Daria Skrevet 13. august Forfatter #43121 Skrevet 13. august Henriette Jæger stakk akkurat av med viften til NRKs reporter - vi får tro han unner henne det etter den innsatsen
Daria Skrevet 13. august Forfatter #43122 Skrevet 13. august Arrangøren glemte å flytte opp listen i stavhopp for tikjemperne - det var en tabbe jeg ikke har vært borti før... -Sorry, dere klarte ikke 4,80 likevel, det var bare 4,70. Prøv igJen...
Daria Skrevet 13. august Forfatter #43123 Skrevet 13. august ...og så glemte de å flytte stativet - kaoskonkurranse uten like. Det tar sin tid - og dette er utøvere som skal gjennom to øvelser til i dag, i 35 plussgrader. Her blir det oppvask i etterkant...
Sauen Shaun Skrevet 13. august #43124 Skrevet 13. august Og jeg har gått glipp av hele kaoset. Det var et større arrangement i en naboby som fikk meg ut på tur. 😅 Men nå er jeg hjemme og klar for en god kveld foran skjermen
Daria Skrevet 13. august Forfatter #43125 Skrevet 13. august Det ble forsinket middag i dag, for å si det sånn - men jeg rakk å brodere en halv slørhale... Enten hørte jeg veldig feil, eller så ble jeg nettopp tiltalt som frue av Meny-budet Jeg er godt fornøyd med sommerens "retur til butikk"-prosjekt og planlegger å fortsette med det, men når handlelisten inneholder mange store og/eller tunge ting (kveldens levering inkluderte 5,5 liter drikke, 2 kg mel, 1 kg sukker og 4 lyngplanter til balkongen), er det veldig greit å kunne delegere bæringen...
Daria Skrevet 13. august Forfatter #43126 Skrevet 13. august Iren som vant 800 meter (og heter English...) er definitivt ikke fra Dublin - dialekten hans er hverfall ikke det...
Daria Skrevet 14. august Forfatter #43127 Skrevet 14. august En av grunnene til at jeg aldri ble noe idrettsmenneske (i tillegg til talent, fysikk, lyst, interesse, motivasjon, gymtimene - listen er lang) er at jeg mangler viljen til å presse meg og bli skikkelig sliten. Smerter og ubehag er en advarsel, ikke en oppmuntring, og hvorfor ha det vondt i utrengsmål...? (Den tyske tilkjemperen som kollapset over målstreken i går har muligens et svar...). Når jeg for første gang på lenge kjenner at kroppen tåler å presses litt, uten at det kommer nevneverdige protester i form av svimmelhet, fatigue og sviktende ben, er det likevel en god del motivasjon og mestring i det. Jeg skal ikke påstå at det er deilig, men det likner jo på godfølelse - vel så mye for hodet som for kroppen. At verden var full av idioter på hjemveien (som gikk en omvei via posten for å hente te), er en bivirkning jeg får leve med (og noen av dem er jo helt genuint og objektivt dust...).
Daria Skrevet 14. august Forfatter #43128 Skrevet 14. august Det har vært mye snakk om hvor varmt det er under EM - men den norske spydtreneren stiller i skjerf...
Daria Skrevet 14. august Forfatter #43130 Skrevet 14. august Craft er et godt navn for en diskoskaster - og 47 er en imponerende alder for en diskoskaster i et EM Det er ikke ofte jeg ser toppidrettsutøvere som er eldre enn meg lenger... Det ros på tribunen og Warholm har fått på seg vikinghjelmen - alt er som det skal være
Daria Skrevet 15. august Forfatter #43131 Skrevet 15. august Jeg samlet sammen utgåtte batterier og lyspærer og tok dem med og kastet da jeg var på Kiwi før i dag - så da gikk det selvfølgelig en ny pære nå...
Daria Skrevet 15. august Forfatter #43132 Skrevet 15. august -I kveld er Aremark størst i Europa! Men Henriette Jæger er jo rå - den innspurten Norgesrekord også, når hun først var i gang...
Daria Skrevet 15. august Forfatter #43133 Skrevet 15. august Det må jo være litt demotiverende når du bare er drøyt halvveis i en 10 000 meter og blir tatt igjen med en runde...
Daria Skrevet 15. august Forfatter #43134 Skrevet 15. august -Om någon skall slå mig, skall dom få lida för det... Offensiv svenske på 10 000-meteren - og det virket
Daria Skrevet 16. august Forfatter #43135 Skrevet 16. august På plass utenfor biblioteket 8 minutter før det åpner. Jeg er egentlig ikke desperat, jeg var bare klar til å gå og beregnet litt god tid I det minste venter jeg på noe som vil skje - det sto så påfallende mange utenfor togstasjonen på Nationaltheatret, og svaret viste seg å være full stans i togtrafikken (pendlerklassikeren signalfeil ved Skøyen). Godt man skulle ha t-banen...
Daria Skrevet 16. august Forfatter #43136 Skrevet 16. august -Hun kan bli den første i Europa som vinner 8 EM-gull. Mener han at det finnes noen utenfor Europa som har klart det? I så fall har jeg spørsmål...
Roadrunner Skrevet 17. august #43137 Skrevet 17. august Daria skrev (8 timer siden): -Hun kan bli den første i Europa som vinner 8 EM-gull. Mener han at det finnes noen utenfor Europa som har klart det? I så fall har jeg spørsmål...
Daria Skrevet 17. august Forfatter #43138 Skrevet 17. august Kjøkken-edderkoppen har hatt en "Karius og Baktus hos tannlegen"-opplevelse - jeg flyttet rundt på ting og vasket kjøkkengulvet, og den søkte forvirret tilflukt på gulvlisten...
Daria Skrevet 17. august Forfatter #43139 Skrevet 17. august Det var jo flaks, når jeg først skulle slippe en nesten full halvkilospose med tørkede bannskiver i gulvet, at det skjedde når det faktisk var nyvasket...
Daria Skrevet 17. august Forfatter #43140 Skrevet 17. august Boka jeg leste brukte Timmy T som eksempel på et one hit wonder, og jeg trengte jo ikke tittelen på låta... Til gjengjeld ville jeg neppe kjent ham igjen på et bilde...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå