Daria Skrevet 6 timer siden Forfatter #42941 Skrevet 6 timer siden Det ble liv ute Babyfaced assassin 2.0
Daria Skrevet 5 timer siden Forfatter #42943 Skrevet 5 timer siden BuggerbuggerbuggerFUCK! (iykyk) Skravla skrev (6 minutter siden): Jeg er plutselig fotballinteresserte. 🤣🤣 Fort gjort
Daria Skrevet 5 timer siden Forfatter #42946 Skrevet 5 timer siden -Om han meinte det eller ikkje, det driter vi i! Jeg støtter Tore André Flo i at det er irrelevant hvorvidt målet til Schjelderup egentlig var ment som et innlegg Det var et lekkert mål, det er alt som teller...
Daria Skrevet 5 timer siden Forfatter #42947 Skrevet 5 timer siden Roadrunner skrev (7 minutter siden): Orker ikke minst 45 minutter til! Jeg vil helst slippe ekstraomganger - men England har en begredelig statistikk på straffekonk i mesterskap... Skravla skrev (2 minutter siden): Hvem er han ved siden av Flo? Yaw Amankwah - tidligere fotballspiller, nå TV2-ekspert.
Skravla Skrevet 5 timer siden #42948 Skrevet 5 timer siden Daria skrev (Akkurat nå): Yaw Amankwah - tidligere fotballspiller, nå TV2-ekspert. Aldri hørt om..... så mye for å være fan....😂😂
Skravla Skrevet 5 timer siden #42949 Skrevet 5 timer siden Men Are Kalvø må vel ha nok til ny fotballopera?
Daria Skrevet 5 timer siden Forfatter #42950 Skrevet 5 timer siden Det vil jo være på sin plass med en oppfølger...
Daria Skrevet 5 timer siden Forfatter #42952 Skrevet 5 timer siden I likhet med kommentatoren har jeg lyst til å si noe stygt nå...
Daria Skrevet 4 timer siden Forfatter #42954 Skrevet 4 timer siden Det blir en sen kveld - men jeg vil ikke ha straffer... Kjære Brauten, ta liyt ansvar nå
Daria Skrevet 3 timer siden Forfatter #42956 Skrevet 3 timer siden Jaja, det var gøy så lenge det varte - og det var nærme. Det har vært et formidabelt VM - topp 8 er jo over all forventning Leggetid nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå