Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om du passer deg for damer og forhold, tror jeg du kommer langt, faktisk.

Javisst, det er absolutt det sikreste og enkleste. Du har helt rett.

Og ikke minst det billigste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:skratte:

Ja, det er ikke billig å "holde dame"!!!! Kjøp deg et marsvin!!!!!

Skrevet (endret)

Så hvorfor bare ikke gjøre det? Er jo de som er alene av fritt valg.

Virker jo rart, rart og rart og :lete: når det ikke er noen jenter å :lete: etter..eller er mer nåla på låven, og ikke nåla i høystakken - minst, slik du skal ha de.

Endret av kristian82
Skrevet (endret)

Du burde gått rundt med en advarsel selv!!!

" meget trangsynt mann søker dame som ikke har egne tanker og som ønsker å gjøre meg til lags hele dagen "

Jeg må bare le :ler:

Du tror du kjenner meg, og kunne sannsynligvis ikke ha mye mer feil.

Det er forsåvidt interessant i seg selv å observere hvor feil inntrykket kan bli her.

Endret av Steinar40
Skrevet

Jeg må bare le :ler:

Du tror du kjenner meg, og kunne sannsynligvis ikke ha mer mye mer feil.

Det er forsåvidt interessant i seg selv å observere hvor feil inntrykket kan bli her.

Jeg kjenner deg ut i fra de samme 15 frasene du har skrevet i x antall innlegg her. Noe ut over det? Nei, heldigvis ikke.

Skrevet

:skratte:

Ja, det er ikke billig å "holde dame"!!!!

Fortell meg noe jeg ikke vet.

Kjøp deg et marsvin!!!!!

Liker ikke marsvin.

Skrevet

Liker ikke marsvin.

Nuvel, du liker ikke damer heller, men dame skal du på død og liv ha, kanskje du skal begynne med å øve med et marsivn? trene det opp til å gjøre som du sier, klarer du det med et marsvin, så klarer du det kanskje med ei dame og?

Her er noen enkle kommandorop du kan trene marsvinet på:

"Lag middag"

"Rull rundt"

"Knel"

"Spill død!"

Skrevet

Jeg kjenner deg ut i fra de samme 15 frasene du har skrevet i x antall innlegg her. Noe ut over det? Nei, heldigvis ikke.

Du hadde sannsynligvis blitt overrasket.

Skrevet

Haha! Når jeg ser KateW og Steinar40 sine evinnelige små elskovskrangler, materialiserer bildet av Lady og Landstrykeren seg, hvor de sitter i restaurantens bakgård med fiolinmusikk i bakgrunnen. Bare det at disse ikke slurper i seg en lang spaghettiremse, men slafser på en haug med stadig og lengre lengre forumstråder...

:hund:

Steinar, du har lov til å ha preferanser, men ikke til å disse de som faller utenfor dem. Å kalle folk billig er en fornærmelse. Å si at du foretrekker kvinner uten for mye seksuell ballast er selvsagt helt greit. For seksuelt aktive voksne og frie mennesker er det å bli kalt billig det samme som å bli kalt et gratisludder. Ta det til deg, så kan du kanskje få gjennom poenget ditt, heller enn å bli forumets hakkekylling.

Kate: :gjeiper:

Skrevet

Nuvel, du liker ikke damer heller, men dame skal du på død og liv ha, kanskje du skal begynne med å øve med et marsivn? trene det opp til å gjøre som du sier, klarer du det med et marsvin, så klarer du det kanskje med ei dame og?

Her er noen enkle kommandorop du kan trene marsvinet på:

"Lag middag"

"Rull rundt"

"Knel"

"Spill død!"

Fantastisk!!! :skratte:

Du hadde sannsynligvis blitt overrasket.

Nei. Ei billig hore av mitt kaliber lar seg ikke overraske.

Skrevet

Så hvorfor bare ikke gjøre det? Er jo de som er alene av fritt valg.

Virker jo rart, rart og rart og :lete: når det ikke er noen jenter å :lete: etter..eller er mer nåla på låven, og ikke nåla i høystakken - minst, slik du skal ha de.

Det må da finnes noen deilige professor damer her som kan lage mat vel?

Tror du ikke det? :smoke: hehe

Skrevet

Har du høynet innsatsen ? I tillegg til å ha dine preferanser på alt som finnes i denne verden, må også den stakkars dama være professor ??

Steinars drømmedame: ( konstruert av Steinars innlegg opp igjennom )

- Må være professor

- Må aldri se på en annen mann enn Steinar, i noen som helst setting.

- Må aldri snakke om sex eller sine egne seksuelle ønsker, bare jobbe systematisk etter Steinars mal.

- Være snill, sart, billig i drift, flink til å lage mat ( og det må hun gladelig gjøre etter 16 timer på jobb ), elske å skrubbe doen etter at Steinar har gjort sitt fornødne, tilbringe enhver fritid til å vaske hus og pynte rundt i huset mens Steinar sitter med føttene ikledd cordfløyelstøfler hvilende på en behagelig skammel og leser avisen.

- Skal helst være kledd i skjørt og kjole hele livet, gjerne i dyre stoffer ( som hun betaler selv )

- Må aldri klage eller ytre meninger av noe slag, foruten når det gjelder å backe opp Steinars livsfilosofi.

Sett ut denne søknaden på sjekkesteder, så skal du se du får napp! Eller ikke.

Skrevet

Nei, jeg skal faktisk ikke ha ei dame på død og liv!

Det er hele poenget. Jeg skal ha den rette dama, og ingen annen.

Så enkelt er det. Og så vanskelig.

Skrevet (endret)

Steinar, du har lov til å ha preferanser, men ikke til å disse de som faller utenfor dem. Å kalle folk billig er en fornærmelse.

Ja, men jeg kaller da ingen spesiell for billig.

Jeg bare stiller spørsmålet på en ganske så høflig måte ;)

Endret av Steinar40
Skrevet

Bruk Sequax mal, Steinar. :ler:

Men Steinar, alvorlig, så misforstått som du føler du blir, alltid, så bør du kanskje finne en måte og jobbe litt med hvordan du ser for deg at et forhold er og blir?

Du må faktisk kysse noen frosker (eller marsvin) før du finner drømmedama, og du finner ikke verken froskene eller dama om du ikke beveger deg i verden.

Skrevet

Ja, men jeg kaller da ingen spesiell for billig.

Jeg bare stiller spørsmålet på en ganske så høflig måte ;)

LES nå heller hva den katten skriver da, enn å kverulere. DET ER JO DET DU GJØR, du kaller damer både HORER og BILLIGE. Skjerpings

Skrevet

Har du høynet innsatsen ? I tillegg til å ha dine preferanser på alt som finnes i denne verden, må også den stakkars dama være professor ??

Steinars drømmedame: ( konstruert av Steinars innlegg opp igjennom )

- Må være professor

- Må aldri se på en annen mann enn Steinar, i noen som helst setting.

- Må aldri snakke om sex eller sine egne seksuelle ønsker, bare jobbe systematisk etter Steinars mal.

- Være snill, sart, billig i drift, flink til å lage mat ( og det må hun gladelig gjøre etter 16 timer på jobb ), elske å skrubbe doen etter at Steinar har gjort sitt fornødne, tilbringe enhver fritid til å vaske hus og pynte rundt i huset mens Steinar sitter med føttene ikledd cordfløyelstøfler hvilende på en behagelig skammel og leser avisen.

- Skal helst være kledd i skjørt og kjole hele livet, gjerne i dyre stoffer ( som hun betaler selv )

- Må aldri klage eller ytre meninger av noe slag, foruten når det gjelder å backe opp Steinars livsfilosofi.

Sett ut denne søknaden på sjekkesteder, så skal du se du får napp! Eller ikke.

Ahhhhhhhh ja, takk! :ler:

Skrevet

Bruk Sequax mal, Steinar. :ler:

Men Steinar, alvorlig, så misforstått som du føler du blir, alltid, så bør du kanskje finne en måte og jobbe litt med hvordan du ser for deg at et forhold er og blir?

Du må faktisk kysse noen frosker (eller marsvin) før du finner drømmedama, og du finner ikke verken froskene eller dama om du ikke beveger deg i verden.

Ja, men det er ikke så lett å bevege på seg ennå.

Skrevet

LES nå heller hva den katten skriver da, enn å kverulere. DET ER JO DET DU GJØR, du kaller damer både HORER og BILLIGE. Skjerpings

Ikke til noen personlig!

Og dessuten kaller jeg mannfolk for desperate og horebukker :smoke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...