Daria Skrevet 53 minutter siden Forfatter #42881 Skrevet 53 minutter siden Og der hørte jeg Rådhusplassen...
Daria Skrevet 43 minutter siden Forfatter #42882 Skrevet 43 minutter siden Dette er så vilt *gåsehud*
Skravla Skrevet 30 minutter siden #42884 Skrevet 30 minutter siden Men hva f.... var det med den dommeren? Hadde han mistet fløyten eller? Du vet det skjer store ting når brølene utenfra er så sterke at jeg slo på tv'n.
Daria Skrevet 30 minutter siden Forfatter #42885 Skrevet 30 minutter siden Kvartfinale Det hadde jeg ikke trodd - men vi har fortsatt ikke tapt mot Brasil Noe sier meg at det vil bli en livlig natt ute...
Daria Skrevet 29 minutter siden Forfatter #42886 Skrevet 29 minutter siden Skravla skrev (Akkurat nå): Men hva f.... var det med den dommeren? Hadde han mistet fløyten eller? Jeg tror batteriet hadde gått i klokka hans...
Skravla Skrevet 28 minutter siden #42887 Skrevet 28 minutter siden Daria skrev (Akkurat nå): Jeg tror batteriet hadde gått i klokka hans... Enten det eller at han virkelig heiet på Brasil.......
Daria Skrevet 27 minutter siden Forfatter #42888 Skrevet 27 minutter siden England i neste runde - det hadde vært noe
Skravla Skrevet 25 minutter siden #42889 Skrevet 25 minutter siden Daria skrev (Akkurat nå): England i neste runde - det hadde vært noe Kanskje jeg må følge mer med på fotball nå som vi nærmer oss finale med sjumilsstøvler. Når er neste kamp for Norge (ikke så ivrig at jeg gidder å slå opp)
Skravla Skrevet 24 minutter siden #42890 Skrevet 24 minutter siden Det sitter en gjeng på plenen ute her og ror....
Daria Skrevet 23 minutter siden Forfatter #42891 Skrevet 23 minutter siden Lørdag kveld - mot England eller Mexico. Skravla skrev (1 minutt siden): Det sitter en gjeng på plenen ute her og ror....
Daria Skrevet 17 minutter siden Forfatter #42892 Skrevet 17 minutter siden (endret) Gutta på vei hjem (eller videre ut) tror ikke de helt fatter hvor stort det er med kvartfinale, men har den ulimate mann-til-mann-hyllesten til Håland: -Han puler hvem f**n han vil! Endret 12 minutter siden av Daria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå