Daria Skrevet 13 timer siden Forfatter #43161 Skrevet 13 timer siden Jeg synes jo jeg er effektiv når jeg står opp 10 og er ute av døra før 11, bespist, påkledd og noenlunde velstelt og presentabel, med varm te i sekken. Målet var en benk i parken (en annen benk og en annen park enn i går, men fortsatt bare noen kvartaler hjemmefra), hvor jeg leste i sola iført t-skjorte, halvlangt skjørt og ankelsokker. Et annet sted i parken hadde noen funnet fram Mariusgenseren...
Roadrunner Skrevet 13 timer siden #43162 Skrevet 13 timer siden Daria skrev (32 minutter siden): Jeg synes jo jeg er effektiv når jeg står opp 10 og er ute av døra før 11, bespist, påkledd og noenlunde velstelt og presentabel, med varm te i sekken. Målet var en benk i parken (en annen benk og en annen park enn i går, men fortsatt bare noen kvartaler hjemmefra), hvor jeg leste i sola iført t-skjorte, halvlangt skjørt og ankelsokker. Et annet sted i parken hadde noen funnet fram Mariusgenseren... Sen vår/tidlig sommer og sen sommer/tidlig høst er veldig interessante hva gjelder påkledning og individuell temperatur. Jeg satt ute i shorts og bh i går, mens andre gikk forbi utenfor i langbukse, genser og jakke. De gikk... Stod ikke i ro... Altså, det var jo sommer ute!?
Daria Skrevet 12 timer siden Forfatter #43163 Skrevet 12 timer siden Jeg merker jo at vi er nærmere september enn juli, lufta er litt skarpere, men klesskapet mitt har mye mellom kortermet og tykk ull...
Daria Skrevet 8 timer siden Forfatter #43164 Skrevet 8 timer siden Jeg har klart å etablere i hodet at mandag = fisk til middag. I dag bladde jeg i en kokebok og fant en oppskrift på appelsintorsk - torsk kokt i kraft av vann, karripulver og appelsinsaft. (Ja, det ble gult... ) Kjekt når jeg hadde en appelsin som begynte å nærme seg best før-datoen (og frossenfilet fra First Price i fryseren)... Vaske opp burde man. Snart...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå