Roadrunner Skrevet torsdag kl. 12:31 #43081 Skrevet torsdag kl. 12:31 Spenningen er til å ta og føle på i boka...
Daria Skrevet torsdag kl. 13:16 Forfatter #43082 Skrevet torsdag kl. 13:16 Man får som kjent ikke mer moro, eventuelt drama, enn den man lager selv...
Daria Skrevet i går, 06:41 Forfatter #43083 Skrevet i går, 06:41 Når man sover før 23.15, er det strengt tatt ikke så urimelig å våkne i 7-tiden (selv med en våken halvtime fordi noen satt utenfor og skravlet en gang i natt), men kroppen kunne godt tenkt seg et par timer til likevel - to avtaler på en dag får jo fort følger dagen derpå... Så da ble det førfrokost på senga med te, kjeks, jordbær og et par blader jeg fikk i går. Stå opp snart nå. Tror jeg...
Roadrunner Skrevet 23 timer siden #43084 Skrevet 23 timer siden Noen planer i dag også, eller er det ingen hast opp av senga? Nyt en lang, rolig morgen hvis du kan - fullt lov det!
Daria Skrevet 22 timer siden Forfatter #43085 Skrevet 22 timer siden Planene er på "jeg burde vel komme meg ut en tur i løpet av dagen"-nivå, så her er det lite som haster. Men jeg har forflyttet meg fra senga til sofaen - via badet og frokostbordet - så det går framover
Daria Skrevet 21 timer siden Forfatter #43086 Skrevet 21 timer siden Jeg har vært ute Flere kvartaler hjemmefra har te til høstens utelesing-termoser blitt hamstret - dagsformen tatt i betraktning nærmer vi oss en treningsøkt...
Daria Skrevet 11 timer siden Forfatter #43088 Skrevet 11 timer siden Det høres alltid litt tvilsomt ut når kommentatoren i et skiskytingsrenn snakker om at noen har konkurrentene på skuddhold... Men de gamle er fortsatt eldst, særlig når det er snakk om Vetle Sjaastad Christensen og showrenn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå