Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spenningen er til å ta og føle på i boka... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får som kjent ikke mer moro, eventuelt drama, enn den man lager selv...

Skrevet

Når man sover før 23.15, er det strengt tatt ikke så urimelig å våkne i 7-tiden (selv med en våken halvtime fordi noen satt utenfor og skravlet en gang i natt), men kroppen kunne godt tenkt seg et par timer til likevel - to avtaler på en dag får jo fort følger dagen derpå... Så da ble det førfrokost på senga med te, kjeks, jordbær og et par blader jeg fikk i går. :kaffekopp:

Stå opp snart nå. Tror jeg...

Skrevet

Noen planer i dag også, eller er det ingen hast opp av senga? Nyt en lang, rolig morgen hvis du kan - fullt lov det! 

Skrevet

Planene er på "jeg burde vel komme meg ut en tur i løpet av dagen"-nivå, så her er det lite som haster. Men jeg har forflyttet meg fra senga til sofaen - via badet og frokostbordet - så det går framover :ler:

Skrevet

Jeg har vært ute :opplyser: Flere kvartaler hjemmefra har te til høstens utelesing-termoser blitt hamstret - dagsformen tatt i betraktning nærmer vi oss en treningsøkt...

Skrevet

Det høres alltid litt tvilsomt ut når kommentatoren i et skiskytingsrenn snakker om at noen har konkurrentene på skuddhold... :forsvar:Men de gamle er fortsatt eldst, særlig når det er snakk om Vetle Sjaastad Christensen og showrenn... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...