Daria Skrevet 8 timer siden Forfatter #42461 Skrevet 8 timer siden Skravla skrev (1 minutt siden): Kan man velge vekk programledere? Nei... Men det kunne vært - og har vært - verre, de er tross alt ikke så plagsomt slitsomme og påtrengende, selv om de blir litt platte.
Skravla Skrevet 8 timer siden #42462 Skrevet 8 timer siden Altså.... alle som sier at Hufsa eller Pompel og Pilt er skremmende - bør se kveldens MGP semifinale. Mye som kan skremme mange her.
Daria Skrevet 8 timer siden Forfatter #42463 Skrevet 8 timer siden Applaus for pausenummeret - det er ikke hvert år jeg blir oppslukt av det...
Daria Skrevet 8 timer siden Forfatter #42464 Skrevet 8 timer siden Skravla skrev (1 minutt siden): Altså.... alle som sier at Hufsa eller Pompel og Pilt er skremmende - bør se kveldens MGP semifinale. Mye som kan skremme mange her. Europas skrekk-kabinett - alles frykter skal med
Skravla Skrevet 8 timer siden #42465 Skrevet 8 timer siden Testet NRK sin MGP-quiz i kveld. Var dessverre ikke blant de aller øverste, men slett ikke verst. Har du tatt den?
Daria Skrevet 8 timer siden Forfatter #42466 Skrevet 8 timer siden Den har jeg ikke sett - det må jeg jo prøve. Men kanskje ikke i kveld...
Skravla Skrevet 7 timer siden #42467 Skrevet 7 timer siden Daria skrev (2 minutter siden): Den har jeg ikke sett - det må jeg jo prøve. Men kanskje ikke i kveld... Vi kan evt. ta den på lørdag som oppvarming. Jeg har sikkert glemt svarene innen da.
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42468 Skrevet 7 timer siden Jeg trengte virkelig ingen påminnelse om Milkshake Man . jeg hadde fortrengt ham med hell...
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42469 Skrevet 7 timer siden Skravla skrev (2 minutter siden): Vi kan evt. ta den på lørdag som oppvarming. Jeg har sikkert glemt svarene innen da. Vi trenger jo et vorspiel
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42470 Skrevet 7 timer siden Ifølge NRK og DR skal det være ferdig om syv minutter, i følge SVT om 12. Jeg spår overtid over hele linja...
Skravla Skrevet 7 timer siden #42471 Skrevet 7 timer siden Jeg er enig i at det blir overtid i kveld - as usual. Godt at alt er klart for å krype under dynen så fort de har sagt hvem som går videre.
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42472 Skrevet 7 timer siden Det nummeret gikk definitivt på overtid - det var litt morsomt i tre minutter, og så...
Skravla Skrevet 7 timer siden #42473 Skrevet 7 timer siden Skal de telle stemmer for hånd eller? Trodde det var helt digitalt jeg. Nå har det da vært en veldig lang tellepause?
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42475 Skrevet 7 timer siden Førsteinntrykket er at det er et sterkere felt på torsdag,
Skravla Skrevet 7 timer siden #42476 Skrevet 7 timer siden Jeg skjønner jo at dette liksom skal være spennende, men det er mest irriterende.
Skravla Skrevet 7 timer siden #42477 Skrevet 7 timer siden Har Sverige noen gang ikke kommet til finalen?
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42478 Skrevet 7 timer siden Skravla skrev (1 minutt siden): Har Sverige noen gang ikke kommet til finalen? Anna Bergendahl i 2010, da det var i Norge. Jeg tror det er den eneste gangen de ikke har gått videre siden semifinalene ble innført.
Skravla Skrevet 7 timer siden #42479 Skrevet 7 timer siden Daria skrev (1 minutt siden): Anna Bergendahl i 2010, da det var i Norge. Jeg tror det er den eneste gangen de ikke har gått videre siden semifinalene ble innført. Ah... Jeg trodde faktisk de alltid hadde vært med i finalen. Kan ikke engang huske henne.
Daria Skrevet 7 timer siden Forfatter #42480 Skrevet 7 timer siden Daria skrev (39 minutter siden): Mine kandidater til å ikke gå videre er Moldova, Estland, Portugal, Belgia og Montenegro, men både Georgia og Litauen har også potensiale... Jeg var jo inne på de fleste...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå