Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

145 kr er hyggelig det også. :)

Jeg leverte inn kupongen på spøk og ren impuls, jeg spiller vanligvis ikke på lotto. Og jeg var bare 20 år da dette skjedde.

Sa til typen at jeg skulle tjene oss litt ekstra penger til noen pils og mat til helgen.. og vips så var man plutselig flere millioner rikere iløpet av kvelden. En SMULE surrealistisk. :ler:

Æsj, nye penger.. Nei, gamle penger må det være må vite :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Æsj, nye penger.. Nei, gamle penger må det være må vite :fnise:

Money money money - always sunny - in the rich mans world :danse:

Og penger er penger uansett. Om de har tilkommet på ærlig eller uærlig vis.

Men det finnes selvfølgelig en klar korrelasjon mellom penger og uærlighet. Sånn er livet.

I mine øyne er absolutt ikke penger alt, selv om jeg ser fordelene med dem.

Ei dame med gjeld og surr i personlig økonomi derimot, er ikke attraktivt.

Endret av Steinar40
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Ei dame med gjeld og surr i personlig økonomi derimot, er ikke attraktivt.

Dette blir vel ikke ditt problem og noe som går utover deg?

Endret av Belladonna
Skrevet

Dette blir vel ikke ditt problem og noe som går utover deg?

Selvfølgelig vil det gjøre det.

Tror du jeg får bedre råd av ei dame som har stor gjeld og som ikke har peiling på økonomi?

Gjest Eurodice
Skrevet

Selvfølgelig vil det gjøre det.

Tror du jeg får bedre råd av ei dame som har stor gjeld og som ikke har peiling på økonomi?

For å si det i klartekst da, ettersom du ikke forstod hva jeg skrev. Du har ikke ansvar for hennes økonomi. Voksne, oppegående mennesker må klare å ordne opp selv. I hele mitt liv er jeg aldri blitt underholdt av en mann, det ville være under min verdighet.

Skrevet

For å si det i klartekst da, ettersom du ikke forstod hva jeg skrev. Du har ikke ansvar for hennes økonomi. Voksne, oppegående mennesker må klare å ordne opp selv. I hele mitt liv er jeg aldri blitt underholdt av en mann, det ville være under min verdighet.

Ja, men sånn ser ikke alle andre kvinnfolk det. Og når man lever i sammen med en person som har gjeld og stort pengeforbruk, så går det utover begge parters økonomi.

Skrevet

Bare dersom man vil det selv.

Min erfaring er at jeg styrer min gjeld og min økonomi, og møter jeg en mann som ikke klarer å styre sin, så skal det mye til å involvere seg med ham, nettopp fordi jeg ikke ønsker et forhold med masse pengeproblemer. Det har tatt meg lang tid å komme tid jeg er i dag økonomisk.

Skrevet

Bare dersom man vil det selv.

Min erfaring er at jeg styrer min gjeld og min økonomi, og møter jeg en mann som ikke klarer å styre sin, så skal det mye til å involvere seg med ham, nettopp fordi jeg ikke ønsker et forhold med masse pengeproblemer. Det har tatt meg lang tid å komme tid jeg er i dag økonomisk.

Smart!

Skrevet

Hva synes dere?

Promiscuous women are responsible for earthquakes, a senior Iranian cleric has said.

Hojatoleslam Kazem Sedighi told worshippers in Tehran last Friday that they had to stick to strict codes of modesty to protect themselves.

"Many women who do not dress modestly lead young men astray and spread adultery in society which increases earthquakes," he said.

Gjest Eurodice
Skrevet

Hva synes dere?

Promiscuous women are responsible for earthquakes, a senior Iranian cleric has said.

Hojatoleslam Kazem Sedighi told worshippers in Tehran last Friday that they had to stick to strict codes of modesty to protect themselves.

"Many women who do not dress modestly lead young men astray and spread adultery in society which increases earthquakes," he said.

Kvinner er roten til alt ondt, også jordskjelv. Stakkars unge menn som ikke kan styre seg :ler: .

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Money money money - always sunny - in the rich mans world :danse:

Always sunny? HAH!

Skrevet

Hva synes dere?

Vel... Dette har vi vist lenge. Dette har vært allmenkunnskap siden lenge før reformasjonen...

Godt du endelig fant en likesinnet. Bare litt synd Hojatoleslam Kazem Sedighi ikke er en dame, med husarbeidsfetish? :fnise:

Skrevet

Vel... Dette har vi vist lenge. Dette har vært allmenkunnskap siden lenge før reformasjonen...

Godt du endelig fant en likesinnet. Bare litt synd Hojatoleslam Kazem Sedighi ikke er en dame, med husarbeidsfetish? :fnise:

Vel vel, nå må vi ikke overdrive her, pus.

Islam er nok noe mer kvinnefiendtlige enn den norske statskirken som jeg ikke har meldt meg ut av. Eller hva tror du?

Skrevet

Jeg tror nok du er med på å trekke opp kvinnefiendtligheten i ikke utmeldte Statskirkemedlemmer, ja...

Skrevet

Jeg tror nok du er med på å trekke opp kvinnefiendtligheten i ikke utmeldte Statskirkemedlemmer, ja...

Fordi at?

Skrevet

Jeg tror en liten antydning til bart på jenter kan være litt sexy, men ikke helskjegg... :popcorn:

Jeg tror også at jeg begynner å skjønne hvorfor enkelte er singel. :ler:

Skrevet

Jeg tror en liten antydning til bart på jenter kan være litt sexy, men ikke helskjegg... :popcorn:

Jeg tror også at jeg begynner å skjønne hvorfor enkelte er singel. :ler:

Føler du for å utdype dette? Eller har du nå kommet til den samme konklusjonen enkelte av oss trakk i fjor sommer? :nigo:

Skrevet

Føler du for å utdype dette? Eller har du nå kommet til den samme konklusjonen enkelte av oss trakk i fjor sommer? :nigo:

Er det meg du tenker på her?

Guds gave til kvinnen og alle jenters drøm - inklusive svigermor! :smoke: hehe

Skrevet

Mareritt er også en slags drøm, Steinar. :skratte:

Sorry for den. Du vet hvordan katter reagerer når noe dingler foran dem, hehe. Skal være snill resten av dagen, jeg lover. Kors på klørne! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...