Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Jeg må jo ha et sted å være mens bloggene er utilgjengelige -jeg føler meg hjemløs... :bond:

Neida, jeg er på ingen måte avhengig... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er forberedt på en tilpasnings- og tilvenningsperiode når forumet legges om, det jeg ikke skjønner er at det ikke er mulig å fange opp en del på forhånd -de må da teste litt før det legges ut? At bloggene ikke er på plass, kan vel ikke engang kalles en bug, det er en ganske stor del av forumet som faktisk mangler. Tenk hvis de ikke får dem opp igjen :overrasket: Da griner jeg, det er ikke alle anmeldelsene mine der jeg har andre kopier av...

Jeg er hvertfall glad jeg er bland de heldige som ikke mistet signaturen, Aquarius-linken kunne blitt vanskelig å finne igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som er hjemløs. :sukk:

Bloggene må bare komme tilbake. Vi er flere som har verdifulle ting lagret der. Jeg har en lang og fin tråd med kostholdsråd og oppskrifter. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de så mye som antydet at det kunne bli problemer med bloggene, hadde jeg jo tatt kopier...

Men data er ikke så lett -vi har hatt utskriftproblemer på jobben i månedsvis, og ingen finner ut av det... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det er kun for å plage deg ;)

Ser at det er de private bloggene de sliter ganske kraftig med. Jeg skjønner ikke at sånt ikke kan testes på forhånd, og så eventuelt vente med oppgraderinger til de vet at det er i orden? *frustrert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er ihvertfall enig med Dark Star i at vi skal være glad for at de fikser den alvorlige feilen før de åpner bloggene igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men jeg synes bloggene er en så stor del av forumet at det er ting de burde ha testet bedre på forhånd, før de tok ned det gamle oppsettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke åpne egen dagbok mens jeg venter på bloggen min jeg. Så jeg håper det er greit at jeg camper litt hos deg så lenge Daria. :sjenert:

Jeg trenger bare et sted og :hoppe: litt. For jeg fikk akkurat sms om at jeg kan ta en skikkelig ukehandel i dag, og bli kjørt hjem etterpå. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men jeg synes bloggene er en så stor del av forumet at det er ting de burde ha testet bedre på forhånd, før de tok ned det gamle oppsettet.

Det er jeg helt enig i. Det burde vært testet på forhånd. :murvegg:

Men når de først har gjort feilen, er jeg glad de oppdaget det før de åpnet bloggene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det fritt fram for camping så lange man måtte ønske :ler:

Ukehandel med sjåfør høres deilig ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fritt fram for camping så lange man måtte ønske :ler:

Ukehandel med sjåfør høres deilig ut :jepp:

Ja, det blir godt. Det er veldig lite hermetikk og grønnsaker her nå. Så det er absolutt på tide med påfyll. Men jeg sliter med handlelista. Jeg vet at jeg må ha hermetiske tomater (har sannelig blitt storforbruker av det). Men hva mer? :klø:

Jeg vet ikke hva jeg skal ha til middag i dag heller. Ukemenyen min er jo borte. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

*mine innlegg*

Ser det er noen som er bedre oppdatert på hva som skjer med bloggene enn jeg, og tillater meg å være bekymret for å ha mistet endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De har sagt litt om det i tråden om forumsoppgradringen, og de sliter visst både med rettigheter til de private bloggene og å skjule dem for alle som ikke skal se dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir godt. Det er veldig lite hermetikk og grønnsaker her nå. Så det er absolutt på tide med påfyll. Men jeg sliter med handlelista. Jeg vet at jeg må ha hermetiske tomater (har sannelig blitt storforbruker av det). Men hva mer? :klø:

Mais? Sopp? Mel? Bananer? Sukkererter? Knekkebrød? *skyter i blinde*

Jeg vet ikke hva jeg skal ha til middag i dag heller. Ukemenyen min er jo borte. :sukk:

Jeg skal ha kyllingsalat :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mel, frukt og knekkebrød er notert. :jepp:

Men jeg må jo ha noe mer. Og dagens middag blir ikke kyllingsalat. Kanskje rekesalat kan være noe? Jeg får se når jeg kommer i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...