Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:troest:

Jeg skulle bare teste om lenkefunksjonen virket, og den adressen lå lett tilgjengelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, når jeg sitter her og vurderer om jeg skal ta oppvasken før kl 11 om morgenen - da er det sjedli på KG... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Det er vel ikke pent å mobbe o store sjef bak ryggen hennes, men altså:

Anonymbrukerfunksjonen går under loopen igjen.. :)

Under loopen?? Under lupen, kanskje... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært sjef her i dag, så hadde jeg vel følt at jeg hadde kjørt karusell jeg også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ansvarsfull*

:nigo:

Eller desperat... :fnise:

Har en følelse av at du og jeg er omtrent like desperate i dag... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaksine-nekt gir sykdomsutbrudd

Hørte denne saken på radioen i dag -hun homeopaten de intervjuet var jo helt skrudd. Hun var mot vaksinen, fordi den i følge henne kunne gi både astma, ADHD og diverse annet snask (stort sett ubegrunnede påstander, så vidt jeg vet) og innrømmet at man måtte regne med at noen ville død, "men dette gjelder barn som er svekket på forhånd". Så det er greit at barn dør, så lenge de uansett ikke har perfekt helse? :overrasket: Hun presterte også å si at det å få meslinger kunne gjøre barna til bedre mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O'hara

Jepp, det er kun for å plage deg ;)

Ser at det er de private bloggene de sliter ganske kraftig med. Jeg skjønner ikke at sånt ikke kan testes på forhånd, og så eventuelt vente med oppgraderinger til de vet at det er i orden? *frustrert*

Helt enig!

Dette burde vært testet ut på forhånd, burde ikke være noe problem...

Ellers.... :hallo:

Nå får jeg hvertfall gjort litt mer i dag, tror jeg...

Bloggene... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaksine-nekt gir sykdomsutbrudd

Hørte denne saken på radioen i dag -hun homeopaten de intervjuet var jo helt skrudd. Hun var mot vaksinen, fordi den i følge henne kunne gi både astma, ADHD og diverse annet snask (stort sett ubegrunnede påstander, så vidt jeg vet) og innrømmet at man måtte regne med at noen ville død, "men dette gjelder barn som er svekket på forhånd". Så det er greit at barn dør, så lenge de uansett ikke har perfekt helse? :overrasket: Hun presterte også å si at det å få meslinger kunne gjøre barna til bedre mennesker...

Samme sak er nevnt inne i dagboka til Dark Star. Helt sprøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dum har man faktisk ikke lov til å være som toppidrettsutøver...

Marek får mest sannsynlig to års utestengelse for EPO-bruken, og mister dermed OL i 2014.

Nå er det vel strengt tatt fire år til neste OL, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dum har man faktisk ikke lov til å være som toppidrettsutøver...

Nå er det vel strengt tatt fire år til neste OL, da...

Kverulant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mine innlegg*

Ser det er noen som er bedre oppdatert på hva som skjer med bloggene enn jeg, og tillater meg å være bekymret for å ha mistet endel.

Jeg også! Jeg har ikke vært inne siden i går formiddag. :bond:

De har sagt litt om det i tråden om forumsoppgradringen, og de sliter visst både med rettigheter til de private bloggene og å skjule dem for alle som ikke skal se dem...

:sjokk:

Om mine private skriblerier har kommet ut i offentligheten blir det :slåss:. På orntli'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til gjengjeld har vi fått mange nyttige funksjoner, som statusoppdateringer a la facebook på profilsiden og mulighet til å kommentere på andres profiler. Det ser jeg jo virkelig poenget med, så ofte som man er inne og ser på andres profiler...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og pris for Daria som tar ansvar. Vi må jo tross alt ha en plass å henge.

*Er fortsatt veldig forvirret over alt her inne.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...