Sauen Shaun Skrevet 2 timer siden #42841 Skrevet 2 timer siden Roadrunner skrev (11 timer siden): Her hadde noen naboer svært forsinket tv-signal i forhold til meg, så drøye minuttet etter at jeg jublet for mål hørte jeg brølet i nabolaget Det var ikke naboene som var trege i oppfattelsen???
Roadrunner Skrevet 1 time siden #42842 Skrevet 1 time siden Sauen Shaun skrev (37 minutter siden): Det var ikke naboene som var trege i oppfattelsen??? Det utelukkes ikke Men om de trengte reprise fra 4 ulike vinkler og enda noen sekunder før de skjønte det, så må jeg innrømme at jeg ikke bare er litt skremt...
Daria Skrevet 10 minutter siden Forfatter #42843 Skrevet 10 minutter siden Jeg hadde en tanke om at biblioteket skulle være dagens hovedmål. Så våknet jeg med en form preget av gårsdagen (episoden hos fysio, ikke kampen...), kjente at en hviledag var en bedre plan og inntok horisontalen med en bunke bøker. Men så var det denne boka som forfalt i dag, da, og vissheten om at jeg neppe ville få levert den før søndag- og den har venteliste! Man kan jo ikke slappe av under sånne forhold... Det ble en rask tur på biblioteket, sjelefred er gjenopprettet og bakom synger rogalendingen om flink pikes angst for å gjøre noe galt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå