Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ikke til noen personlig!

Og dessuten kaller jeg mannfolk for desperate og horebukker :smoke:

Jeg sier det igjen jeg, Steinar. Snakk for deg sjæl!

Og hvor har du ellers fått det fra at det er helt ok å kalle kvinner billige horer så lenge du sørger for balanse ved å kalle menn desperate horebukker?

Du er tjukkere i hue enn jeg var klar over. Det sier sitt.

Endret av Woof
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier det igjen jeg, Steinar. Snakk for deg sjæl!

Og hvor har du ellers fått det fra at det er helt ok å kalle kvinner billige horer så lenge du sørger for balanse ved å kalle menn desperate horebukker?

Sannheten er at kvinnfolk er jævla dyre - i drift!

Skrevet

Så alt skal liksom dreie seg om penger nå da. Er du blåruss?

Skrevet

Og forøvrig sporer du nok engang av her. Du svarer ikke på det jeg spør om. Typisk Modus Operandi, med andre ord.

Skrevet

Og forøvrig sporer du nok engang av her. Du svarer ikke på det jeg spør om. Typisk Modus Operandi, med andre ord.

Neida, jeg kaller ingen damer for billige jeg. Og spesielt ikke for hore.

Ikke før de eventuelt beviser det selv.

Skrevet

Neida, jeg kaller ingen damer for billige jeg. Og spesielt ikke for hore.

Ikke før de eventuelt beviser det selv.

Akkurat. Tror blant andre KateW kan ha sitt å si om det.

Skrevet (endret)

Om jeg blir misforstått gjentatte ganger, noe det faktisk hender at jeg blir, prøver jeg å endre formidlingsteknikk, slik at mottakeren forstår budskapet. For ellers blir det som å snakke til veggen.

Problemet når det gjelder kvinner er at veggen som oftest tar til motmæle. Og lar slettens ikke det at de ikke skjønner hva du egentlig ønsker å formidle legge hindringer i veien.

Les komplimentstråden og bli klok. ;)

PS

Jeg er billig. - Også i drift.

Moderat desperat, og ikke mer enn gjennomsnittlig horebukk. Ikke mye ihvertfall. Men, hadde noen kalt meg dette på gata, ble'n flata...

:sol:

Rettet: forskrekkelig stavefeil.

Endret av Kamikatze
Skrevet (endret)

Problemet når det gjelder kvinner er at veggen som oftest tar til motmæle. Og lar slettens ikke det at de ikke skjønner hva du egentlig ønsker å formidle legge hindringer i veien.

Les komplimentstråden og bli klok. ;)

Ja, kvinnfolk og komplimenter sier jeg bare! ;)

Og jeg er nok ikke like konfliktsky som mange andre mannfolk heller.

En frisk diskusjon skader ikke :smoke:

Endret av Steinar40
Skrevet

Dyre i drift ? Snakker vi om mennesker eller gjenstander her, Steinar ? Jeg tror den gjengse dama i gata greier å forsørge seg selv; både servitører og professorer. Da har du jo en negativ ting å stryke bort fra Jeg-hater-at-ikke-alle-mennesker-er-som-meg-lista di.

Skrevet

Dyre i drift ? Snakker vi om mennesker eller gjenstander her, Steinar ? Jeg tror den gjengse dama i gata greier å forsørge seg selv; både servitører og professorer. Da har du jo en negativ ting å stryke bort fra Jeg-hater-at-ikke-alle-mennesker-er-som-meg-lista di.

Appropo lista mi, hva syns du :smoke:

Du er ca 35-40 år og innfødt norsk kvinne. Du bor på Østlandet.

Du klarer å tenke selv og er samtidig lett å samarbeide med.

Du er feminin og søt (i dine egne øyne) og ikke kraftig bygd. Du behøver derimot IKKE å se ut som en modell – eller se ut som da du var 20 år - og noen ekstra kvinnelige kilo kan jo bare være en fordel hehe

Du er snill, ærlig, omtenksom, har sunn fornuft og god moral – med andre ord tradisjonelle kvinnelige verdier. Du forstår viktigheten av trofasthet og hva et monogamt forhold betyr i praksis. Du er selvfølgelig helt ferdig med eventuelle tidligere forhold.

Husholdningen er ikke noe problem for deg og du liker å gjøre det koselig hjemme. Du har passert stadiet i livet når det å feste hver helg var viktig.

Du trives i ditt eget selskap, men liker også til tider å være sosial i sammen med slekt eller gode venninner, samt å gå/reise på turer og være litt ute i naturen etc.

Du har en ordnet økonomi og god fysisk/psykisk helse. Ingen alvorlig psykiatrisk historie. Om du nå uheldigvis skulle røyke, så har du et seriøst ønske om å slutte.

Du er ei ”naturlig” jente – dvs. uten silikon, botox og minst mulig av tatoveringer og piercinger.

Og sist men ikke minst - du liker masse kosing og nussing og sex :hjerter:

Helt kort om meg selv, så er jeg alle jenters (våte) drøm, Guds gave til kvinnen, svigermors drøm, og en riktig gull-gutt. Bare sånn i alle beskjedenhet altså ;) hehe

Skrevet (endret)

Ja, kvinnfolk og komplimenter sier jeg bare! ;)

Så du er ikke konfliktsky heller nå, altså? Er det derfor du rygger som ville h...... hver gang noen går hardt ut mot noe du har skrevet her inne?

Endret av Woof
Skrevet (endret)

-Forutsatt at du blir forstått. For det blir litt småpatetisk å sloss med vindmøller... ;)

Det er heller ikke et mål at alle skal bli enige. Men det er godt å vite at "motparten" har forstått hva man er uenig med dem i.

Nok om det.

Fanken! Nå ble jeg sugen på spaghetti... :sjenert:

Rettet: En fatal inkurie.

Endret av Kamikatze
Skrevet

Appropo lista mi, hva syns du :smoke:

...

Helt kort om meg selv, så er jeg alle jenters (våte) drøm, Guds gave til kvinnen, svigermors drøm, og en riktig gull-gutt. Bare sånn i alle beskjedenhet altså ;) hehe

:filer:

Skrevet

:filer:

Ja, jeg liker ikke å skryte :lur: hehe

Skrevet

Ja, jeg liker ikke å skryte :lur: hehe

Du er en skikkelig skrulling! :gjeiper:

Skrevet

Du er en skikkelig skrulling! :gjeiper:

Ja, det er nok ikke lett å bli klok på meg vil jeg tro :smoke: hehe

Skrevet
Helt kort om meg selv, så er jeg [...] Guds gave til kvinnen [...]

Kanskje de tror du kom i samme pakkeløsningen som syndfloden, gresshoppesvermene og de syv årene med hungrsnød? :kgbaby:

Skrevet

Kanskje de tror du kom i samme pakkeløsningen som syndfloden, gresshoppesvermene og de syv årene med hungrsnød? :kgbaby:

Ja, det skulle ikke forundre meg mye :ler:

Skrevet

Ja, det er nok ikke lett å bli klok på meg vil jeg tro :smoke: hehe

Alt for lett...

Skrevet (endret)

Det må da finnes noen deilige professor damer her som kan lage mat vel?

Tror du ikke det? :smoke: hehe

Jojo, men vet ikke om de oppfyller alle de andre kravene dine da - tviler egentlig.

Pluss er jo dessverre sånn at de må ville ha deg også da...Ellers hadde jeg jo vært gift med Middelfart akkurat nu, eventuelt Middelfart og skogheim. :arwen:

Endret av kristian82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...