Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og der hørte jeg Rådhusplassen... :danser::norsk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er så vilt *gåsehud* :juhu:

Skrevet

Helt ellevilt! 🇧🇻🇧🇻

Skrevet

Men hva f.... var det med den dommeren? Hadde han mistet fløyten eller? 

Du vet det skjer store ting når brølene utenfra er så sterke at jeg slo på tv'n. :norsk: :nordvesta:

Skrevet

Kvartfinale :dåne:Det hadde jeg ikke trodd - men vi har fortsatt ikke tapt mot Brasil :nigo:

Noe sier meg at det vil bli en livlig natt ute...

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Men hva f.... var det med den dommeren? Hadde han mistet fløyten eller? 

Jeg tror batteriet hadde gått i klokka hans...

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Jeg tror batteriet hadde gått i klokka hans...

Enten det eller at han virkelig heiet på Brasil....... 

Skrevet

England i neste runde - det hadde vært noe :hoppe:

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

England i neste runde - det hadde vært noe :hoppe:

Kanskje jeg må følge mer med på fotball nå som vi nærmer oss finale med sjumilsstøvler. :fnise: Når er neste kamp for Norge (ikke så ivrig at jeg gidder å slå opp)

Skrevet

Det sitter en gjeng på plenen ute her og ror.... :hoho:

Skrevet

Lørdag kveld - mot England eller Mexico. 

Skravla skrev (1 minutt siden):

Det sitter en gjeng på plenen ute her og ror.... :hoho:

:rulle:

Skrevet (endret)

Gutta på vei hjem (eller videre ut) tror ikke de helt fatter hvor stort det er med kvartfinale, men har den ulimate mann-til-mann-hyllesten til Håland: -Han puler hvem f**n han vil! :rulle:

Endret av Daria
Skrevet

Norge - England til lørdag kl 23, det er bare å stålsette seg :bolledeig:

Skrevet

Ikke fullt så stor stemning i Rio… Ser på Nyhetskanalen… 

Skrevet

Det er jo nasjonal skandale - sannsynligvis på høyde med da de røk 1-7 mot Tyskland i semifinalen...

Her var det mindre bråk enn ventet (eller så har jeg sovet tung...) - etter at den verste folkevandringen og tutingen hadde lagt seg, ble jeg bare vekket en gang... Og bare glede og god stemning. 

Skrevet

De beste feiringsbildene må jo være han som ror over folkemengden på Karl Johan i en gummibåt - det er planlegging og dedikasjon (og vanvittig mye mennesker) :fnise:

Skrevet (endret)

Vi går nå inn i den perioden hvor "Hvilken dag er det i dag?" vil være et tilbakevendende spørsmål - og bare for å sikre at jeg kommer skjevt ut har jeg ukas eneste fysiotime, den siste før hun går i ferie, i morgen, onsdag, tradisjonelt psykologens dag (hun er tilbake om tre uker, eller fire - jeg har en kanskje-time...). Godt jeg har avis - men det skal ikke utelukkes at jeg vil åpne døra en søndag og lure på hvor den er...:fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Jeg vet jo at å vaske hvite og røde plagg sammen er et sjansespill, men jeg trodde alle de aktuelle plaggene var så gamle at faren var over. Nå er min hvite nattskjorte blekrosa - men den hvite toppen (som ville vært litt verre, selv om den har mønster i rosa) ser ut til å ha sluppet unna...

Skrevet (endret)

TV2 prioriterer en full times oppladning til Argentina-Egypt heller enn å følge avslutningen i Tour de France-etappen, som kan ende med en nordmann i gul trøye. Godt man har dansk tv... 

Endret av Daria
Skrevet (endret)

-De skal gi ham alt han har behov for. Ber ham om vand, skal de give ham vand. Ber han om sukker skal de give ham sukker. Ber ham om å bli klødd bag øret, skal de spørge Hvilket?

Det er vel tryggest å ikke spørre om hvordan apparatet rundt skal kunne klø en syklist i fart bak øret... :fnise: Skjønt, legebilen hadde sikkert klart det også om nødvendig.

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...