Roadrunner Skrevet 6 timer siden #43381 Skrevet 6 timer siden Jeg hadde gode tanker om å sove lenge i helgen. Lørdag våken 05:50 Søndag våken 06:00 Slipper å snu døgnet i helgen i det minste - for blir ikke sene kvelder av sånt...
Daria Skrevet 5 timer siden Forfatter #43382 Skrevet 5 timer siden Det er da A-mennesker gjerne snakker så entusiastisk om å få mye ut av dagen - men man får fort tilsvarende lite ut av kvelden...
Daria Skrevet 5 timer siden Forfatter #43383 Skrevet 5 timer siden Det jeg umiddelbart stusser på i denne saken, er at det står at kvinnen ble meldt savnet i oktober, mens siste sikre livstegn var i juli. Da har du en ganske isolert tilværelse...
Roadrunner Skrevet 5 timer siden #43384 Skrevet 5 timer siden Daria skrev (16 minutter siden): Det jeg umiddelbart stusser på i denne saken, er at det står at kvinnen ble meldt savnet i oktober, mens siste sikre livstegn var i juli. Da har du en ganske isolert tilværelse... Oi! Trist... Men hvis man blir pågrepet for drap og likskjendig i en savnet-sak, så går jeg ut fra at de har funnet henne (kroppen) på et tidspunkt? Tragisk sak!
Daria Skrevet 4 timer siden Forfatter #43385 Skrevet 4 timer siden Likskjending kan vel innebære at det ikke er så mye igjen å finne, men det er en tanke det er tryggest å ikke forfølge... Men de vet jo åpenbart en del de ikke vil eller kan gå ut med nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå