Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det ble liv ute :juhu::danser::norsk:

Babyfaced assassin 2.0 :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er plutselig fotballinteresserte. 🤣🤣

Skrevet

BuggerbuggerbuggerFUCK!

(iykyk)

Skravla skrev (6 minutter siden):

Jeg er plutselig fotballinteresserte. 🤣🤣

Fort gjort :rulle:

Skrevet

:bond:

Orker ikke minst 45 minutter til! 

Skrevet

Hvem er han ved siden av Flo?

Skrevet

-Om han meinte det eller ikkje, det driter vi i!

Jeg støtter Tore André Flo i at det er irrelevant hvorvidt målet til Schjelderup egentlig var ment som et innlegg :ler: Det var et lekkert mål, det er alt som teller...

Skrevet
Roadrunner skrev (7 minutter siden):

:bond:

Orker ikke minst 45 minutter til! 

Jeg vil helst slippe ekstraomganger - men England har en begredelig statistikk på straffekonk i mesterskap...

Skravla skrev (2 minutter siden):

Hvem er han ved siden av Flo?

Yaw Amankwah - tidligere fotballspiller, nå TV2-ekspert.

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Yaw Amankwah - tidligere fotballspiller, nå TV2-ekspert.

Aldri hørt om..... så mye for å være fan....😂😂

Skrevet

Men Are Kalvø må vel ha nok til ny fotballopera?

Skrevet

Det vil jo være på sin plass med en oppfølger...

Skrevet

Ja, det synes jeg.

Skrevet

I likhet med kommentatoren har jeg lyst til å si noe stygt nå...

Skrevet

Jeg sa noe stygt.....

Skrevet

Det blir en sen kveld - men jeg vil ikke ha straffer... Kjære Brauten, ta liyt ansvar nå :pls:

Skrevet

Oh crap. Men lenge igjen. 

Skrevet

Jaja, det var gøy så lenge det varte - og det var nærme. Det har vært et formidabelt VM - topp 8 er jo over all forventning :norsk:

Leggetid nå :gjesp:

Skrevet

Målbyen på dagens etappe heter Ussel... :fnise: Ikke helt urelatert til følelsene da jeg skrudde på tven og ikke fikk noe lyd, men som vanlig hjalp det å trekke ut kontakten og restarte. En nokså sen og langsom restart på flere etter natten, men jeg har vært ute og fått sol og varme og luft og bevegelse, en god del boksider på to benker og to markjordbær 🍓

Skrevet

Vi var hos en kamerat på andre siden av byen, og så kampen. Og jeg har aldri hatt nattlige kjøreturer med så tett trafikk før. Vi var helt klart ikke de eneste som hadde sett kampen andre steder enn der vi bor… 

Skrevet

Jeg tror folkevandringen forbi her varte i over en time (med litt etterslep - alle dro jo ikke rett hjem etter kampen...). Det tar tid å tømme sentrum for over 100 000 (!) mennesker. Men det var stor sett god stemning og gikk rolig for seg - noe allsang må påregnes. Min favoritt var de som hadde gitt Vi skal vinne VM-sangen ny tekst: Norge tapte VM - men vi er fortsatt gla. For vi har vært i VM... Jeg tror det oppsummerte de generelle følelsene og stemningen ganske greit - kjipt, men fantastisk. 

Skrevet
Daria skrev (3 minutter siden):

Jeg tror folkevandringen forbi her varte i over en time (med litt etterslep - alle dro jo ikke rett hjem etter kampen...). Det tar tid å tømme sentrum for over 100 000 (!) mennesker. Men det var stor sett god stemning og gikk rolig for seg - noe allsang må påregnes. Min favoritt var de som hadde gitt Vi skal vinne VM-sangen ny tekst: Norge tapte VM - men vi er fortsatt gla. For vi har vært i VM... Jeg tror det oppsummerte de generelle følelsene og stemningen ganske greit - kjipt, men fantastisk. 

Var artig å se variantene "Vi skal vinne EM" og "Vi skal trøste Kongen" også :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...