Daria Skrevet søndag kl. 18:03 Forfatter #42961 Skrevet søndag kl. 18:03 Jeg tror kongen også synes det har vært et helt greit VM Han har jo invitert - via kronprinsen i garderoben etter kampen - laget til slottet, det er neppe for å uttrykke sin kongelige vrede...
Daria Skrevet mandag kl. 09:10 Forfatter #42962 Skrevet mandag kl. 09:10 I avdelingen for skamløst selvskryt vil jeg gjerne ha bokført feriens første hjemmetreningsøkt Lang og krevende nok til at jeg ble både sliten og svett (ikke at det skal så mye til i denne varmen) og til at fysio bør være fornøyd. Sannsynligheten for at det i morgen blir en tur innom avdelingen for støle muskler jeg ikke brukt på en stund, er overhengende... Jeg oppdaget også at treningsstrikkene mine har avgått ved døden - om det skyldes alder eller manglende bruk trenger vi jo ikke spekulere i...
Daria Skrevet mandag kl. 16:01 Forfatter #42963 Skrevet mandag kl. 16:01 I tillegg til trening har jeg laget middag med fisk fra fryseren og grønnsaker som sang på siste verset i kjøleskapet, og bakt kake, i tillegg til framgang i flere bøker. Jeg synes jo det kvalifiserer til godkjent dagsinnsats, feriemodus og varme tatt i betraktning... Jeg hadde også egentlig planer om å få hentet en pakke som er varslet levert i pakkeboks i løpet av dagen, men da må den jo komme snart... (helt uspennende, forøvrig - apotekvarer. Siden jeg vet at noen vil være nysgjerrige... ).
Sauen Shaun Skrevet mandag kl. 16:19 #42964 Skrevet mandag kl. 16:19 Jeg er imponert over både trening, middagslaging og kakebakst. Her er vel stolen på verandaen snart utslitt. Og det blir pølse i brød 🌭 til middag. Dagens gode gjerning er vel at jeg har hatt gammel dame på besøk, for tredje gang på fire dager. Hun bor meget varmt for tiden, og trenger noen timer på en skyggefull veranda. Og hvem som er nysgjerrig på spennende pakker aner jeg ikke…
Roadrunner Skrevet mandag kl. 16:22 #42965 Skrevet mandag kl. 16:22 Bøyer meg i støvet! Her er det litt trykk i hodet og med tanke på kveldens Hiv O' Hoi-aktivitet, så blir det rolig oppladning...
Daria Skrevet mandag kl. 16:23 Forfatter #42966 Skrevet mandag kl. 16:23 Sauen Shaun skrev (2 minutter siden): Og hvem som er nysgjerrig på spennende pakker aner jeg ikke… Du følte deg på ingen måte truffet? Godt, da forstår vi hverandre
Daria Skrevet mandag kl. 16:25 Forfatter #42967 Skrevet mandag kl. 16:25 Roadrunner skrev (2 minutter siden): Bøyer meg i støvet! Her er det litt trykk i hodet og med tanke på kveldens Hiv O' Hoi-aktivitet, så blir det rolig oppladning... Snart er skatten din...?
Sauen Shaun Skrevet mandag kl. 16:30 #42968 Skrevet mandag kl. 16:30 Roadrunner skrev (6 minutter siden): Bøyer meg i støvet! Her er det litt trykk i hodet og med tanke på kveldens Hiv O' Hoi-aktivitet, så blir det rolig oppladning... Det burde man prøvd å få med seg en gang i sommer
Sauen Shaun Skrevet mandag kl. 16:31 #42969 Skrevet mandag kl. 16:31 Daria skrev (7 minutter siden): Du følte deg på ingen måte truffet? Godt, da forstår vi hverandre Nei, jeg er da ikke nysgjerrig… Bare vitebegjærlig…
Daria Skrevet mandag kl. 16:38 Forfatter #42970 Skrevet mandag kl. 16:38 Flyet med landslaget ombord har fått kallenavn på Flightradar - Ro ro ro ro Airlines...
Daria Skrevet mandag kl. 16:40 Forfatter #42971 Skrevet mandag kl. 16:40 Sauen Shaun skrev (7 minutter siden): Nei, jeg er da ikke nysgjerrig… Bare vitebegjærlig… Noe heeelt annet... Og akkurat nå kom meldingen om at den kan hentes - men har jeg ork og vilje igjen...?
Sauen Shaun Skrevet mandag kl. 16:42 #42972 Skrevet mandag kl. 16:42 Daria skrev (2 minutter siden): Flyet med landslaget ombord har fått kallenavn på Flightradar - Ro ro ro ro Airlines... Da må jeg se om jeg finner flyet… Daria skrev (Akkurat nå): Noe heeelt annet... Og akkurat nå kom meldingen om at den kan hentes - men har jeg ork og vilje igjen...? Spørs hvor spennende pakken er…
Daria Skrevet mandag kl. 17:30 Forfatter #42973 Skrevet mandag kl. 17:30 Pakke er hentet, jordbær og andre nødvendigheter sikret på Kiwi (pakkeboksen står i inngangen til Rema, men de har sluttet med handlevogn, så jeg har sluttet å handle hos dem) og nå er tven på og flytrappen på plass. Folkevandringen var i gang mot både Slottsbakken og Rådhusplassen, med flagg, skjerf og drakter av ymse årganger.
Sauen Shaun Skrevet mandag kl. 17:41 #42975 Skrevet mandag kl. 17:41 Daria skrev (7 minutter siden): En mann og hans vaskebjørn Helt fantastisk
Daria Skrevet mandag kl. 18:05 Forfatter #42976 Skrevet mandag kl. 18:05 Jeg får jo litt FOMO av bildene fra Slottsplassen, selv om jeg vet at jeg ikke orker. Det er jo så nærme...
Daria Skrevet mandag kl. 18:16 Forfatter #42977 Skrevet mandag kl. 18:16 Her er ingen detalj for liten: Julian Ryerson har på flipflops, David Møller Wolfe har capsen bak-fram – mens superspiss Erling Braut Haaland stiger ut av flyet bærende på en utstoppet vaskebjørn som holder en flaske sprit. Vaskebjørnens flaske er tilsynelatende tom. Det er ikke kjent når eller hvordan den ble tømt. TV 2 har heller ikke klart å verifisere hvorvidt vaskebjørnen en gang har vært i live.
Daria Skrevet mandag kl. 18:23 Forfatter #42978 Skrevet mandag kl. 18:23 Det står folk med flagg på broene over motorveien innover fra Gardermoen. Det er jo rørende - Kasper Wikestad er ikke alene om å være litt på bristepunktet...
Daria Skrevet mandag kl. 18:28 Forfatter #42979 Skrevet mandag kl. 18:28 Men hvordan de skal få en svær buss ned en fullpakket Karl Johan kan man jo lure på...
Daria Skrevet mandag kl. 18:46 Forfatter #42980 Skrevet mandag kl. 18:46 Bussen kjørte akkurat et par kvartaler unna - hadde jeg visst ruta, hadde jeg timet pakkehentingen bedre...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå