Steinar40 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #581 Skrevet 16. april 2010 Om du passer deg for damer og forhold, tror jeg du kommer langt, faktisk. Javisst, det er absolutt det sikreste og enkleste. Du har helt rett. Og ikke minst det billigste.
Sequax Skrevet 16. april 2010 #582 Skrevet 16. april 2010 Javisst, det er absolutt det sikreste og enkleste. Du har helt rett. Og ikke minst det billigste. Ja, det er ikke billig å "holde dame"!!!! Kjøp deg et marsvin!!!!!
kristian82 Skrevet 16. april 2010 #583 Skrevet 16. april 2010 (endret) Javisst, det er absolutt det sikreste og enkleste. Du har helt rett. Og ikke minst det billigste. Så hvorfor bare ikke gjøre det? Er jo de som er alene av fritt valg. Virker jo rart, rart og rart og når det ikke er noen jenter å etter..eller er mer nåla på låven, og ikke nåla i høystakken - minst, slik du skal ha de. Endret 16. april 2010 av kristian82
Steinar40 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #584 Skrevet 16. april 2010 (endret) Du burde gått rundt med en advarsel selv!!! " meget trangsynt mann søker dame som ikke har egne tanker og som ønsker å gjøre meg til lags hele dagen " Jeg må bare le Du tror du kjenner meg, og kunne sannsynligvis ikke ha mye mer feil. Det er forsåvidt interessant i seg selv å observere hvor feil inntrykket kan bli her. Endret 16. april 2010 av Steinar40
Sequax Skrevet 16. april 2010 #585 Skrevet 16. april 2010 Jeg må bare le Du tror du kjenner meg, og kunne sannsynligvis ikke ha mer mye mer feil. Det er forsåvidt interessant i seg selv å observere hvor feil inntrykket kan bli her. Jeg kjenner deg ut i fra de samme 15 frasene du har skrevet i x antall innlegg her. Noe ut over det? Nei, heldigvis ikke.
Steinar40 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #586 Skrevet 16. april 2010 Ja, det er ikke billig å "holde dame"!!!! Fortell meg noe jeg ikke vet. Kjøp deg et marsvin!!!!! Liker ikke marsvin.
Gjest KateW Skrevet 16. april 2010 #587 Skrevet 16. april 2010 Liker ikke marsvin. Nuvel, du liker ikke damer heller, men dame skal du på død og liv ha, kanskje du skal begynne med å øve med et marsivn? trene det opp til å gjøre som du sier, klarer du det med et marsvin, så klarer du det kanskje med ei dame og? Her er noen enkle kommandorop du kan trene marsvinet på: "Lag middag" "Rull rundt" "Knel" "Spill død!"
Steinar40 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #588 Skrevet 16. april 2010 Jeg kjenner deg ut i fra de samme 15 frasene du har skrevet i x antall innlegg her. Noe ut over det? Nei, heldigvis ikke. Du hadde sannsynligvis blitt overrasket.
Kamikatze Skrevet 16. april 2010 #589 Skrevet 16. april 2010 Haha! Når jeg ser KateW og Steinar40 sine evinnelige små elskovskrangler, materialiserer bildet av Lady og Landstrykeren seg, hvor de sitter i restaurantens bakgård med fiolinmusikk i bakgrunnen. Bare det at disse ikke slurper i seg en lang spaghettiremse, men slafser på en haug med stadig og lengre lengre forumstråder... Steinar, du har lov til å ha preferanser, men ikke til å disse de som faller utenfor dem. Å kalle folk billig er en fornærmelse. Å si at du foretrekker kvinner uten for mye seksuell ballast er selvsagt helt greit. For seksuelt aktive voksne og frie mennesker er det å bli kalt billig det samme som å bli kalt et gratisludder. Ta det til deg, så kan du kanskje få gjennom poenget ditt, heller enn å bli forumets hakkekylling. Kate: :gjeiper:
Sequax Skrevet 16. april 2010 #590 Skrevet 16. april 2010 Nuvel, du liker ikke damer heller, men dame skal du på død og liv ha, kanskje du skal begynne med å øve med et marsivn? trene det opp til å gjøre som du sier, klarer du det med et marsvin, så klarer du det kanskje med ei dame og? Her er noen enkle kommandorop du kan trene marsvinet på: "Lag middag" "Rull rundt" "Knel" "Spill død!" Fantastisk!!! Du hadde sannsynligvis blitt overrasket. Nei. Ei billig hore av mitt kaliber lar seg ikke overraske.
Gjest KateW Skrevet 16. april 2010 #591 Skrevet 16. april 2010 Kate: :gjeiper: KatteJammer, du ler litt...
Steinar40 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #592 Skrevet 16. april 2010 Så hvorfor bare ikke gjøre det? Er jo de som er alene av fritt valg. Virker jo rart, rart og rart og når det ikke er noen jenter å etter..eller er mer nåla på låven, og ikke nåla i høystakken - minst, slik du skal ha de. Det må da finnes noen deilige professor damer her som kan lage mat vel? Tror du ikke det? hehe
Sequax Skrevet 16. april 2010 #593 Skrevet 16. april 2010 Har du høynet innsatsen ? I tillegg til å ha dine preferanser på alt som finnes i denne verden, må også den stakkars dama være professor ?? Steinars drømmedame: ( konstruert av Steinars innlegg opp igjennom ) - Må være professor - Må aldri se på en annen mann enn Steinar, i noen som helst setting. - Må aldri snakke om sex eller sine egne seksuelle ønsker, bare jobbe systematisk etter Steinars mal. - Være snill, sart, billig i drift, flink til å lage mat ( og det må hun gladelig gjøre etter 16 timer på jobb ), elske å skrubbe doen etter at Steinar har gjort sitt fornødne, tilbringe enhver fritid til å vaske hus og pynte rundt i huset mens Steinar sitter med føttene ikledd cordfløyelstøfler hvilende på en behagelig skammel og leser avisen. - Skal helst være kledd i skjørt og kjole hele livet, gjerne i dyre stoffer ( som hun betaler selv ) - Må aldri klage eller ytre meninger av noe slag, foruten når det gjelder å backe opp Steinars livsfilosofi. Sett ut denne søknaden på sjekkesteder, så skal du se du får napp! Eller ikke.
Steinar40 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #594 Skrevet 16. april 2010 Nuvel, du liker ikke damer heller, men dame skal du på død og liv ha, kanskje du skal begynne med å øve med et marsivn? trene det opp til å gjøre som du sier, klarer du det med et marsvin, så klarer du det kanskje med ei dame og? Nei, jeg skal faktisk ikke ha ei dame på død og liv! Det er hele poenget. Jeg skal ha den rette dama, og ingen annen. Så enkelt er det. Og så vanskelig.
Steinar40 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #595 Skrevet 16. april 2010 (endret) Steinar, du har lov til å ha preferanser, men ikke til å disse de som faller utenfor dem. Å kalle folk billig er en fornærmelse. Ja, men jeg kaller da ingen spesiell for billig. Jeg bare stiller spørsmålet på en ganske så høflig måte Endret 16. april 2010 av Steinar40
Gjest KateW Skrevet 16. april 2010 #596 Skrevet 16. april 2010 Bruk Sequax mal, Steinar. Men Steinar, alvorlig, så misforstått som du føler du blir, alltid, så bør du kanskje finne en måte og jobbe litt med hvordan du ser for deg at et forhold er og blir? Du må faktisk kysse noen frosker (eller marsvin) før du finner drømmedama, og du finner ikke verken froskene eller dama om du ikke beveger deg i verden.
Gjest KateW Skrevet 16. april 2010 #597 Skrevet 16. april 2010 Ja, men jeg kaller da ingen spesiell for billig. Jeg bare stiller spørsmålet på en ganske så høflig måte LES nå heller hva den katten skriver da, enn å kverulere. DET ER JO DET DU GJØR, du kaller damer både HORER og BILLIGE. Skjerpings
Steinar40 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #598 Skrevet 16. april 2010 Har du høynet innsatsen ? I tillegg til å ha dine preferanser på alt som finnes i denne verden, må også den stakkars dama være professor ?? Steinars drømmedame: ( konstruert av Steinars innlegg opp igjennom ) - Må være professor - Må aldri se på en annen mann enn Steinar, i noen som helst setting. - Må aldri snakke om sex eller sine egne seksuelle ønsker, bare jobbe systematisk etter Steinars mal. - Være snill, sart, billig i drift, flink til å lage mat ( og det må hun gladelig gjøre etter 16 timer på jobb ), elske å skrubbe doen etter at Steinar har gjort sitt fornødne, tilbringe enhver fritid til å vaske hus og pynte rundt i huset mens Steinar sitter med føttene ikledd cordfløyelstøfler hvilende på en behagelig skammel og leser avisen. - Skal helst være kledd i skjørt og kjole hele livet, gjerne i dyre stoffer ( som hun betaler selv ) - Må aldri klage eller ytre meninger av noe slag, foruten når det gjelder å backe opp Steinars livsfilosofi. Sett ut denne søknaden på sjekkesteder, så skal du se du får napp! Eller ikke. Ahhhhhhhh ja, takk!
Steinar40 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #599 Skrevet 16. april 2010 Bruk Sequax mal, Steinar. Men Steinar, alvorlig, så misforstått som du føler du blir, alltid, så bør du kanskje finne en måte og jobbe litt med hvordan du ser for deg at et forhold er og blir? Du må faktisk kysse noen frosker (eller marsvin) før du finner drømmedama, og du finner ikke verken froskene eller dama om du ikke beveger deg i verden. Ja, men det er ikke så lett å bevege på seg ennå.
Steinar40 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #600 Skrevet 16. april 2010 LES nå heller hva den katten skriver da, enn å kverulere. DET ER JO DET DU GJØR, du kaller damer både HORER og BILLIGE. Skjerpings Ikke til noen personlig! Og dessuten kaller jeg mannfolk for desperate og horebukker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå