Daria Skrevet 26. juni Forfatter #42781 Skrevet 26. juni Det pågår en intern diskusjon relatert til hodets ønsker og planer og kroppens behov - jeg burde jo både dette og hint, om ikke annet burde jeg komme meg ut en tur, men kroppen er ikke overbevist. Vikarpsykologen har - helt bevisst og målrettet - plantet argumenter i hodet mitt for sånne anledninger, hun mente at hun ville være en bedre samtalepartner der enn min egen indre stemme. Dyktig, manipulerende - same, same...
Daria Skrevet 26. juni Forfatter #42782 Skrevet 26. juni -Vi står her og overanalyserer kroppsspråket til Ståle Solbakken... Fotballreporter med selvinnsikt...
Daria Skrevet 26. juni Forfatter #42783 Skrevet 26. juni Jeg griner ikke av MasterChef-finalen jeg, altså...
Sauen Shaun Skrevet 26. juni #42784 Skrevet 26. juni Daria skrev (Akkurat nå): Jeg griner ikke av MasterChef-finalen jeg, altså... Jeg må finne Kleenex før jeg skal se den i morgen altså?
Daria Skrevet 26. juni Forfatter #42785 Skrevet 26. juni Det kan komme godt med... Og meld fra når du er ferdigsett, her er ting å snakke om...
Daria Skrevet 26. juni Forfatter #42786 Skrevet 26. juni Når en trønder, i dette tilfellet Kristoffer Løkberg, sier ordene på motsatt side, er det jo bare ett sted hodet kan gå... Her med en bergenser, av distriktutjevningshensyn Dessuten synes jeg at når du skal være studioekspert under Norge-Frankrike, er det er minimum at du kan uttale navnet til Frankrikes største stjerne. Ja, John Carew, jeg ser på deg...
Daria Skrevet 26. juni Forfatter #42787 Skrevet 26. juni (endret) Og vi starter med en nasjonal hjertesjekk etter et halvt minutt... Endret 26. juni av Daria
Daria Skrevet 26. juni Forfatter #42788 Skrevet 26. juni 1-3 etter en halvtime er brutalt, men det blir jo en underholdende kamp av det - og Norge har hatt muligheter.
Daria Skrevet 26. juni Forfatter #42789 Skrevet 26. juni Kveldens ordspill hos NRK: Dembélé [fransk tremålsscorer] har dembélékt seg... *ka-tsj*
Daria Skrevet 26. juni Forfatter #42790 Skrevet 26. juni Jeg skrudde av lyden og lukket øynene da straffen skulle tas, bare for å sjekke om jeg kunne høre på lydene i nabolaget hvordan det gikk. Det kunne jeg...
Sauen Shaun Skrevet 26. juni #42791 Skrevet 26. juni Daria skrev (3 timer siden): Det kan komme godt med... Og meld fra når du er ferdigsett, her er ting å snakke om... Jeg har en plan i morgen Daria skrev (2 timer siden): Når en trønder, i dette tilfellet Kristoffer Løkberg, sier ordene på motsatt side, er det jo bare ett sted hodet kan gå... Her med en bergenser, av distriktutjevningshensyn Dessuten synes jeg at når du skal være studioekspert under Norge-Frankrike, er det er minimum at du kan uttale navnet til Frankrikes største stjerne. Ja, John Carew, jeg ser på deg... Jeg lurer litt på hvor mange «eksperter» det er behov for under dette mesterskapet jeg… Litt lei tomprat… Daria skrev (2 timer siden): Og vi starter med en nasjonal hjertesjekk etter et halvt minutt... Eselet overlevde såvidt Daria skrev (50 minutter siden): Jeg skrudde av lyden og lukket øynene da straffen skulle tas, bare for å sjekke om jeg kunne høre på lydene i nabolaget hvordan det gikk. Det kunne jeg... Her overdøvde eselet det meste
Daria Skrevet 26. juni Forfatter #42792 Skrevet 26. juni Det ble stønnet litt underveis her - de var jo så nærme flere ganger... Men jeg står over etter-analysen, jeg har fylt ekspert-kvota for i dag.
Daria Skrevet 27. juni Forfatter #42793 Skrevet 27. juni En unge på ca 3 fikk kaste klærne og nakenbadet i fontenen med stor entusiasme. Jeg ble jo nesten litt misunnelig...
Sauen Shaun Skrevet 27. juni #42794 Skrevet 27. juni Daria skrev (43 minutter siden): En unge på ca 3 fikk kaste klærne og nakenbadet i fontenen med stor entusiasme. Jeg ble jo nesten litt misunnelig... Kunne blitt tur med bil med blå lys på taket om du prøvde på det samme…
Daria Skrevet 27. juni Forfatter #42795 Skrevet 27. juni Det kunne havnet i sosiale medier - det ville sannsynligvis vært verre
Daria Skrevet 27. juni Forfatter #42796 Skrevet 27. juni Min 25 år gamle, tre meter høye/lange (den er tjoret fast til veggen på flere steder og vokser nå bortover taket) palme, som ikke har blitt pottet om på minst 15 år (plastpotten den står i buler faretruende) og har, med utgangspunkt i en tykk grunnstamme, fem avgreininger, er i ferd med å anlegge en sjette stamme... #welcometothejungle
Daria Skrevet 28. juni Forfatter #42797 Skrevet 28. juni Jeg er jo relativt billig i drift (hvertfall på noen områder...) når det å se en insta-video fra bergogdalbanen på Tusenfryd er nok til at både hodet og kroppen kjenner alle bevegelsene...
Sauen Shaun Skrevet 28. juni #42798 Skrevet 28. juni Daria skrev (1 time siden): Jeg er jo relativt billig i drift (hvertfall på noen områder...) når det å se en insta-video fra bergogdalbanen på Tusenfryd er nok til at både hodet og kroppen kjenner alle bevegelsene... Greit å ta med seg det man får gratis Men jeg håper du ble ferdig med å kjøre bergogdalbane når filmen var over. Kjipt hvis en film får krystallene til å skrangle… Jeg er forøvrig ferdig med finalen både i MC og bake off. Og ja, det var noen rørende øyeblikk i MC ja…
Daria Skrevet 28. juni Forfatter #42799 Skrevet 28. juni Legen mente på torsdag at de har skranglet et par måneder i strekk, en bergogdalbane-video eller to gjør ikke den store forskjellen... Men altså - Sarah og Declan? Hun har jo akseptabel smak i menn, i det minste Som det nysgjerrige mennesket jeg er, måtte jeg sjekke om det har vart - og de har rukket å få tvillinger!
Daria Skrevet 28. juni Forfatter #42800 Skrevet 28. juni Han må hjelpe staven når den ikke er så stiv. Ja da, så... Folkeopplysning fra SVT. (Diamond League. Stavsprang. I tilfelle det ikke var åpenbart.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå