Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Potet

Fant du ut av det, loffen? Du må velge GO>Manage your blogs> [velg din egen bloggs]Options>Manage settings, og nederst på den siden du kommer til, skriver du inn de du vil ha inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som kan hjelpe?

Jeg vil jo ikke opprette en ny blogg. Jeg finner IKKE ut av hvor jeg skal gi tilgang lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg finner ikke noe som heter OPTIONS!!

Utenom til hvert innlegg, 'make draft' 'publish' eller 'delete'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men helt ærlig Skravla: jeg synes da du bør fortelle hvem det var som fant ut at vi måtte legge til tilgangene på nytt. :nigo:

Må vi? Crap :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg finner ikke noe som heter OPTIONS!!

Utenom til hvert innlegg, 'make draft' 'publish' eller 'delete'

Jeg har ikke kommet meg i seng enda. Skal prøve å forklare en gang til.

Klikk på navnet ditt øverst til venstre. Da får du opp en meny. Der velger du kontrollpanel. øverst i det bildet du får da, kan du velge innstillinger, profil, forum eller blogger. Du velger blogger.

Da får du opp en oversikt over de bloggene du har tilgang til. Til hver blogg finner du en blå rute det står options på. Velg den ruten i din egen blogg.

I den rullegardin-menyen velger du manage settings.

Litt nede på den siden du får opp da, kan du legge inn tilganger i private club.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Potet

Sauen, du forklarte mye bedre enn meg. :)

Annie, jeg tror ikke det? :klø: Ja, ikke at du nødvendigvis skulle slippe meg inn igjen, altså. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*fortsatt irritert*

Tilgang kommer vel etterhvert (til de 20 utvalgte :roll: ), gidder ikke styre med det nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O'hara

Jeg blir helt svett jeg!

Synes dette er dårlig jeg... Og jeg frykter at bloggen min lå ute i det fri?? Jeg fikk hvertfall ikke til å endre den, og det stod ikke, såvidt jeg kunne se, noen private blog der????

Dette er rett og slett for dårlig av KG, og jeg håper de fikser ting snart :)

Ellers, ha en strååååålende fredag daria! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lå ikke i det fri O'hara. Ikke i går i hvertfall. Jeg bladde nemlig gjennom sidene før jeg fant GO, for å lete etter "mine" blogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men altså... I informasjonen som ble lagt ut om oppgradringen på forhånd ble vi lovet

Bedre bloggfunksjonalitet.

Nå er beskjeden at:

Det ser rett og slett ut som om IPB har gjort bloggene dårligere i denne versjonen.

[...]

IPB er et velutviklet forum, og feil/bugs rettes som regel opp forholdsvis enkelt, men bloggene viser seg å kreve langt mer enn vi forutså.

Med andre ord har de ikke engang visst hva de har fått? Strålende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ganske normalt at KG aldri vet hva de får ved endringer. Vi får løfter på forhånd (som sannsynligvis er ønskedrømmer fra "dreamteam") og så viser det seg at det ikke fungerer.

Life is normal in the KG-world. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...