Sauen Shaun Skrevet 1. juli #42841 Skrevet 1. juli Roadrunner skrev (11 timer siden): Her hadde noen naboer svært forsinket tv-signal i forhold til meg, så drøye minuttet etter at jeg jublet for mål hørte jeg brølet i nabolaget Det var ikke naboene som var trege i oppfattelsen???
Roadrunner Skrevet 1. juli #42842 Skrevet 1. juli Sauen Shaun skrev (37 minutter siden): Det var ikke naboene som var trege i oppfattelsen??? Det utelukkes ikke Men om de trengte reprise fra 4 ulike vinkler og enda noen sekunder før de skjønte det, så må jeg innrømme at jeg ikke bare er litt skremt...
Daria Skrevet 1. juli Forfatter #42843 Skrevet 1. juli Jeg hadde en tanke om at biblioteket skulle være dagens hovedmål. Så våknet jeg med en form preget av gårsdagen (episoden hos fysio, ikke kampen...), kjente at en hviledag var en bedre plan og inntok horisontalen med en bunke bøker. Men så var det denne boka som forfalt i dag, da, og vissheten om at jeg neppe ville få levert den før søndag- og den har venteliste! Man kan jo ikke slappe av under sånne forhold... Det ble en rask tur på biblioteket, sjelefred er gjenopprettet og bakom synger rogalendingen om flink pikes angst for å gjøre noe galt...
Daria Skrevet 1. juli Forfatter #42844 Skrevet 1. juli Vi er forresten halvveis i leseåret apropos bibliotek og denslags. Årets tall så langt er 80 leste og 14 kjøpt, hvorav 8 er lest og en pågår. Fjorårets tall på samme tid var 89 lest og 21 kjøpt, hvorav 14 er lest pr nå.
Skravla Skrevet 1. juli #42845 Skrevet 1. juli Våknet med litt energi i dag og tenkte at det er jo ikke noe å spare på. Men et par tonn støv virvlende rundt i leiligheten så ble dagens oppgave å få fjernet mesteparten av støvet. Jeg vet at jeg får det bedre når det er mindre støv i leiligheten.
Daria Skrevet 1. juli Forfatter #42846 Skrevet 1. juli Her er viften på saken - hvertfall når det gjelder å virvle det rundt...
Skravla Skrevet 1. juli #42847 Skrevet 1. juli Viftene (ja, jeg har flere ) mine hjalp til med å få det synlig. Alt som har gjemt seg på steder jeg sjelden ser hadde nå kommet frem for å avkjøle seg rundt viften...... Så da gjaldt det å passe på. Om morgendagens lovede regn også kommmer så får vi vasket litt ute også.
Daria Skrevet 1. juli Forfatter #42848 Skrevet 1. juli Pæra i taklampen på soverommet har gått. Den er kronglete å bytte, jeg må flytte på senga for å komme til og jeg har ingen pære som passer. Dessuten er vi som kjent i den lyseste tiden av året. Gjettekonkurransen gor hvor lang tid det vil ta meg å bytte den pæra er herved åpnet...
Roadrunner Skrevet 1. juli #42849 Skrevet 1. juli Daria skrev (11 minutter siden): Pæra i taklampen på soverommet har gått. Den er kronglete å bytte, jeg må flytte på senga for å komme til og jeg har ingen pære som passer. Dessuten er vi som kjent i den lyseste tiden av året. Gjettekonkurransen gor hvor lang tid det vil ta meg å bytte den pæra er herved åpnet... Det store spørsmålet er jo om det er eneste lampa på soverommet eller ei. Mistenker at det ikke er eneste lampe, og da kan vi jo fort skrive november før det vurderes tenker jeg
Daria Skrevet 1. juli Forfatter #42850 Skrevet 1. juli Du har så lite tro på meg? Men ja, det finnes nattbordlamper...
Skravla Skrevet 1. juli #42851 Skrevet 1. juli Bytte pære tar nok ikke lang tid, men hvor lang tid tar det få kjøpt inn?
Sauen Shaun Skrevet 1. juli #42852 Skrevet 1. juli Hadde det vært meg, så hadde det blitt ordnet samtidig som julepynten kommer fram… 🙈 Men jeg har bedre tro på deg, så jeg tipper september
Daria Skrevet 1. juli Forfatter #42853 Skrevet 1. juli En sommertradisjon er i gang - Christian Paasches insta-oppdateringer fra alle hotellrommene han bor på under Tour de France
Roadrunner Skrevet 1. juli #42854 Skrevet 1. juli Daria skrev (7 minutter siden): En sommertradisjon er i gang - Christian Paasches insta-oppdateringer fra alle hotellrommene han bor på under Tour de France Oi, gøy! Begynner det nå??
Roadrunner Skrevet 1. juli #42855 Skrevet 1. juli Daria skrev (5 timer siden): Du har så lite tro på meg? Men ja, det finnes nattbordlamper... Kan det tenkes at på seg selv kjenner man muligens andre?
Daria Skrevet 1. juli Forfatter #42856 Skrevet 1. juli Roadrunner skrev (32 minutter siden): Oi, gøy! Begynner det nå?? Første etappe er vel på lørdag, men de er tydeligvis på plass nå. Roadrunner skrev (13 minutter siden): Kan det tenkes at på seg selv kjenner man muligens andre? Det er jo noe der... Men jeg merker at leselyset er redusert, og det er en motivasjon som ikke skal undervurderes.
Daria Skrevet 2. juli Forfatter #42857 Skrevet 2. juli Beina mine tror de har gått langt. I praksis har de gått omtrent 300 meter, hvorpå jeg satt i ro noen timer og hadde en lang lunsj med Skravla, og samme lange vei hjem igjen...
Daria Skrevet 2. juli Forfatter #42858 Skrevet 2. juli Plutselig hylte noen flerstemt - min spanske nabo har tydeligvis selskap til kampen. Min teori om spansk scoring stemte...
Sauen Shaun Skrevet 3. juli #42859 Skrevet 3. juli Daria skrev (15 timer siden): Plutselig hylte noen flerstemt - min spanske nabo har tydeligvis selskap til kampen. Min teori om spansk scoring stemte... Det er i disse dager man blir bedre kjent med naboene sine. Etter kampen mot Senegal fikk eselet spørsmål fra nærmeste naboen om han hadde sett kampen…
Daria Skrevet 3. juli Forfatter #42860 Skrevet 3. juli (endret) De siste ti årene har jeg kjørt ambulanse oftere enn jeg har reist med fly. Bra for miljøet, ikke fullt så positivt for egen helse... Men nå har jeg igjen ferske ekspertuttalelser (og tilhørende bilder og tall) på at hjernen er fin og velfungerende, hjertet har det fint og at det ikke er så mye grunn til bekymring på den nerologiske fronten, selv om han både hadde forståelse for og delte min frustrasjon over at de ikke kan gi meg noen klare svar på svimmelhetens variasjoner og uforutsigbahet. Dessuten har vel ikke ryktet mitt på fysikalske blitt noe bedre etter dagens dont... Nå er jeg trygt hjemme i sofaen, det verste har roet seg, og veldig klar for den pizzaen som står i ovnen (selv om den er en dårlig erstatning for venninnemiddagen jeg skulle ha vært på ). Endret 3. juli av Daria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå