Skravla Skrevet i går, 14:39 #43281 Skrevet i går, 14:39 Jeg synes navnefestene jeg har deltatt på har vært veldig bra - kanskje like bra som dåp i kirken. Men det var noen vesentlige ting som manglet i en borgelig begravelse. Og særlig siden den ble holdt på samme sted som jeg noen måneder tidligere var med på begravelsen til søsteren min. Men det er jo mange år siden sist jeg var i dåp - og jeg har vært i 3 navnefester i senere år, så det kan være en årsak til at det føltes annerledes.
Daria Skrevet i går, 14:57 Forfatter #43282 Skrevet i går, 14:57 Så ble man litt rørt igjen... Men nå tror jeg det er på tide å prioritere litt mat.
Skravla Skrevet i går, 14:59 #43283 Skrevet i går, 14:59 Rørt... det vet jeg ikke noe om... Mat må man ha. Har vært på hjemmekontor i dag så det har blitt litt småspising, men fikk varmet en frossenpizza etter sermonien i kirken. Da fortalte magen at den faktisk ikke hadde fått noe annet enn et par kjeks og en pære siden frokost.
Daria Skrevet i går, 15:21 Forfatter #43284 Skrevet i går, 15:21 Det ble nokså sen frokost og aldri på tide med lunsj... Men nå har det blitt en rask og enkel middag, og kroppen lurer på om jeg virkelig ikke har tenkt meg ut i dag? Jeg hadde jo egentlig tenkt å innvilge meg en innedag, men det er mulig det ligger an til endring i planene...
Daria Skrevet i går, 15:58 Forfatter #43285 Skrevet i går, 15:58 Jeg har vært ute #selvskryt 2x2 kvartaler, men det teller - og som belønning lå det et brev i postkassen, med godt nytt fra en venninne som har hatt en del motgang i det siste. Jeg har ikke skrevet et eneste brev i hele år - så mye for de gode vanene jeg hadde lagt meg til. På tide å ta seg litt i nakken, jeg satset på mer mentalt overskudd når jeg får på plass mer normale og forutsigbare rutiner for sjelevrenging igjen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå