Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42441 Skrevet 7 timer siden Hvis Østerrike og Sveits sammen med Norge er landene med null poeng flest ganger, er det jo ikke veldig sjokkerende at et flertall av de sangene har vært på tysk...
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42442 Skrevet 7 timer siden Jeg har litt vondt av Tor Endresen på den listen - så mange relativt sterke bidrag i de norske finalene, og så vinner han med den svakeste...
Skravla Skrevet 7 timer siden #42443 Skrevet 7 timer siden Daria skrev (1 minutt siden): Hvis Østerrike og Sveits sammen med Norge er landene med null poeng flest ganger, er det jo ikke veldig sjokkerende at et flertall av de sangene har vært på tysk... Nå må du ikke være så logisk da....
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42444 Skrevet 7 timer siden Ulrikke Brandstrup som vinterbrud (bortsett fra at Ulrikke har mye sterkere stemme)...
Skravla Skrevet 7 timer siden #42445 Skrevet 7 timer siden Hun kommer neppe til å gjøre det samme som unge Sandra.
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42446 Skrevet 7 timer siden Jeg kunne likt Lituaen på radio, men det visuelle er bare creepy - får jeg mareritt i natt er det hans skyld...
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42448 Skrevet 7 timer siden Skravla skrev (5 minutter siden): Hun kommer neppe til å gjøre det samme som unge Sandra. J'aime j'aime la vie Jeg vil vinne Grand Prix Jeg husker ikke lenger hvem som gjorde den parodien, men linjene har festet seg for evig
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42450 Skrevet 7 timer siden En ny variant av å gå i ett med tapetet... Min første tanke er at hun også ser litt avdanket ut, men da er jeg nok slem.
Skravla Skrevet 7 timer siden #42451 Skrevet 7 timer siden Den barten kunne han spart seg for. Men han fikser det bedre enn Madonna gjorde i et pausenummer for noen år siden. Det skal han ha.
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42452 Skrevet 7 timer siden Sceneantrekk etter Verka, bart etter Freddie Mercury. Ikke sjarmen til noen av dem. Om noen undret på hvorfor Boy Geprge forsvant - nå vet vi det Jeg er jo ikke alene om å være litt slem...
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42453 Skrevet 7 timer siden Skravla skrev (2 minutter siden): Men han fikser det bedre enn Madonna gjorde i et pausenummer for noen år siden. Det skal han ha. Det hadde (nesten) jeg gjort også...
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42454 Skrevet 7 timer siden Puppene hennes må jo ha det vondt...
Skravla Skrevet 7 timer siden #42455 Skrevet 7 timer siden Enda en potensiell marerittfremkallende sceneopptreden.
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42456 Skrevet 7 timer siden Sverdet i stenen - er han egentlig kong Arthur? Men jeg tar Tommy Körberg, uansett hva han måtte ha i halsen, over dette når som helst...
Daria Skrevet 6 timer siden Forfatter #42458 Skrevet 6 timer siden Mine kandidater til å ikke gå videre er Moldova, Estland, Portugal, Belgia og Montenegro, men både Georgia og Litauen har også potensiale...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå