Daria Skrevet 8 timer siden Forfatter #42981 Skrevet 8 timer siden Nå vet vi hva de gjorde i bussen underveis - de har skiftet
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42982 Skrevet 7 timer siden Aleksander Schou snakker om å være inne på selveste slottet, og jeg lurer selvfølgelig på om det var en bevisst referanse
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42983 Skrevet 7 timer siden Kudos til helse-innsatsleder som stiller opp på direkteintervju med stamming. Det skal ikke utelukkes at han også blir et forbilde for noen i kveld.
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42984 Skrevet 7 timer siden Kronprinsen som trommeslager og ro-leder var jo helt konge
Daria Skrevet 6 timer siden Forfatter #42986 Skrevet 6 timer siden Og Rødehavet delte seg... Jeg er ikke overbevist om at jeg har tålmodighet til å følge hele turen, dette kan ta tid...
Daria Skrevet 6 timer siden Forfatter #42987 Skrevet 6 timer siden Jeg får også litt angst av disse som sittet og dingler med beina på utsiden av bussen...
Daria Skrevet 6 timer siden Forfatter #42988 Skrevet 6 timer siden Aleksander Schou opplyser folket om at Andreas Schjelderup er myndig og har lov til å drikke øl, selv om det ikke ser sånn ut
Daria Skrevet 5 timer siden Forfatter #42989 Skrevet 5 timer siden Med denne farten er det fortsatt et par timer til de er på Rådhusplassen... Jeg lurer litt på om noen ansvarlige angrer litt på valgene sine nå - tanken var god, stemningen er fantastisk, men spillerne må jo være slitne.
Daria Skrevet 5 timer siden Forfatter #42990 Skrevet 5 timer siden At Sigbjørn Johnsen måtte møte ti minutter tidligere til statsråd for å diskutere Tottenham med kongen er en av de bedte fotballhistoriene jeg har hørt Bildene av Kristian Thorstvedt som åpner ølflasker på kanten av bussen var forsåvidt også minneverdige Alt snakket om Smuget vekker vage minner om at jeg tror jeg var der en gang - jeg hadde aldri en stor utelivskarriere...
Daria Skrevet 5 timer siden Forfatter #42992 Skrevet 5 timer siden Da var det over - det gikk heldigvis litt raskere enn jeg på et tidspunkt fryktet. Sove nå (eller når folkevandringen er over...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå