Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Og Sauen: hva fikk du i gave da???

Snop ja, her fikk kylling og salat selskap av både potetgull og kvikklunsj... Potetgull med vinegar og mozarella eller noe sånt :overrasket::ler: Må jo prøve, jeg elsker rare smaker :jepp: Og snakk om flaks, jeg har alenekveld noen timer i kveld, så da får jeg jo alt helt for meg selv :lur:

Det lå 150 kroner inni kortet, også fikk jeg beskjed om å kjøpe noe jeg har lyst på. :nigo:

Middagen min venter enda, har ikke bestemt meg for hva jeg skal ha. Men jeg har akkurat stappet i meg et par brødskiver med russisk rekesalat, en kvikklunsj og litt potetgull med salt og pepper (jammen godt jeg kan skylde på at jeg snart har bursdag). :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lur en gave!! :nigo:

Jeg har en KvikkLunsj liggende ved siden av meg, men skal PRØVE å la den ligge lengst mulig :fnise: Potetgullet får bli litt seinere tenker jeg, jeg må jo :sove: en halvtime eller fire også snart :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånne gaver er kjekke å få. Særlig når det er omtrent sko-krise hos meg. Jeg har liksom ingenting som egner seg til perioden mellom fjellstøvler og joggesko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om du ikke har fått det enda... så ligger det noe hos DAria også til Sauen.

Dessuten var jeg innom Lindex for å kjøpe noe barnetøy og så en skjønn body med en lodden sau på. :fnise: Den burde du kjøpe til en liten gutt (eller jente).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om du ikke har fått det enda... så ligger det noe hos DAria også til Sauen.

Dessuten var jeg innom Lindex for å kjøpe noe barnetøy og så en skjønn body med en lodden sau på. :fnise: Den burde du kjøpe til en liten gutt (eller jente).

Har hørt at det ligger noe hos Daria ja. Gleder meg til å bruke den gaven. :hoppe:

Jeg skal vel en tur innom Lindex til uka, får se hva jeg finner da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Potet

Hallo! Denne så jeg ikek før nå; jeg er desperat! :grine:

Så fint at du har laget tilholdsplass for oss i armo'a! :klem:

Men dere: Jeg er SÅ GLAD for at bloggene er skjulte; enn om de plutselig var tilgjengelig for alle? Jeg hadde drept! Og jeg er ikke engang den med flest tråder! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror Varg Veum roper på meg. :nigo:

Dessuten blir jeg ikke sur av ham. Det blir jeg av å bli nektet adgang til bloggene. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt noen forbedringer siste døgnet og jeg begynner å like designet. Bedre enn forrige gang de skiftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bedre at de private bloggene forsvinner i stedet for at de åpnes for alle. :nigo:

Neida - de kommer nok igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg er på topp 20 postere i dag. :ler: Det var lenge siden.

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp-knappen ligger heeeeeeeeeeelt nederst på siden, til venstre, under rullegardinen med norsk på. Det står bare "opp", så den er ikke så lett å se :riste:

Jeg har fulgt litt med på ris og ros(gammel vane sikkert :fnise: ) og på en eller annen merkunderlig måte mistenkte jeg at det kunne bli krøll med bloggene, det er jo ikke første gang liksom... Det er utrolig synd da, ligger jo mye bra der inne :jepp:

Loffen, hvorfor er ikke vi venner på fb, da kan vi jo skravle der :nigo:

Fant knappen, men nå bruker jeg den på Eplekjekken istedet. :ler:

Ja, finn meg på FB da, vet ikke hvem du er jeg. :jepp:

Og Sauen: hva fikk du i gave da???

Snop ja, her fikk kylling og salat selskap av både potetgull og kvikklunsj... Potetgull med vinegar og mozarella eller noe sånt :overrasket::ler: Må jo prøve, jeg elsker rare smaker :jepp: Og snakk om flaks, jeg har alenekveld noen timer i kveld, så da får jeg jo alt helt for meg selv :lur:

Det potetgullet hørtes spennende ut!

Det har blitt noen forbedringer siste døgnet og jeg begynner å like designet. Bedre enn forrige gang de skiftet.

Jeg også! :Nikke:

Jøss, jeg er på topp 20 postere i dag. :ler: Det var lenge siden.

PÅ TIDE! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Jeg trodde alle visste hvem jeg var jeg *paranoid* :fnise:

Forøvrig er potetgullet med balsamico og mozarella og smaker :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...