Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

De kan gjerne kpmme en tur til meg også... :fnise:

Her vaskes det fasader i dag (den helt fysiske varianten...) hvilket innebærer menn i lift utenfor vinduene mine. Jeg kjennet paranoiaen blomstre - jeg er ikke vant til å være så synlig hjemme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det store spenningsmomentet - hvordan vil vinduene mine se ut når dette er over...? Med tanke på utgangspunktet kan det like gjerne bli en forbedring... :ler:

Skrevet
Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Noe av det fineste så langt i VM må være TV-bildene av Japanske tilskuere som plukket søppel på tribunene… Der er det mange som har noe å lære…

Ja, det er nydelig. Jeg er litt redd for at vikinghorden ikke er fullt så ryddige av seg ...

Skrevet

Dagens ord: Skrøpelighetsvurdering. Visstnok noe leger skal gjøre av eldre pasienter (artikkelen var bak betalingsmur), men også når jeg synes jeg gjør på daglig basis. Enten på egenhånd når jeg vurderer om en plan er gjennomførbar og oppnåelig, eller med fysio når vl diskuteter innholde i dagens time...

Skrevet (endret)

Jeg var ikke helt forberedt på at fasadespylerne (som nå er i gang med kveldsøkta, anslått å vare til ca 22...) faktisk skulle spyle inn på balkongen min... Jeg har slått sammen møblene og dekket dem til, men det var med tanke på sprut, ikke direkte høytrykkspyler-treff. Nå kommer det vann inn ventilen over vinduet :overrasket: Jeg tenkte ikke at det ville være nødvendig å lukke den...

Endret av Daria
Skrevet

Jeg ser at flere av naboene har helt utiidekkede møbler på balkongen, samt en gassgrill med tekstiltrekk, så det kommer nok brått på flere enn meg... 

Skrevet

*venter på @Sauen Shaun sin reaksjon på dagens MC-episode*

(Jeg har jo en anelse, men vil ikke spoile... :fnise: )

Skrevet

Jeg foreslår at TV2s kommentatorer blir enige om hvordan man skal uttale Senegal. Det er ikke så viktig for meg hvilken variant de går for, jeg vil bare ha en konstant. 

Skrevet

-Nå ska det drikkes, sier dommeren...

:skål:

*feiltolker aldri* Men disse obligatoriske "drikkepausene" (les: reklamepauser) er jo egentlig en skandale at er innført. 

Skrevet
Daria skrev (3 timer siden):

*venter på @Sauen Shaun sin reaksjon på dagens MC-episode*

(Jeg har jo en anelse, men vil ikke spoile... :fnise: )

Nå fikk jeg akutt lyst til å se den nå, men TV’n er opptatt i kveld… :ball: Så du må vente til i morgen med å få reaksjonen… :fnise: 

Daria skrev (51 minutter siden):

-Nå ska det drikkes, sier dommeren...

*feiltolker aldri* Men disse obligatoriske "drikkepausene" (les: reklamepauser) er jo egentlig en skandale at er innført. 

Skrevet
Harlekin skrev (10 timer siden):

Ja, det er nydelig. Jeg er litt redd for at vikinghorden ikke er fullt så ryddige av seg ...

Jeg tror nok du har rett i det…

Skrevet

Godt jeg ikke sa noe mer avslørende, da... :fnise:

Skrevet

Naboen har hengt ut balkongflagget. Nå, kl 23. Ja, det er vm-kamp. Nei, det hjelper ikke. :regler:

Skrevet (endret)

:bolledeig: :danse: Håland, selvfølgelig! Og noen brølte et sted ute i natten... :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

2-1 ved pause - 2xHåland. Burde jeg sove nå? Ja. Kommer det til å skje? Neppe...

Jeg har teknisk sett lagt meg, da - radio er min venn...

Skrevet

4-1! :danser:Og der smalt noen fyrverkeriet - det er neppe lovlig og offisielt :ler:

Sove nå... :gjesp:

Skrevet

*jeg bryr meg ikke om fotball*

*men det første jeg gjorde i dag morges, var å sjekke hvordan kampen gikk* 

*nå går tiden med til å se på videoer på hvordan Vikinghorden og The Tartan Army feirer sammen i Boston*

Kommer pubene i Boston til å gå tom for øl? 🤔

Skrevet

Fort gjort å bli revet med :fnise: Jeg så et veldig  fint innlegg på facebook i går, jeg tror det var fra Verdensdagen for psykisk helse, om hvordan sånne arrangementer fremmet fellesskap og tilhørighet - man kan være en del av noe større uansett hvem man er, hvor man er og hvem man (ikke) kjenner - man skal ikke kimse av den betydningen.

For øvrig tror jeg det ble lokal ølmangel i VM i 98 da Norge og Skottland spilte mot hverandre :fnise:

Skrevet
Daria skrev (10 timer siden):

Naboen har hengt ut balkongflagget. Nå, kl 23. Ja, det er vm-kamp. Nei, det hjelper ikke. :regler:

I mørket er alle katter grå og alle flagg norske - det er faktisk det islandske flagget som er heist hos naboen. Det gjør muligens norske flaggregler irrelevante, men det samme gjelder jo for flagget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...