Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå vet vi hva de gjorde i bussen underveis - de har skiftet :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aleksander Schou snakker om å være inne på selveste slottet, og jeg lurer selvfølgelig på om det var en bevisst referanse :fnise:

Skrevet

Kudos til helse-innsatsleder som stiller opp på direkteintervju med stamming. Det skal ikke utelukkes at han også blir et forbilde for noen i kveld. 

Skrevet

Kronprinsen som trommeslager og ro-leder var jo helt konge :fnise:

Skrevet

Og Rødehavet delte seg... Jeg er ikke overbevist om at jeg har tålmodighet til å følge hele turen, dette kan ta tid...

Skrevet

Jeg får også litt angst av disse som sittet og dingler med beina på utsiden av bussen...

Skrevet

Aleksander Schou opplyser folket om at Andreas Schjelderup er myndig og har lov til å drikke øl, selv om det ikke ser sånn ut :ler:

Skrevet

Med denne farten er det fortsatt et par timer til de er på Rådhusplassen... Jeg lurer litt på om noen ansvarlige angrer litt på valgene sine nå - tanken var god, stemningen er fantastisk, men spillerne må jo være slitne. 

Skrevet

At Sigbjørn Johnsen måtte møte ti minutter tidligere til statsråd for å diskutere Tottenham med kongen er en av de bedte fotballhistoriene jeg har hørt :fnise:

Bildene av Kristian Thorstvedt som åpner ølflasker på kanten av bussen var forsåvidt også minneverdige :ler:

Alt snakket om Smuget vekker vage minner om at jeg tror jeg var der en gang - jeg hadde aldri en stor utelivskarriere...

Skrevet

Og de er på Rådhusplassen...

Skrevet

Da var det over - det gikk heldigvis litt raskere enn jeg på et tidspunkt fryktet. Sove nå (eller når folkevandringen er over...) :gjesp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...