Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Kan man velge vekk programledere?

Nei... Men det kunne vært - og har vært - verre, de er tross alt ikke så plagsomt slitsomme og påtrengende, selv om de blir litt platte. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså.... alle som sier at Hufsa eller Pompel og Pilt er skremmende - bør se kveldens MGP semifinale. Mye som kan skremme mange her. 

Skrevet

Applaus for pausenummeret - det er ikke hvert år jeg blir oppslukt av det...

Skrevet

Altså.... alle som sier at Hufsa eller Pompel og Pilt er skremmende - bør se kveldens MGP semifinale. Mye som kan skremme mange her. 

Europas skrekk-kabinett - alles frykter skal med :ler: 

Skrevet

Testet NRK sin MGP-quiz i kveld. Var dessverre ikke blant de aller øverste, men slett ikke verst. Har du tatt den?

Skrevet

Den har jeg ikke sett - det må jeg jo prøve. Men kanskje ikke i kveld... :gjesp:

Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

Den har jeg ikke sett - det må jeg jo prøve. Men kanskje ikke i kveld... :gjesp:

Vi kan evt. ta den på lørdag som oppvarming. :ler: Jeg har sikkert glemt svarene innen da. 

Skrevet

Jeg trengte virkelig ingen påminnelse om Milkshake Man . jeg hadde fortrengt ham med hell...

Skrevet
Skravla skrev (2 minutter siden):

Vi kan evt. ta den på lørdag som oppvarming. :ler: Jeg har sikkert glemt svarene innen da. 

Vi trenger jo et vorspiel :ler: 

Skrevet

Ifølge NRK og DR skal det være ferdig om syv minutter, i følge SVT om 12. Jeg spår overtid over hele linja...

Skrevet

Jeg er enig i at det blir overtid i kveld - as usual. Godt at alt er klart for å krype under dynen så fort de har sagt hvem som går videre. 

Skrevet

Det nummeret gikk definitivt på overtid - det var litt morsomt i tre minutter, og så...

Skrevet

Skal de telle stemmer for hånd eller? Trodde det var helt digitalt jeg. Nå har det da vært en veldig lang tellepause?

Skrevet

Kuleramma gikk i stykker...

Skrevet

Førsteinntrykket er at det er et sterkere felt på torsdag,

Skrevet

Jeg skjønner jo at dette liksom skal være spennende, men det er mest irriterende. 

Skrevet

Har Sverige noen gang ikke kommet til finalen?

Skrevet

Har Sverige noen gang ikke kommet til finalen?

Anna Bergendahl i 2010, da det var i Norge. Jeg tror det er den eneste gangen de ikke har gått videre siden semifinalene ble innført.

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Anna Bergendahl i 2010, da det var i Norge. Jeg tror det er den eneste gangen de ikke har gått videre siden semifinalene ble innført.

Ah... Jeg trodde faktisk de alltid hadde vært med i finalen. Kan ikke engang huske henne. 

Skrevet
Daria skrev (39 minutter siden):

Mine kandidater til å ikke gå videre er Moldova, Estland, Portugal, Belgia og Montenegro, men både Georgia og Litauen har også potensiale...

Jeg var jo inne på de fleste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...