partnerens tidligere sex-liv. "Hvor mange pulekompiser har du hatt, og når?" kommer liksom ikke opp som samtaletema på første date... Eller femtende, for den slags skyld.

Nei, men det kan sikkert komme frem på andre måter også.

Alltid noen som forteller.

Skrevet

De fleste voksne og seriøse menn jeg kjenner, ønsker seg en dame som er trygg på sin egen seksualitet.

Det kan hun mye heller bli i sammen med meg.

Skrevet

man blir ikke nødvendigvis trygg på sin egen seksualitet gjennom ingen eller en sex-partnere. Dette er så individuelt og som Nuith sier, man snakker ikke om den slags. Det som er viktig er å kunne stå for valgene man har tatt og ikke angre, og ikke finne en partner som gir en skyldfølelse.

Skrevet

man blir ikke nødvendigvis trygg på sin egen seksualitet gjennom ingen eller en sex-partnere. Dette er så individuelt og som Nuith sier, man snakker ikke om den slags. Det som er viktig er å kunne stå for valgene man har tatt og ikke angre, og ikke finne en partner som gir en skyldfølelse.

Antall sex-partnere har ingenting med det å være trygg på sin egen seksualitet.

Man kan ha et utall av sex-partnere og være kjempe-utrygg (av den grunn), eller hatt bare en og være helt trygg (av den grunn).

Men jeg er enig i at en person som syns ONS og pulekompiser er helt greit, absolutt bør ha en annen som også syns dette er helt greit. Ellers blir det veldig fort alvorlige problemer.

Skrevet

Som vanlig går du rettt i enten eller, fella. Steinar.

Det er så mange sjatteringer her, og jeg tror ikke du er klar over disse, for jeg har inntrykk av at du dikter litt sannheter utifra hvordan de passer deg.

Noen kvinner som er single lenge har gherne en venn som de har sex med, noen kvinner har hatt et par ONS, men trygge oeg med prevensjon. Noen har vært i ett forhold hele livet, noen har vært i et sexløst forhold og hatt partnere utenfor forholdet osv osv osv.

Jeg syns fortsatt billig er et utrolig nedlatende ord, men om noen oppfører seg slik, mener jeg det må være mennesker som ikke har respekt for seg selv, eller er trygge på seg selv.

Jeg vet at jeg ikke kan leve livet mitt uten sex, hvordan jeg løser det er det bare jeg som har noe med, rett og slett..

Skrevet

Som vanlig går du rettt i enten eller, fella. Steinar.

Det er så mange sjatteringer her, og jeg tror ikke du er klar over disse, for jeg har inntrykk av at du dikter litt sannheter utifra hvordan de passer deg.

Noen kvinner som er single lenge har gherne en venn som de har sex med, noen kvinner har hatt et par ONS, men trygge oeg med prevensjon. Noen har vært i ett forhold hele livet, noen har vært i et sexløst forhold og hatt partnere utenfor forholdet osv osv osv.

Jeg syns fortsatt billig er et utrolig nedlatende ord, men om noen oppfører seg slik, mener jeg det må være mennesker som ikke har respekt for seg selv, eller er trygge på seg selv.

Jeg vet at jeg ikke kan leve livet mitt uten sex, hvordan jeg løser det er det bare jeg som har noe med, rett og slett..

Ja, så lenge du er singel. Men når du ikke er det lenger, så blir dette området betydelig mer komplisert. Og det gjelder også historien.

Skrevet

Ok, nå driver du med sånn ulleprat som jeg ikke fatter noe av.

Handlet ikke dette om, i dine øyne, SINGLE billige damer.

Å drive med ONS og ha pulevenner er jo unntakstilstander når man er i par.

Skrevet

Selvfølgelig ikke. Men når folk passerer 30 år, så forventer jeg at man har blitt såpass voksen og mentalt moden, at man ikke har ONS og såkalte pulekompiser.

De fleste seriøse voksne menn vil garantert forvente dette av ei dame.

Jaha..

Men mener du da at single mennesker ikke har rett til å ha sex?

Og er det ikke egentlig betryggende med de som har en fast partner (jfr pulekompiser)?

Dessuten lurer jeg - som alltid - på hvoran en ONS eller to i løpet av et langt liv kan definere og sementere meg som en annen personlighet enn jeg var i utgangspunktet?

Forklar please.

Skrevet

Min mann sier at jeg er billig, og han digger det!

Jeg ligger bare med han da, og er veldig lett på tråden!

:sengekos:

Skrevet (endret)

Ok, nå driver du med sånn ulleprat som jeg ikke fatter noe av.

Handlet ikke dette om, i dine øyne, SINGLE billige damer.

Å drive med ONS og ha pulevenner er jo unntakstilstander når man er i par.

Å drive med ONS og ha pulevenner når man er i par, kalles utroskap med et annet ord.

Poenget mitt, er at ei kvinne som har holdt på med ukritisk ONS og pulevenner, vil jeg da anta kan komme til å fortsette sånn i et parforhold også - altså med utroskap. Gammel uvane er vond å vende.

Endret av Steinar40
Skrevet

Steinar, er ikke dette bare enda en angstbitersk high-speed-versjon av andre utroskapstråder her inne, hvor du har fremstått som dømmesyk, kjønnsfascistisk og unyansert inntil det ekstreme? Gir du aldri opp? Du trenger et nyp, mann. Snarest!

Skrevet

personlig synes jeg at ordet billig er helt unødvendig å bruke om folk som har sex med mange. Det velger de selv og synes ikke andre seg i hvem de ligger med? En billig person anser jeg som en som har sex med folk for oppmerksomhet, og KUN det. Jeg synes ikke engang man kan kalle prostituerte billig, siden man enten gjør det fordi man er tvunget eller for egen vinning (de har som regel en grunn) Jeg synes virkelig ikke at en person er billig fordi den er glad i sex og ikke har fast partner av ulike grunner.

Billig er et unødvendig ord å bruke om andre. Jeg skjønner heller ikke hva dts mener med at man ødelegger og øker sjansen for utroskap hvis man er det han kaller billig? En person som har sex med forskjellige mennesker som singel trenger ikke å ha stor ansynlighet for å være utro i et forhold?

Skrevet

"Billig" er et ekstremt nedverdigende og nedlatende ord å bruke om et annet menneske. Uansett antall sexpartnere eller hva en og annen Margrethe Munthe-figur her inne måtte bruke som målestokk.

Det kan brukes om en handletur på Nille, men bør begrenses til slikt, in my not so humble opinion.

Skrevet

Billig er et unødvendig ord å bruke om andre. Jeg skjønner heller ikke hva dts mener med at man ødelegger og øker sjansen for utroskap hvis man er det han kaller billig? En person som har sex med forskjellige mennesker som singel trenger ikke å ha stor ansynlighet for å være utro i et forhold?

Ja, jeg tviler ikke på at det er mer enn nok av politisk korrekte folk her inne.

Men ute i virkeligheten bruker altså mange fortsatt uttrykket 'billig' om jenter/kvinner som har ukritisk sex med mange partnere.

Og du har forsåvidt rett i at "en person som har sex med forskjellige mennesker som singel trenger ikke å ha stor sannsynlighet for å være utro i et forhold" - men problemet er altså at det tror/antar de fleste menn om slike jenter/kvinner.

Skrevet

Ja, jeg tviler ikke på at det er mer enn nok av politisk korrekte folk her inne.

Men ute i virkeligheten bruker altså mange fortsatt uttrykket 'billig' om jenter/kvinner som har ukritisk sex med mange partnere.

Og du har forsåvidt rett i at "en person som har sex med forskjellige mennesker som singel trenger ikke å ha stor sannsynlighet for å være utro i et forhold" - men problemet er altså at det tror/antar de fleste menn om slike jenter/kvinner.

Det er tydeligvis umulig for deg å snakke for deg selv. Det synes som om du har et ekstremt behov for å gjøre dine egne meninger og antagelser til nærmest universelle sannheter som gjelder alle. Dy synes ikke tilfeldigvis at du er i overkant proppfull av deg sjæl??

Skrevet

Det er tydeligvis umulig for deg å snakke for deg selv. Det synes som om du har et ekstremt behov for å gjøre dine egne meninger og antagelser til nærmest universelle sannheter som gjelder alle. Dy synes ikke tilfeldigvis at du er i overkant proppfull av deg sjæl??

Jeg har snakket for meg selv, og sagt at jeg personlig tenker akkurat sånn om slike kvinner.

Og hvis du hadde vært helt ærlig, så hadde du innrømmet at du også egentlig tenker sånn.

Forutsatt at du er en mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...