Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis Østerrike og Sveits sammen med Norge er landene med null poeng flest ganger, er det jo ikke veldig sjokkerende at et flertall av de sangene har vært på tysk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt vondt av Tor Endresen på den listen - så mange relativt sterke bidrag i de norske finalene, og så vinner han med den svakeste...

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Hvis Østerrike og Sveits sammen med Norge er landene med null poeng flest ganger, er det jo ikke veldig sjokkerende at et flertall av de sangene har vært på tysk...

Nå må du ikke være så logisk da.... :fnise:

Skrevet

Ulrikke Brandstrup som vinterbrud (bortsett fra at Ulrikke har mye sterkere stemme)...

Skrevet

Hun kommer neppe til å gjøre det samme som unge Sandra. 

Skrevet

Jeg kunne likt Lituaen på radio, men det visuelle er bare creepy - får jeg mareritt i natt er det hans skyld...

Skrevet
Skravla skrev (5 minutter siden):

Hun kommer neppe til å gjøre det samme som unge Sandra. 

J'aime j'aime la vie
Jeg vil vinne Grand Prix

Jeg husker ikke lenger hvem som gjorde den parodien, men linjene har festet seg for evig :fnise: 

Skrevet

En ny variant av å gå i ett med tapetet...

Min første tanke er at hun også ser litt avdanket ut, men da er jeg nok slem.

Skrevet

Den barten kunne han spart seg for. 

Men han fikser det bedre enn Madonna gjorde i et pausenummer for noen år siden. Det skal han ha. 

Skrevet

Sceneantrekk etter Verka, bart etter Freddie Mercury. Ikke sjarmen til noen av dem.

Om noen undret på hvorfor Boy Geprge forsvant - nå vet vi det :rulle: Jeg er jo ikke alene om å være litt slem...

Skrevet
Skravla skrev (2 minutter siden):

Men han fikser det bedre enn Madonna gjorde i et pausenummer for noen år siden. Det skal han ha. 

Det hadde (nesten) jeg gjort også...

Skrevet

Puppene hennes må jo ha det vondt...

Skrevet

Enda en potensiell marerittfremkallende sceneopptreden. 

Skrevet

Sverdet i stenen - er han egentlig kong Arthur? Men jeg tar Tommy Körberg, uansett hva han måtte ha i halsen, over dette når som helst...

Skrevet

Mine kandidater til å ikke gå videre er Moldova, Estland, Portugal, Belgia og Montenegro, men både Georgia og Litauen har også potensiale...

Skrevet

Kan man velge vekk programledere?

Skrevet

Haddaway for San Marino neste år :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...